Ogłoszenie z dnia 2022-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43abc3e4-118b-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029271/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812592,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2022/2023 w zakresie Zadania nr 1 obejmuje:Część I. Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości dróg:
1) nr drogi: 1656K, nazwa drogi: ul. Powstańców Śląskich – jezdnia i parking oraz Estakada Północna, długość odcinka [km]: 1,970, pow. jezdni [tys. m2]: 26,45, standard: I, Uwagi: Odśnieżanie i wywożenie śniegu z chodników na bieżąco;
2) nr drogi: 1656K, nazwa drogi: ul. Powstańców Śląskich Estakada Południowa - deptak, długość odcinka [km]: 0,420, pow. jezdni [tys. m2]: 3,60, standard: III, Uwagi: Ciąg pieszy – (chodnik oraz schody) Estakady południowej utrzymywane na bieżąco z czasem reakcji określonym w standardzie I;
3) nr drogi: Droga wewnętrzna, nazwa drogi: od ul. Chramcówki do ul. Szymony i parkingi przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem, długość odcinka [km]: 0,510, pow. jezdni [tys. m2]: 7,26, standard: II, Uwagi: W przypadku wystąpienia opadów nocnych odśnieżanie drogi i parkingów winno być zakończone do godz. 6:30;
4) nr drogi: Droga wewnętrzna, nazwa drogi: Od ul. Gładkie – droga nad Szpitalem Specjalistycznym Chorób Płuc, długość odcinka [km]: 0,165, pow. jezdni [tys. m2]: 0,495, standard: II, Uwagi: W przypadku wystąpienia opadów nocnych odśnieżanie drogi i parkingów winno być zakończone do godz. 6:30;
5) nr drogi: 1648K, nazwa drogi: Zakopane - Wierch Porońca, długość odcinka [km]: 9,600, pow. jezdni [tys. m2]: 52,80, standard: I, Uwagi: Odcinek od skrzyżowania na Murzasichle. Parkingi utrzymywane na bieżąco;
6) nr drogi: 1649K, nazwa drogi: Łysa Polana - Morskie Oko, długość odcinka [km]: 1,500, pow. jezdni [tys. m2]: 9,00, standard: II, Uwagi: Odcinek od ronda na Łysej Polanie do parkingu na Palenicy Białczńskiej Pobocza (parkingi) utrzymywane na bieżąco;
7) nr drogi: 1649K, nazwa drogi: Łysa Polana - Morskie Oko, długość odcinka [km]: 6,890, pow. jezdni [tys. m2]: 41,34, standard: III, Uwagi: Odcinek od parkingu na Palenicy Białczańskiej do Włosienicy.
Chodniki na obiektach mostowych (mosty, estakady, przepusty) będących w ciągach wyżej wymienionych dróg należy odśnieżać na bieżąco. Oczyszczenie gzymsów, belek podporęczowych oraz bezpieczników z zalegającego śniegu należy wykonać zaraz po ustaniu opadów śniegu.
Chodniki w ciągach pieszych wyszczególnione do zimowego utrzymania winny być odśnieżane na bieżąco, tak by grubość warstwy śniegu nie przekraczała 7 cm i następnie posypywane materiałem uszorstniającym. Czasy rozpoczęcia, zakończenia i reakcji na poszczególne zjawiska winny być zgodne ze standardami przypisanymi dla drogi, w ciągu której znajduje się chodnik.
Dla ZADANIA nr 1 wyznaczono do odśnieżania następujące chodniki:
1) droga nr 1656K – ul. Powstańców Śląskich: - od km 0+550 do km 1+170 – prawa strona 620 mb x 3 mb, - od km 0+470 do km 1+130 – lewa strona 660 mb x 2 mb,
CZĘŚĆ II Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników.
Zakres prac dla Zadania nr 1 obejmuje następujące chodniki:
1) Droga nr 1656K - ul. Powstańców Śląskich – 1 910,00 mb.
Zamawiający informuje, że w łącznej cenie ofertowej wykonawca jest zobowiązany uwzględnić sześciokrotny koszt usługi sprzętowej polegającej na załadunku i wywozie śniegu z obrębu pasa drogowego w rejonie chodników w terminie obowiązywania umowy. Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników następuje na wezwanie zamawiającego. Zamawiający powiadomi wykonawcę o terminie i miejscu podstawienia sprzętu za pomocą e-maila lub telefonicznie co zostanie odnotowane przez wykonawcę w dzienniku zimowego utrzymania. W informacji o rozpoczęciu wywozu śniegu zamawiający określi termin zakończenia robót, w którym śnieg należy wywieźć. Po zakończeniu prac związanych z wywozem śniegu należy pisemnie zgłosić zamawiającemu wykonanie robót w celu dokonania ich odbioru. Miejsce składowania śniegu będzie zlokalizowane staraniem własnym wykonawcy z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca winien również zapewnić pracowników do ręcznego usunięcia i załadunku śniegu z miejsc niedostępnych dla ładowarki lub wirnika, a także do prac porządkowych w trakcie i po wywozie śniegu.
CZĘŚĆ III Pozimowe sprzątanie dróg powiatowych.
Zakres prac obejmuje nawierzchnię jezdni i poboczy, wszystkich chodników w/w dróg, chodników oraz bezpieczników obiektów mostowych, schodów, zatok postojowych oraz placów manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej, w szczególności:
1) Droga 1656K – ul. Powstańców Śląskich – jezdnia i parking oraz Estakada Północna i Estakada Południowa – deptak od skrzyżowania z DW 958 do granicy administracyjnej miasta Zakopane – 1970 mb,
2) Droga wewnętrzna od ul. Chramcówki do ul. Szymony i parkingi przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem – 510,00 mb,
3) Droga wewnętrzna boczna od ul. Gładkie – dojazd do parkingu Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego – 165,00 mb,
4) Obiekty mostowe w ciągach dróg objętych Zadaniem nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 203240,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2022/2023 w zakresie Zadania nr 2 obejmuje:Część I. Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości dróg:
1) nr drogi: 1653K, nazwa drogi: Szaflary - Ząb, długość odcinka [km]: 3,503, pow. jezdni [tys. m2]: 19,30, standard: II;
2) nr drogi: 1654K, nazwa drogi: Ząb - Ratułów - Ciche - Chochołów, długość odcinka [km]: 1,160, pow. jezdni [tys. m2]: 6,860, standard: II;
3) nr drogi: 1651K, nazwa drogi: Czarny Dunajec - Poronin, długość odcinka [km]: 7,347, pow. jezdni [tys. m2]: 52,80, standard: II;
4) nr drogi: 1650K, nazwa drogi: Biały Dunajec - Bukowina Tatrzańska, długość odcinka [km]: 4,250, pow. jezdni [tys. m2]: 16,55, standard: II, Uwagi: do ostatnich zabudowań w Gliczarowie Dolnym.
Chodniki na obiektach mostowych (mosty, estakady, przepusty) będących w ciągach wyżej wymienionych dróg należy odśnieżać na bieżąco. Oczyszczenie gzymsów, belek podporęczowych oraz bezpieczników z zalegającego śniegu należy wykonanć zaraz po ustaniu opadów śniegu. W ramach realizacji Zadania wykonawca zobowiązany jest na własny koszt (tj. w ramach wynagrodzenia określonego zgodnie z przyjętą ofertą wykonawcy w Umowie o realizację usługi zimowego utrzymania dróg) do dostarczenia i ustawienia oraz demontażu zasłon przeciwśnieżnych.
CZĘŚĆ II Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników.
Zakres prac dla Zadania nr 2 obejmuje następujące chodniki:
1) Droga 1651K Czarny Dunajec – Poronin w m. Nowe Bystre – 1 100,00 mb,
2) Droga 1651K Czarny Dunajec – Poronin w m. Ząb – 350,00 mb,
3) Droga 1651K Czarny Dunajec – Poronin w m. Suche – 2 980,00 mb,
Zamawiający informuje, że w łącznej cenie ofertowej wykonawca jest zobowiązany uwzględnić sześciokrotny koszt usługi sprzętowej polegającej na załadunku i wywozie śniegu z obrębu pasa drogowego w rejonie chodników w terminie obowiązywania umowy.
Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników następuje na wezwanie zamawiającego. Zamawiający powiadomi wykonawcę o terminie i miejscu podstawienia sprzętu za pomocą e-maila lub telefonicznie co zostanie odnotowane przez wykonawcę w dzienniku zimowego utrzymania. W informacji o rozpoczęciu wywozu śniegu zamawiający określi termin zakończenia robót, w którym śnieg należy wywieźć.
Po zakończeniu prac związanych z wywozem śniegu należy pisemnie zgłosić zamawiającemu wykonanie robót w celu dokonania ich odbioru. Miejsce składowania śniegu będzie zlokalizowane staraniem własnym wykonawcy z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca winien również zapewnić pracowników do ręcznego usunięcia i załadunku śniegu z miejsc niedostępnych dla ładowarki lub wirnika, a także do prac porządkowych w trakcie i po wywozie śniegu.
CZĘŚĆ III Pozimowe sprzątanie dróg powiatowych.
Zakres prac obejmuje nawierzchnię jezdni i poboczy, wszystkich chodników ww dróg, chodników oraz bezpieczników obiektów mostowych, schodów, zatok postojowych oraz placów manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej, w szczególności:
1) Droga 1651K od km 0+630 do km 1+630 w m. Nowe Bystre (chodnik oraz skrzyżowanie w km 1+620) – 1 100,00 mb,
2) Droga 1651K od km 3+790 do km 3+990 (obręb skrzyżowania z drogami gminnymi na Gubałówkę oraz Szaflary wraz chodnikiem lewostronnym (w kierunku ośrodka zdrowia w Zębie) – 350,00 mb,
3) Droga 1651K od km 5+060 do km 8+040 ( m. Suche do m. Poronin) – 2 980,00 mb,
4) Obiekty mostowe w ciągach dróg objętych Zadaniem nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 349259,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2022/2023 w zakresie Zadania nr 3 obejmuje:Część I. Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości dróg:
1) nr drogi: 1650K, nazwa drogi: Biały Dunajec - Bukowina Tatrzańska, długość odcinka [km]: 2,650, pow. jezdni [tys. m2]: 10,32, standard: II, Uwagi: Odcinek od skrzyżowania z drogą gminną na oś. Zimni do skrzyżowania z drogą powiatową 1647K;
2) nr drogi: 1647K, nazwa drogi: Gronków - Bukowina Tatrzańska, długość odcinka [km]: 12,010, pow. jezdni [tys. m2]: 62,40, standard: I;
3) nr drogi: 1641K, nazwa drogi: Łapsze Wyżne - Jurgów, długość odcinka [km]: 4,260, pow. jezdni [tys. m2]: 23,71, standard: II.
Chodniki na obiektach mostowych (mosty, estakady, przepusty) będących w ciągach wyżej wymienionych dróg należy odśnieżać na bieżąco. Oczyszczenie gzymsów, belek podporęczowych oraz bezpieczników z zalegającego śniegu należy wykonanć zaraz po ustaniu opadów śniegu.
Chodniki w ciągach pieszych wyszczególnione do zimowego utrzymania winny być odśnieżane na bieżąco, tak by grubość warstwy śniegu nie przekraczała 7 cm i następnie posypywane materiałem uszorstniającym. Czasy rozpoczęcia, zakończenia i reakcji na poszczególne zjawiska winny być zgodne ze standardami przypisanymi dla drogi, w ciągu której znajduje się chodnik.
Dla ZADANIA nr 3 wyznaczono do odśnieżania następujące chodniki:
a) droga nr 1647K Gronków – Bukowina Tatrzańska od km 3+150 do km 3+570 – prawa strona 420 mb x 2 mb,
W ramach realizacji Zadania nr 3 wykonawca zobowiązany jest na własny koszt (tj. w ramach wynagrodzenia określonego zgodnie z przyjętą ofertą wykonawcy w Umowie o realizację usługi zimowego utrzymania dróg) do dostarczenia i ustawienia oraz demontażu zasłon przeciwśnieżnych.
CZĘŚĆ II Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników.
Zakres prac dla Zadania nr 3 obejmuje następujące chodniki:
a) Droga nr 1647K Gronków – Bukowina T. w m. Leśnica – Groń – 2 877,00 mb,
b) Droga nr 1647K Gronków – Bukowina T. w m. Bukowina T. – 2 150,00 mb,
Zmatawiający informuje, że w łącznej cenie ofertowej wykonawca jest zobowiązany uwzględnić sześciokrotny koszt usługi sprzętowej polegającej na załadunku i wywozie śniegu z obrębu pasa drogowego w rejonie chodników w terminie obowiązywania umowy.
Wywóz śniegu z pasa drogowego w rejonie chodników następuje na wezwanie zamawiającego. Zamawiający powiadomi wykonawcę o terminie i miejscu podstawienia sprzętu za pomocą e-maila lub telefonicznie co zostanie odnotowane przez wykonawcę w dzienniku zimowego utrzymania. W informacji o rozpoczęciu wywozu śniegu zamawiający określi termin zakończenia robót, w którym śnieg należy wywieźć.
Po zakończeniu prac związanych z wywozem śniegu należy pisemnie zgłosić zamawiającemu wykonanie robót w celu dokonania ich odbioru.
Miejsce składowania śniegu będzie zlokalizowane staraniem własnym wykonawcy z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Wykonawca winien również zapewnić pracowników do ręcznego usunięcia i załadunku śniegu z miejsc niedostępnych dla ładowarki lub wirnika, a także do prac porządkowych w trakcie i po wywozie śniegu.
CZĘŚĆ III Pozimowe sprzątanie dróg powiatowych.
Zakres prac obejmuje nawierzchnię jezdni i poboczy, wszystkich chodników ww dróg, chodników oraz bezpieczników obiektów mostowych, schodów, zatok postojowych oraz placów manewrowych służacych do zawracania środków komunikacji publicznej, w szczególności:
1) Droga nr 1647K od km 2+830 do km 5+707 (m. Leśnica – Groń na długości chodnika) – 2 877,00 mb,
2) Droga nr 1647K od km 11+520 do km 13+670 (m. Bukowina Tatrzańska na długości chodnika) – 2 150,00 mb,
3) Obiekty mostowe w ciągach dróg objętych Zadaniem nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 260092,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa STACHOŃ – Robert Stachoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490697056
7.3.3) Ulica: Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa STACHOŃ – Robert Stachoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490697056
7.3.3) Ulica: Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 004406070
7.3.3) Ulica: Kościuszki 11c
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO - BUDOWLANA "CHOMAR" LESZEK CHOWANIEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.