eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac2e652-2f79-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007951/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drzebudowa dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie suchowola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:
4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Suchowola;
https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4.3. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
4.3.1. podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
4.3.2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
4.3.3. jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych
4.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
6. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający
przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Suchowola tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
8.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
8.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
9.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
9.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
9.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
11.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty
udostępnia się od chwili ich otwarcia. Zasada jawności, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostępnianie protokołu lub załączników do protokołu odbywać się będzie w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli, 16-150 Suchowola,
Plac Kościuszki 5.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: iod@suchowola.pl; tel. 85 722 04 00.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola/ prowadzonym w trybie podstawowym art.275 pkt 1
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do
tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że
zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 Pzp);
􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego
w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego
do zamawiającego.
􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i) Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1

Przebudowa drogi powiatowej nr 1337B w miejscowości Czerwonka gmina Suchowola

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Podrozdział 3. Roboty rozbiórkowe
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego
Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi
Podrozdział 2. Wykonanie przepustów z rur PEHD
Podrozdział 3. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych
Rozdział 2. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 3. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Podrozdział 2. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej
Rozdział 4. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie poziome
Podrozdział 2. Oznakowanie pionowe
Podrozdział 3. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Rozdział 6. Elementy ulic i dróg

Dodatkowe informacje:
1) Do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.
2) W związku z rozbieżnościami występującymi w kosztorysie ofertowym i dokumentacji projektowej (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni wyjaśnia się, że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.
W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:
P = PC + PG

gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
PC - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
PG - ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej
Kryterium – doświadczenie personelu – 40%
Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów
Do 3 lata 0
Od 3 do 5 lata 20
Powyżej 5 lat 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 552 obręb Horodnianka;

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 2. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 3. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Profilowanie i zagęszczanie poboczy
Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe

Przebudowa drogi gminnej nr 131058B Domuraty – droga gminna nr 131059B o długości 0,43 km;

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego
Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi
Rozdział 2. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 3. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 4. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Przepusty pod zjazdami
Podrozdział 3. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe

Przebudowa drogi gminnej nr 131059B Domuraty – droga krajowa nr 8 – granica gminy Małowista o długości 2,1 km

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego
Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi
Rozdział 2. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 3. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 4. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe

Dodatkowe informacje:
1) W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.
2) W związku z rozbieżnościami miedzy kosztorysem ofertowym a dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.
3) Nie wykonano projektu Stałej Organizacji Ruchu na drodze wewnętrznej. Znaki należy ustawić zgodnie z przedmiarem i uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.
W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:
P = PC + PG

gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
PC - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
PG - ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej
Kryterium – doświadczenie personelu – 40%
Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów
Do 3 lata 0
Od 3 do 5 lata 20
Powyżej 5 lat 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 131102B Jatwieź Duża (droga Nr 131100B – granica gminy) o długości 0,84 km

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 2. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 3. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Ścinanie i uzupełnienie poboczy

Przebudowa drogi gminnej nr 131100B (droga nr 1350 Jatwieź Duża – granica gminy) o długości 0,73 km

Spis działów przedmiaru
DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 2. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 3. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe
Rozdział 4. Elementy ulic
Podrozdział 1. Ścieki

Dodatkowe informacje:
1) W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.
2) W związku z rozbieżnościami między kosztorysem ofertowym na dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.o wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.
W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:
P = PC + PG

gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
PC - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
PG - ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej
Kryterium – doświadczenie personelu – 40%
Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów
Do 3 lata 0
Od 3 do 5 lata 20
Powyżej 5 lat 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4

Przebudowa drogi gminnej nr 103501B, nr 131101B – Krzywa (obręb Jatwieź Duża) na odcinku 0,89 km

Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Przebudowa drogi gminnej nr 131101B na działce nr 230 obręb Jatwieź Duża na odcinku 0,97 km oraz

DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 2. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 3. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 229 obręb Jatwieź Duża na odcinku 0,80 km

DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę
Rozdział 1. Roboty przygotowawcze
Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków
Rozdział 2. Roboty ziemne
Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
Podrozdział 2. Wykonanie nasypów
DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Rozdział 1. Podbudowa
Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
Rozdział 2. Nawierzchnia
Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Rozdział 3. Roboty wykończeniowe
Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy
Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe

Dodatkowe informacje:
1) W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.
2) W związku z rozbieżnościami miedzy kosztorysem ofertowym a dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.
W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:
P = PC + PG

gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
PC - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
PG - ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej
Kryterium – doświadczenie personelu – 40%
Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów
Do 3 lata 0
Od 3 do 5 lata 20
Powyżej 5 lat 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie co najmniej jednej drogi, chodnika, parkingu lub placu o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum:
Dla części 1 – 2 500 000,00 zł brutto.
Dla części 2 – 2 500 000,00 zł brutto
Dla części 3 – 1 200 000,00 zł brutto
Dla części 4 – 2 200 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający będzie wymagał złożenia ww. dokumentu tylko na jedną część zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, opatrzony datą zgodnie z punktem powyżej.
b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
c) oświadczenia wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – zgodnego z załącznikiem nr 5 do SWZ. Powyższe oświadczenie składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie co najmniej jednej drogi, chodnika, parkingu lub placu o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum:
Dla części 1 – 2 500 000,00 zł brutto.
Dla części 2 – 2 500 000,00 zł brutto
Dla części 3 – 1 200 000,00 zł brutto
Dla części 4 – 2 200 000,00 zł brutto

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu wstępnego potwierdzenia w odpowiednim zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca dołącza z ofertą aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ. Powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ.
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia umownego.
2. Zaliczka zostanie wypłacona Wykonawcy na jego rachunek bankowy wskazany w umowie, którą zawarł z Zamawiającym
po przeprowadzonej procedurze zakupowej. Aby Wykonawca mógł otrzymać zaliczkę zobowiązany jest wystawić fakturę
zaliczkową w terminie do 21 dni od momentu protokolarnego przekazania placu budowy.
3. Zaliczka zostanie wypłacona Wykonawcy na cele związane z realizacją inwestycji, na którą została zawarta umowa.
4. Płatność końcowa za wykonanie przedmiotu umowy zostanie pomniejszona o wartość udzielonej zaliczki.
5. W przypadku odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia publicznego strony umowy powinny zwrócić sobie
świadczenia wykonane do czasu odstąpienia. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić zaliczką w każdym przypadku
odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu skutecznego odstąpienia od umowy.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 13 projektowanych postanowień umownych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.