eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10847415-1009-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042828/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach dwóch zadań inwestycyjnych tj.
1. Budowa kanalizacji sanitarnej na „Osiedlu Toruńskim” w miejscowości Dąbrowa Chełmińska.
W ramach tego zadania sieć będzie wykonywana na dwóch ulicach tj. Strażackiej
(w ramach pozwolenia na budowę) i Brzozowej ( w ramach zgłoszenia robót).
2. Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Targowej w m. Dąbrowa Chełmińska (w ramach pozwolenia na budowę).

Prace będą się odbywały na podstawie dwóch pozwoleń na budowę i jednego zgłoszenia robót. W związku z powyższym kierownik budowy będzie zobowiązany do prowadzenia trzech dzienników budowy jak i sporządzenia trzech dokumentacji odbiorowych. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową dołączoną do dokumentacji przetargowej.

Zakres dla ulicy Brzozowej obejmuje całą dokumentację załączoną do SWZ.
Zakres ul. Strażackiej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska został określony załącznikiem graficznym o nazwie Faktyczny zakres do wykonania.
Zakres ul. Targowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska został określony załącznikiem graficznym o nazwie Faktyczny zakres do wykonania.

Zamawiający oświadcza, że pozwolenia na budowę są w mocy i można na ich podstawie prowadzić roboty budowlane.

Odtworzenie nawierzchni ma się odbywać podobnym materiałem z którego droga ma nawierzchnie tj. tłuczniem betonowym, lub kamieniem naturalnym. Odtwarzać należy po śladzie wykopu na grubość 20 cm. Jeśli podczas prac nawierzchnia jezdni uległa zabrudzeniu, należy ściągnąć zabrudzony materiał i wymienić go.

Podczas wykonywania prac w ul. Strażackiej, należy mieć na względzie, że przejście przez drogę powiatową ma się odbywać przewiertem/przyciskiem, ponadto włączenie do istniejącej studni będzie odbywało się we wjeździe z kostki betonowej co oznacza, że wykonawca będzie zobowiązany do odtworzenia tego zjazdu. Dla działki 162/13 proszę przewidzieć przejście przez zjazd do posesji przewiertem/przyciskiem.

Odnośnie budowy kanalizacji w ul. Brzozowej, należy mieć na względzie, że włączenie wybudowanej infrastruktury jest przewidziane do infrastruktury którą wykonawca już wyłoniony
w przetargu ma obowiązek wybudować do 18-11-2023. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji przedmiotowego zamówienia będzie miał obowiązek współpracować z wykonawca zobowiązanym do wykonania studni do której nastąpi włączenie przedmiotowej infrastruktury. Zamawiający deklaruje pomoc w koordynacji tych prac.

Przed rozpoczęciem robót należy również uzgodnić ostateczną lokalizację każdego przyłącza (dotyczy ul. Targowej i Strażackiej) i udokumentować je. Również po wykonaniu robót Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania od każdego właścicieli posesji oświadczeń (cały zakres zamówienia, iż prace zostały wykonane zgodnie z ustaleniami, prawidłowo, a teren został w należyty sposób odtworzony i uporządkowany i że właściciele nieruchomości nie wnoszą żadnych roszczeń.

Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia awarii infrastruktury na swój koszt
w obrębie wykonywanych robót.

Przewiduje się jedną płatność częściową za wykonany przerób prac budowlanych i odebranych przez inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz płatność końcową po zrealizowaniu całości prac i odbiorze końcowym inwestycji.

Do wyceny oraz podczas wykonywania robót trzeba uwzględnić opinie oraz uzgodnienia określonych organów.

Po wykonaniu robót montażowych przy zasypywaniu wykopów istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca.

Wykonawca jest również zobowiązany do odtworzenia masy asfaltowej, w przypadku uszkodzenia jezdni utwardzonej masą bitumiczną podczas wykonywania robót.

Należy wkalkulować w cenę oferty nadzory specjalistyczne, które jeśli zajdzie taka potrzeba będą kosztem wykonawcy.

Do dokumentów odbiorowych należy dostarczyć również dokumenty (w tym w wersji elektronicznej) potwierdzające dokonanie przeglądu kanałów grawitacyjnych kamerą CTV.

Wykonawca ma obowiązek odpowiedniego oznakowania, tak by zachować maksymalne bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego.
Podczas wykonywania prac w pasie drogi powiatowej należy dopełnić wszystkich formalności w tym przygotować w imieniu inwestora wniosek o umieszczenie urządzenia w pasie drogowym.

Zamawiający nie wymaga składania kosztorysów ofertowych.
Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Zamawiający, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał wypełnienia harmonogramu rzeczowo – finansowego, który zostanie przekazany przez Zamawiającego.

Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581359,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 715860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581359,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wimar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 24

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581359,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.