eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jakubów o windę zewnętrzną wraz z infrastrukturą techniczną, gmina Jakubów



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jakubów o windę zewnętrzną wraz
z infrastrukturą techniczną, gmina Jakubów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f46905b-11a9-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jakubów o windę zewnętrzną wraz
z infrastrukturą techniczną, gmina Jakubów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f46905b-11a9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020907/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jakubów o windę zewnętrzną wraz z infrastrukturą techniczną, gmina Jakubów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.10.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306964,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jakubów o windę zewnętrzną wraz z częściową rozbiórką i przebudową istniejących schodów wejściowych i pochylni oraz przebudową przegród zewnętrznych budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym przebudową sieci napowietrznej niskiego napięcia.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przebudowę istniejących schodów wejściowych;
b) przebudowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych – pochylnia nr 1;
c) budowę windy zewnętrznej osobowej;
d) przeniesienie istniejącej jednostki zewnętrznej klimatyzatora;
e) wymianę ocieplenia po obu stronach windy;
f) przebudowę istniejącego zadaszenia;
g) przeniesienie istniejącego grzejnika;
h) likwidację ścianki podokiennej wraz z poszerzeniem otworu na drzwi windy;
i) wykonanie nadproża drzwiowego w ścianie zewnętrznej;
j) ułożenie kostki brukowej na schodach i podjeździe;
k) remont cząstkowy chodnika wynikający z zakresu prac;
l) przebudowę napowietrznej linii energetycznej niskiego napięcia kolidującej z planowanym
posadowieniem windy;

Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 723/1, 720/34, 723/2, 720/30, 720/33
w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów – ul. Mińska 15, 05-306 Jakubów.




Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:
a) dokumentacją projektową,
c) przedmiarem robót,
d) obowiązującymi przepisami,
e) normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz podpisane projektowane postanowienia umowy

Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna jw. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z ww. dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.

Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z ww. dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami.

W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi także:
1. Pełna obsługa geodezyjna budowy na każdym jej etapie (wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,
inwentaryzacja powykonawcza, szkice i zestawienia).
2. Zapewnienie fachowego nadzoru nad robotami.
3. Dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu,
w tym czynności formalno-prawnych,
4. Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc
prowadzenia robót, wygrodzenia stref niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż..
5. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, tj.:
• inwentaryzację geodezyjną i uzyskanie pozytywnej weryfikacji w Powiatowym Ośrodku
z Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych i szkiców inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót,
• wymagane protokoły branżowe,
• komplet atestów, deklaracji, aprobat i dopuszczeń,
• wymagane protokoły z badań i sprawdzeń,
• dokumentacja powykonawcza wraz z naniesionymi zmianami, dokonanymi
w trakcie budowy, potwierdzonymi przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru
i Projektanta,
• oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami,
• pozostała dokumentacja, niezbędna do oddania inwestycji do użytkowania.
6. Przeprowadzenie, po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.


2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego
i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:
a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej,
c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
d) wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem
i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,
e) wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 6, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące
czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie
o którym mowa w ust. 7. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do
podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego.
W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie,
Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły
podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub
przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 4.
7. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 4-11, Wykonawca zobowiązany
będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji
dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję,
instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części.
Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej
dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego
zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie
przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących
względów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi
z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,
b) przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom), nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy,
c) przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Józef Powierża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240001144

7.3.3) Ulica: Wyszkowska 8

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.