Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00419346/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej
w miejscowości Kolonia Domaszewska, gm. Ulan-Majorat,
w systemie zaprojektuj - wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 57
1.4.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-307
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330819
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00310067
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej w miejscowości Kolonia Domaszewska, gm. Ulan-Majorat w systemie zaprojektuj-wybuduj”
4.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: indywidualnej oczyszczalni ścieków bytowo-gospodarczych spełniającej normę EN 12566 lub równoważną wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. drenażem rozsączającym, przepompownią ścieków surowych, studnią rozprężną, połączeniami międzyobiektowymi sanitarnymi i elektrycznymi, zasilaniem zalicznikowym projektowanych obiektów, likwidacja istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z podejściem kanalizacyjnym, niwelacje terenu, siew trawy dla Szkoły Podstawowej w m. Kolonia Domaszewska na działce nr 136 w gm. Ulan-Majorat.
Wykonawca uzyska: prawomocne pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z przedmiotowej oczyszczalni ścieków do ziemi poprzez układ rozsączający oraz na wykonanie urządzenia wodnego w postaci układu rozsączającego odprowadzającego ścieki oczyszczone do ziemi, prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robot, pozwolenie na użytkowanie.
W ramach zamówienia należy wykonać nowe obiekty, instalacje i urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków oraz osiągnięcia wymaganej jakości ścieków oczyszczonych i osadów przy zakładanej ilości i jakości ścieków dopływających do oczyszczalni.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy zabezpieczając teren przed dostępem osób postronnych, w szczególności dzieci.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej między innymi:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454). – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego;
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
5) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej;
7) próby końcowe;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
9) sporządzenie dokumentacji techniczno-rozruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji oczyszczalni, instrukcji stanowiskowej;
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Program funkcjonalno-użytkowy
2) Przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w pkt 4.4.1).
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, o którym mowa w pkt 4.4 1).
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej w miejscowości Kolonia Domaszewska, gm. Ulan-Majorat w systemie zaprojektuj-wybuduj”
4.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: indywidualnej oczyszczalni ścieków bytowo-gospodarczych spełniającej normę PN-EN 12566-3+A2:2016-10: Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50 - Część 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu przydomowe oczyszczalnie ścieków lub równoważną wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. drenażem rozsączającym, przepompownią ścieków surowych, studnią rozprężną, połączeniami międzyobiektowymi sanitarnymi i elektrycznymi, zasilaniem zalicznikowym projektowanych obiektów, likwidacja istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z podejściem kanalizacyjnym, niwelacje terenu, siew trawy dla Szkoły Podstawowej w m. Kolonia Domaszewska na działce nr 136 w gm. Ulan-Majorat.
Wykonawca uzyska: prawomocne pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z przedmiotowej oczyszczalni ścieków do ziemi poprzez układ rozsączający oraz na wykonanie urządzenia wodnego w postaci układu rozsączającego odprowadzającego ścieki oczyszczone do ziemi, prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robot, pozwolenie na użytkowanie.
W ramach zamówienia należy wykonać nowe obiekty, instalacje i urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków oraz osiągnięcia wymaganej jakości ścieków oczyszczonych i osadów przy zakładanej ilości i jakości ścieków dopływających do oczyszczalni.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy zabezpieczając teren przed dostępem osób postronnych, w szczególności dzieci.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej między innymi:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454). – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego;
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
5) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej;
7) próby końcowe;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
9) sporządzenie dokumentacji techniczno-rozruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji oczyszczalni, instrukcji stanowiskowej;
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Program funkcjonalno-użytkowy
2) Przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w pkt 4.4.1).
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, o którym mowa w pkt 4.4 1).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-08 10:00
Po zmianie:
2023-08-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-08 10:30
Po zmianie:
2023-08-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-06
Po zmianie:
2023-09-14
INNE PRZETARGI ULAN-MAJORAT
więcej: przetargi ULAN-MAJORAT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.