eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Gródkowie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Gródkowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/774365

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Gródkowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7a453f-ff86-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028387/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja pomieszczeń GOK w Gródkowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Gródkowie.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
2.1. Modernizacja pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Gródkowie przy ul. Zwycięstwa 2 obejmuje swoim zakresem centralną część parteru budynku, w którym zlokalizowane są: węzeł sanitarny, aneks kuchenny oraz dwie sale. W pozostałej części obiektu nie objętej remontem zlokalizowane jest Gminny Ośrodek Kultury, sala widowiskowa, dwa lokale mieszkalne. Zakres robót obejmuję min.:
2.1.1. Rozbiórki i demontaż istniejących urządzeń i instalacji,
2.1.2. Demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
2.1.3. Wyburzenia ścian działowych z płyt g-k pomiędzy pomieszczeniami nr 22,23,27.
2.1.4. Wyburzenia ścian pod nowe otwory i montaż podciągów,
2.1.5. Demontaż parkietu, skucie zniszczonych płytek ceramicznych, demontaż wykładzin,
2.1.6. Zamurowanie otworu drzwiowego,
2.1.7. Udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych,
2.1.8. Budowa nowych ścian działowych z płyty GK gr.12,5 mm wodoodpornych na profilach stalowych z wypełnieniem wełną mineralną do poziomu istniejącego stropu,
2.1.9. Wykonanie wylewek betonowych pod nowe posadzki,
2.1.10. Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
2.1.11. Przebudowa instalacji wewnętrznej wod-kan.
2.1.12. Wykonanie okładzin ściennych,
2.1.13. Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
2.1.14. Wymiana warstw wykończeniowych posadzek,
2.1.15. Montaż opraw oświetleniowych,
2.1.16. Montaż wykładzin posadzkowych i okładzin ściennych,
2.1.17. Wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych w tym robót remontowo-wykończeniowych,
2.1.18. Montaż stałego wyposażenia: biały montaż, meble aneksu kuchennego, płyta indukcyjna, piekarnik, okap, zlewozmywak.
2.2. Zestawienie powierzchni objętych modernizacją:
- węzeł sanitarny (pom. nr 21): 5,78 m2
- aneks kuchenny (pom. nr 20): 6,10 m2
- sala zajęciowa (pom. nr 22; 23; 27):13,77 m2; 9,32 m2; 28,32 m2
- sala zajęciowa (pom. nr 24): 29,45 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128159,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184444,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128159,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520855874

7.3.3) Ulica: Dolna 1

7.3.4) Miejscowość: Dąbie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-504

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128159,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.