eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany Wrocławskie › Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BIELANACH WROCŁAWSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381038579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713112793

1.5.8.) Numer faksu: 713110483

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@szkola.sisco.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbielanywr.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zspbielanywr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d0739a-4215-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000821/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektu i mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264918/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172720,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa ochrona obiektu i mienia oraz terenów wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich znajdującego się na nieruchomości gruntowej, stanowiącej nieruchomość zabudowaną wolnostojącym budynkiem użytkowym pełniącym funkcję szkoły oraz boiskiem o nawierzchni syntetycznej i placem zabaw, położonej w obrębie wsi Bielany Wrocławskie przy ul. Akacjowej 1.
2. Powierzchnia całkowita szkoły 14706 m2 (w tym budynek istniejący: 6876,00 m2 oraz nowodobudowana część 7 830 m2. Powierzchnia użytkowa starej części szkoły 5564,40 m2 oraz nowodobudowanej części 7068,20 m2.
3. W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich wchodzi: Przedszkole Samorządowe oraz Szkoła Podstawowa. Szkoła Podstawowa mieści się w dwóch budynkach połączonych ze sobą za pomocą dwóch łączników. Budynki posiadają odrębne wejścia. Wejście do starej części szkoły od strony ul. Akacjowej oraz do nowej części szkoły od strony ul. Kolejowej. Przedszkole posiada własne wejście od strony ul. Makowej.
4. W budynku ZSP w Bielanach Wr. mieszczą się dwie portiernie: jedna w starej części szkoły (wejście od strony ul. Akacjowej), druga w nowej części szkoły (wejście od strony ul. Kolejowej).
5. Budynek starej części szkoły to budynek trzykondygnacyjny z poddaszem. Na parterze budynku mieści się portiernia, gabinet dyrektora i wicedyrektorów, sekretariat, gabinet administracji, pokój nauczycielski, szatnie, blok sportowy z salą gimnastyczną oraz sale dydaktyczne i sanitariaty. Na I piętrze mieści się sala informatyczna, sale dydaktyczne, świetlica szkolna, gabinet terapii, gabinet kadr oraz psychologa i pedagoga szkolnego, pokój ratownika medycznego oraz sanitariaty. II piętro obejmuje salę informatyczną, stołówkę szkolną oraz sale dydaktyczne i sanitariaty oraz pomieszczenia techniczne.
6. Budynek nowej części szkoły to budynek czterokondygnacyjny. Na parterze znajdują się szatnie, gabinet ratownika medycznego, portiernia, hol wejściowy, pomieszczenia sanitarne, magazynowe, pomieszczenia techniczne, socjalne, sklepik, pokój intendenta, część administracyjna: sekretariat, gabinet dyrektora, wicedyrektora i biblioteka oraz część kuchenna z zapleczem i magazynowymi a także część sportowa z salą gimnastyczną. Na I piętrze mieszczą się sale dydaktyczne, pracownia plastyczna, 2 pracownie informatyczne, pokój nauczycielski, pomieszczenie pedagoga i pomieszczenie terapii. Na II piętrze mieści się 7 sal dydaktycznych, pracownia chemiczna, fizyczna, plastyczna oraz toalety. Na III piętrze znajduje się 10 sal dydaktycznych oraz toalety.
7. Przedszkole połączone jest z budynkiem Szkoły Podstawowej. Jest to budynek jednokondygnacyjny obejmujący 4 sale dydaktyczne oraz sanitariaty i pomieszczenie techniczne.
8. Budynek wyposażony jest w system monitoringu wizyjnego, który znajduje się na obu portierniach oraz system przeciwwłamaniowy.
9. Całość budynku podzielona przeszklonymi drzwiami, dającym możliwość poruszania się swobodnie po całym kompleksie szkolnym, przedszkolnym bez konieczności wychodzenia na zewnątrz budynku.

POZOSTAŁE SZCZEGÓŁY PATRZ SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79713000-5 - Usługi strażnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212446,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371085 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212446,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - LIDER

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O. - PARTNER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448

7.3.3) Ulica: Pl. Orląt Lwowskich 2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-605

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

monitorowanie systemu alarmowego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212446,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-01-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.