Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302183/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Janów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 681 11 93
1.5.8.) Numer faksu: 44 681 10 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3aa76a0-2086-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Janów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3aa76a0-2086-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050818/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ,,Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Janów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „ Modernizacja drogi dojazdowej
do gruntów rolnych w miejscowości Janów ”.
Przedmiotowa droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię z destruktu
bitumicznego o szerokości średnio około 3,0 m.
W zakres robót wchodzi przebudowa jezdni i poboczy tj.:
- prace rozbiórkowe oraz przygotowawcze,
- prace ziemne związane z przygotowaniem koryta,
- wzmocnienie podłoża stabilizacją gruntu cementem,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy.
Inwestycja polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni na długości 682 mb z
betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm w km od 0+000,00 do 0+682 szerokości od 3,0 m.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 5 letniej gwarancji na
cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest:
- sporządzić dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach w języku polskim,
- zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów
geodezyjnych powykonawczych. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania
wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z
przepisami Prawa budowlanego.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy ( tablice informacyjne, ostrzegawcze ),
- przygotować i wdrożyć organizację ruchu na czas prowadzenia robót,
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach
sąsiednich o prowadzonych robotach.
Szczegółowy zakres robót ( opis przedmiotu zamówienia ) został zawarty w załączniku
Nr 10 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
- projekt budowlany,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót.
Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1170 ze zm. ),Zamawiający Gmina Dobryszyce informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3 w związku z art. 266 ustawy unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie, a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570114,72 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.