Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228707/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00241620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa toalety publicznej w dzielnicy Maroko - Nowiny realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-099f8ab7-f094-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa toalety publicznej w dzielnicy Maroko - Nowiny realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099f8ab7-f094-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.57 Budowa toalety publicznej wraz z niezbednymi przyłaczami w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej - park "maja" przy ul. Góreckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa toalety dwustanowiskowej w formie jednokondygnacyjnego budynku kontenerowego na wcześniej przygotowanym przez siebie fundamencie żelbetonowym na terenie parku położonego w Rybniku przy ulicy Henryka Mikołaja Góreckiego, na działce 2602/18 w miejscu wskazanym na mapie poglądowej – załącznik do Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU). Budynek kontenerowy powinien posiadać 2 bliźniacze niezależne stanowiska (kabiny) przystosowane dla osób niepełnosprawnych objęte wizyjnym monitoringiem zewnętrznym. Budynek kontenerowy należy podłączyć do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i sieci elektoenergetycznej oraz monitoringu wizyjnego. Opis budynku toalety oraz instalacji do wykonania zamieszczony został w PFU.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
• opracowanie niezbędnej dokumentacji, uzyskanie zgód i pozwoleń, odbiorów, ustawienie i przekazanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem i funkcją,
• prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją,
• ochrona pobliskiej roślinności (drzew i krzewów) przed uszkodzeniami w trakcie prowadzenia prac,
• prowadzenie prac pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
• rozruch toalet oraz szkolenie wskazanych przez Zamawiającego trzech osób w zakresie obsługi technicznej oraz sporządzenia instrukcji obsługi w języku polskim, którą Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
• sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wybudowanej infrastruktury z naniesieniem do zasobów ośrodka geodezji i kartografii.
Zadanie zostanie uznane za zrealizowane po dokonaniu odbioru całego obiektu w tym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Zamawiającego wraz z kompletem dokumentów dopuszczających do eksploatacji po stwierdzeniu że można go użytkować zgodnie z przeznaczeniem i określoną funkcją.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 obiekty toalety publicznej muszą być w pełni przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W szczególności spełnione muszą być następujące wytyczne:
a) poziom podłogi nie wyżej niż 2 cm ponad poziomem chodnika,
b) drzwi zgodne z przepisami (min. 90x200 cm w świetle przejścia), pochwyt poziomy do otwierania drzwi, zamek połączony z system alarmowym oraz normatywne wielkości przestrzeni przed i za drzwiami.
c) wolna przestrzeń manewrowa wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy 150 cm,
d) odpowiednie rozplanowanie urządzeń sanitarnych,
e) każda kabina powinna być wyposażona w bezpieczne, atestowane pochwyty dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej, zaokrąglone na końcach, w ilości: 2 sztuki proste oraz 1 sztuka uchylna dług. min. 800 mm.
f) umiejscowienie przycisków i urządzeń w miejscach i na wysokościach odpowiednich dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
g) muszla wisząca, bez sedesu, wykonana ze stali nierdzewnej przystosowana dla osób niepełnosprawnych o długości min. 700 mm z ręcznie i automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Zakres działania czujnika wykrywającego odległość użytkownika - do 1m, przy czym czujnik nie może się aktywować, jeżeli wykryje osobę stojącą przy umywalce. Spłuczka muszli typu podtynkowego, wbudowana, zamontowana w komorze technicznej.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonanie robót montażowych toalety,
- wykonanie robót podłączeniowych obiektu do infrastruktury zewnętrznej,
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania faktury wraz z dokumentacją rozliczeniową.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495567 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hamster Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-274-76-20
7.3.3) Ulica: Pod Hałdą
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495567,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
- "Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Rybno" część I, II i III
- Obsługa obiektów użyteczności publicznej na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w czterech częściach
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej.
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.