eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22

1.5.2.) Miejscowość: Barwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943736309

1.5.8.) Numer faksu: 943736349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.barwice.pl/index.php?id=280625

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b9e7a1-58da-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006436/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Obowiązkiem gmin jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia dróg i miejsc publicznych znajdujących się na terenie gminy. Urządzenia oświetlenia ulicznego objęte niniejszym zamówieniem są własnością Energa Oświetlenie Sp. z o.o. Energa Oświetlenie Sp. z o.o. pismem z dnia 06.12.20211r. znak EOŚ-9292’1/SD-MT/2021 nie wyraziła zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań na swojej sieci oświetleniowej przez podmioty trzecie. W związku z powyższym gmina nie może przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Wykazany stan faktyczny wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 214 ust. 1 pkt.1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie gminy Barwice w 2022 roku w zakresie 865 sztuk opraw oświetleniowych, stanowiących własność Wykonawcy. Szacunkowe dane zamówienia: moc umowna – 146,60 kW, zużycie energii roczne do 330 000 kWh (strefa dzienna: do 105 000kWh, strefa nocna do 225 000 kWh) - ilość układów pom. 60 odb.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych do oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice,
2) utrzymanie urządzeń oświetleniowych (wszystkie niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne), a w szczególności:
1. oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej,
2. oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych,
3. przeglądy techniczne opraw,
4. wymianę źródeł światła,
5. malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych,
6. pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
7. wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników,
8. wymianę wyeksploatowanych opraw,
9. wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek,
10. wymianę linii napowietrznych i kablowych,
11. wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
12. naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
13. podwieszanie zerwanych przewodów,
14. wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów,
15. wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów,
16. wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń,
17. likwidację awarii i usterek w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
18. dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi,
19. prowadzenie rejestru zdarzeń.
3) Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w skutek awarii (której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia np. zagrożenia porażeniem lub pożarem lub powodujące utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy (nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych).
4) Zakres prac eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych określa Wykonawca, a w miarę możliwości uwzględni propozycje Zamawiającego dotyczące zmian zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725964,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725964,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725964,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725964,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.