eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Miejskie Przedszkole Publiczne nr 4 - mali odkrywcy - modernizacja ogrodu przedszkolnego (budżet obywatelski) - II przetarg



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Miejskie Przedszkole Publiczne nr 4 – mali odkrywcy – modernizacja ogrodu przedszkolnego (budżet obywatelski) – II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Miejskie Przedszkole Publiczne nr 4 – mali odkrywcy – modernizacja ogrodu przedszkolnego (budżet obywatelski) – II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a224974d-080c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026692/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 MPP 4 – Mali odkrywcy – modernizacja ogrodu przedszkolnego – Budżet Obywatelski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji
ogrodu przedszkolnego (placu zabaw) Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 4 przy
ul. Reymonta 7 w Starogardzie Gdańskim. Prace budowlane będą polegały głównie na montażu
nowych urządzeń zabawowych, małej architektury oraz przestawieniu istniejącego zestawu
zabawowego i modernizacji istniejących piaskownic. Prace realizowane na podstawie Projektu
budowlanego i STWiOR.
2. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać:
1) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
2) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej;
3) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające
wymagane uprawnienia budowlane;
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji
projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej
i Specyfikacją Warunków Zamówienia;
5) dostawę i montaż elementów małej architektury;
6) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz
zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;
7) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań
i sprawdzeń;
8) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację
z pomiarami geodezyjnymi oraz operatem zawierającym zestawienie min. atestów
wbudowanych materiałów, obiektów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim;
9) wykonanie innych prac wynikających z uzgodnień, opracowywanej dokumentacji
projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów;
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach;
11) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania
w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane;
12) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania
urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu;
13) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest
okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa,
deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną;
14) zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy
przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone
w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować
po ukończeniu robót.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza z zakresu realizacji Zestaw Zabawowy nr 2 – D2 oraz wyłącza
z zakresu przeniesienie istniejącego zestawu zabawowego S10.
3. Jeżeli projekcie budowlanym pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, to określają
one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w
takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Na Wykonawcy leży obowiązek
udowodnienia, iż przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia są
równoważne w stosunku do przedstawionych przez Inwestora/ Zamawiającego.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki
budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne
i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem,
zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej
przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią
w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332076,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921000380

7.3.3) Ulica: Główna 18

7.3.4) Miejscowość: Wda

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.