Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267047/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich w Żorach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272552119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324356344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zbmzory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbmzory.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04601fd-065c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025019/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.BM.321.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej związanej z budową zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną na os. Sikorskiego w Żorach – działki nr 1882/115, 4226/62, 2710/62 wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych.
2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1) Projekt architektoniczno-budowlany:
• rzuty: fundamentów, poszczególnych kondygnacji oraz dachów,
• przekroje podłużne i poprzeczne poszczególnych brył budynków projektowanych,
• rysunki poszczególnych elewacji,
• wizualizację obejmującą zewnętrzne bryły zespołu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu.
• wszystkie inne elementy konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę
2) Projekt zagospodarowania terenu:
- opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych,
- projekt zagospodarowania terenu uwzględniający założenia dołączonej przez Zamawiającego koncepcji w tym obiekty kubaturowe, drogi wewnętrzne, chodniki, palce zabaw i zieleń,
- projekt dwóch zjazdów z drogi publicznej,
- projekt odwodnienia terenów utwardzonych, dróg oraz dachów nowych obiektów kubaturowych,
- projekty zabezpieczenia lub przebudowy istniejącego uzbrojenia terenu w przypadku wystąpienia kolizji z planowaną inwestycją,
- projekty przyłączy i instalacji do nowych obiektów kubaturowych,
- projekt oświetlenia zewnętrznego zagospodarowania terenu (oświetlenie chodników, dróg i parkingów),
- projekt nasadzeń uwzględniający lokalizację obszarów zieleni, terenów rekreacyjnych z elementami małej architektury,
- analizę przesłaniania.
3) Projekty techniczne poszczególnych branż:
a/ branża budowlana
• projekt konstrukcyjny z obliczeniami oraz z zestawieniami stali zbrojeniowej i ( jeżeli występuje) stali konstrukcyjnej lub drewna konstrukcyjnego,
• projekt kolorystyki pomieszczeń tj. ścian, sufitów i posadzek, z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,
• projekt elewacji (w zakresie uszczegółowienia projektu architektonicznobudowlanego) z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,
b/branża drogowa
• projekt dróg wewnętrznych i parkingów z charakterystycznymi przekrojami i określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych, wraz z ich odwodnieniem.
c/zakres projektu instalacji elektrycznych:
• zasilanie i rozdział energii elektrycznej – nowe przyłącza dla projektowanych budynków,
• wyłącznik pożarowy prądu,
• oświetlenie podstawowe,
• awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
• gniazda wtyczkowe,
• zasilanie 3 fazowe,
• ochrona przeciwprzepięciowa,
• ochrona przeciwporażeniowa,
• instalacja odgromowa,
•oświetlenie zewnętrzne chodników, dróg i parkingów,
• automatyka, sterowanie i zasilanie urządzeń i systemów instalacji sanitarnych - należy dołączyć do części instalacyjnej,
• zabezpieczenie lub przebudowa sieci elektrycznych i teletechnicznych w zakresie kolizji z elementami projektowanymi,
d/zakres projektu instalacji niskoprądowych:
• instalacja teleinformatyczna (sieć strukturalna z szafą dystrybucyjną i wyposażeniem),
• instalacja monitoringu wizyjnego w częściach wspólnych,
• instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego,
• instalacja do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej,
• instalacja oddymiania i system sygnalizacji pożaru jeśli będą wymagane,
• instalacja domofonowa,
• kanalizacja teletechniczna łącząca budynki z istniejącą siecią lub do granicy działki.
c/zakres projektu instalacji sanitarnych:
• przyłącza/instalacje/sieci zewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, zimnej wody, C.O,
• instalacja zimnej wody,
• instalacja ciepłej wody,
• instalacja hydrantowa (wewnętrzna lub zewnętrzna) - jeśli będzie wymagana,
• instalacja kanalizacji sanitarnej,
• instalacja kanalizacji deszczowej,
• źródło ciepła: węzeł ciepłowniczy,
• przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej,
• instalacja wentylacji (wentylacja grawitacyjna lub grawitacyjna wspomagana mechanicznie),
• instalacja centralnego ogrzewania.
4) Wymagane przepisami oceny, opinie, ekspertyzy, uzgodnienia, warunki, pozwolenia i decyzje (w tym m.in. pozwolenie na wycinkę drzew w przypadku wystąpienia kolizji planowanej inwestycji, decyzje środowiskowe, uzgodnienia PZT, uzgodnienia zjazdów, uzgodnienia ZUD, warunki przyłączenia do sieci itp.)
5) Opracować instrukcje bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusz pożarowy.
6) Projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą źródła ciepła.
7) Informacja BIOZ.
8) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże: (branża budowlana, instalacyjna, elektryczna, zagospodarowanie terenu). W przedmiarach i kosztorysach należy uwzględnić wszystkie prace nawet te nie będące głównym tematem projektu a niezbędne do realizacji zadania.
9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (z podziałem na poszczególne branże),
10) projekt przekładek kolidujących sieci, przyłączy i instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt. 29 ppkt. 3 SWZ, Wykonawcy byli zobowiązani do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, który został ostatecznie określony na dzień 08.08.2022 r. godzina 12:00. Jednocześnie Zamawiając zaznaczył, iż wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawcy powinni wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, a wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Z analizy dokumentacji księgowej Zamawiającego wynika, że Wykonawcy wnieśli wadium po terminie składania ofert, a zatem interes Zamawiającego jakim jest materialne zagwarantowanie złożenia prawidłowej oferty przez Wykonawcę nie został zabezpieczony w sposób należyty.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom szkoły w roku szkolnym 2024-2025
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
- "Kompleksowa termomodernizacja segmentu basenowego w Śląskim Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowym im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o."
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Budowa odcinków dróg rowerowych na obszarze Związku
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Nowosielcu
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.