Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00325276/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00430387/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Likwidacja barier architektonicznych w budynku B-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żeromskiego 116
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 42 631 21 03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rap@adm.p.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333386
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00310109/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
6
Po zmianie:
9
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia CZĘŚĆ 3:
5. Zmianę warunków płatności:
1) w sytuacji zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot Zamówienia jest wykonywany,
2) zmiana sposobu rozliczania oraz etapowania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3) zmiany sposobu płatności w szczególności możliwości wprowadzenia faktur częściowych /możliwości odbioru częściowego robót/ lub zmiany ilości faktur częściowych /ilości odbiorów częściowych/ – z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego;
6. Ponadto Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek:
1) inna niż wymienione „siła wyższa" (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia) uniemożliwiające wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z specyfikacją i dokumentacją;
2) zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym m.in. zmiany podatku VAT i przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót.
3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
4) poprawienia omyłek pisarskich,
5) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6) zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
7) zmiany związanej z wprowadzeniem przez Rząd RP regulacji dotyczących epidemii COVID-19 (w każdym przypadku).
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że „Dokumentacja projektowa” w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający uzna, że zamówienie zostało zrealizowane w terminie, jeżeli protokół odbioru częściowego dla „Dokumentacji projektowej” i Protokół odbioru końcowego Przedmiotu Zamówienia zostaną podpisane do upływu ww. terminów.
Czas trwania czynności Odbioru „Dokumentacji projektowej” wliczany jest do terminu zakończenia realizacji „Dokumentacji projektowej”.
Czas trwania czynności Odbioru Końcowego wliczany jest do terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Zamówienia.
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia CZĘŚĆ 3:
5. Zmianę warunków płatności:
1) w sytuacji zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot Zamówienia jest wykonywany,
2) zmiana sposobu rozliczania oraz etapowania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3) zmiany sposobu płatności w szczególności możliwości wprowadzenia faktur częściowych /możliwości odbioru częściowego robót/ lub zmiany ilości faktur częściowych /ilości odbiorów częściowych/ – z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego;
6. Ponadto Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek:
1) inna niż wymienione „siła wyższa" (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia) uniemożliwiające wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z specyfikacją i dokumentacją;
2) zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym m.in. zmiany podatku VAT i przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót.
3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
4) poprawienia omyłek pisarskich,
5) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6) zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
7) zmiany związanej z wprowadzeniem przez Rząd RP regulacji dotyczących epidemii COVID-19 (w każdym przypadku).
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że „Dokumentacja projektowa” w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający uzna, że zamówienie zostało zrealizowane w terminie, jeżeli protokół odbioru częściowego dla „Dokumentacji projektowej” i Protokół odbioru końcowego Przedmiotu Zamówienia zostaną podpisane do upływu ww. terminów.
Czas trwania czynności Odbioru „Dokumentacji projektowej” wliczany jest do terminu zakończenia realizacji „Dokumentacji projektowej”.
Czas trwania czynności Odbioru Końcowego wliczany jest do terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-08 11:00
Po zmianie:
2022-09-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-08 12:00
Po zmianie:
2022-09-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-07
Po zmianie:
2022-10-11
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.