eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa wyposażenia fotograficznego do Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia fotograficznego do Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia fotograficznego do Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w Zamościu w obiekcie Nadszańca K1 Bastionu VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564c2928-10de-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu fotograficznego i wyposażenia ciemni fotograficznej do Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klubu Rozwoju Zawodowego w poddaszu Nadszańca K1 Bastionu VI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania Unii Europejskiej oraz krajowego z budżetu państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.28.2023.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.. Część 1 zamówienia – Dostawa wyposażenia do studia fotograficznego oraz studia video i teatralnego
Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznik nr 6a do SWZ dla Części 1 zamówienia.
Zamówienie obejmuje ponadto:
1) dostawę wyposażenia wraz z wniesieniem na miejsce docelowe,
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego, świadczenie serwisu technicznego,
3) przekazanie instrukcji obsługi do urządzeń i sprzętu, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych, warunków eksploatacji i konserwacji – odpowiednio do danego urządzenia czy sprzętu – jeśli są wymagane i niezbędne do prawidłowego użytkowania.
2. Lokalizacja docelowa dla dostawy przedmiotu zamówienia.
Miejscem docelowym jest poddasze budynku Nadszańca K1 Bastionu VI, w którym powstaje Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klub Rozwoju Zawodowego w Zamościu, a w którym ma siedzibę Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu – Ekonomik, ul. Waleriana Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość.
3. Szczegółowe oczekiwania Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia zapisane zostały w załączniku nr 6a do SWZ - Szczegółowy opis zamówienia dla Części 1 zamówienia oraz w załączniku nr 7 do SWZ – Projekt umowy dla Część 1 i 2 zamówienia.
4 Wskazane w szczegółowym opisie zamówienia wymagania i parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi.
5. Wszystkie sprzęty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia będą fabrycznie nowe, pochodzić z najnowszej linii produkcyjnej, nieużywane, nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, wolne od wad, będą spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, będą dopuszczone do obrotu handlowego, a także będą odpowiadały wymaganiom polskich norm, jeżeli takowe obowiązują.
6. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji.
7 Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
8. Dostawa sprzętu będącego przedmiotem zamówienia odbędzie się w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w czasie ustalonym z Zamawiającym.
9 Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych.
10. W przypadku, gdy w Szczegółowym Opisie Zamówienia znajdują się odesłania do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że zapewnią one realizację zamówienia zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w przywołanych normach.
11. Wykonawca oferty wybranej w postepowaniu jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony Załącznik nr 8 do SWZ dla Części 1 zamówienia– Wykaz wyposażenia, w którym podany zostanie producent i model oferowanego przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność usługi dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia nie będzie przeznaczony dla jednostek oświatowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.). pozwalających na zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT.
14. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania Unii Europejskiej oraz krajowego z budżetu państwa.
15. Miejsce wykonywania dostawy: Polska, woj. lubelskie, Miasto Zamość, Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu, ul. W. Łukasińskiego 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38653100-8 - Lampy błyskowe

4.5.5.) Wartość części: 185210,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 zamówienia – Dostawa wyposażenia do ciemni fotograficznej.
Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznik nr 6b do SWZ dla Części 2 zamówienia.
Zamówienie obejmuje ponadto:
1) dostawę wyposażenia wraz z wniesieniem na miejsce docelowe,
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego, świadczenie serwisu technicznego,
3) przekazanie instrukcji obsługi do urządzeń i sprzętu, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych, warunków eksploatacji i konserwacji – odpowiednio do danego urządzenia czy sprzętu – jeśli są wymagane i niezbędne do prawidłowego użytkowania.
2. Lokalizacja docelowa dla dostawy przedmiotu zamówienia.
Miejscem docelowym jest poddasze budynku Nadszańca K1 Bastionu VI, w którym powstaje Centrum Edukacyjno-Integracyjnego i Klub Rozwoju Zawodowego w Zamościu, a w którym ma siedzibę Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu – Ekonomik, ul. Waleriana Łukasińskiego 8, 22-400 Zamość.
3. Szczegółowe oczekiwania Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia zapisane zostały w załączniku nr 6b do SWZ - Szczegółowy opis zamówienia dla Części 2 zamówienia oraz w załączniku nr 7 do SWZ – Projekt umowy dla Część 1 i 2 zamówienia.
4. Wskazane w szczegółowym opisie zamówienia wymagania i parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi.
5. Wszystkie sprzęty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia będą fabrycznie nowe, pochodzić z najnowszej linii produkcyjnej, nieużywane, nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, wolne od wad, będą spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, będą dopuszczone do obrotu handlowego, a także będą odpowiadały wymaganiom polskich norm, jeżeli takowe obowiązują.
6. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji.
7. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
8 Dostawa sprzętu będącego przedmiotem zamówienia odbędzie się w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w czasie ustalonym z Zamawiającym.
9 Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych.
10 W przypadku, gdy w Szczegółowym Opisie Zamówienia znajdują się odesłania do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że zapewnią one realizację zamówienia zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w przywołanych normach.
11. Wykonawca oferty wybranej w postepowaniu jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony Załącznik nr 8 do SWZ dla Części 2 zamówienia– Wykaz wyposażenia, w którym podany zostanie producent i model oferowanego przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność usługi dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia nie będzie przeznaczony dla jednostek oświatowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.). pozwalających na zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT.
14. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w formie współfinansowania Unii Europejskiej oraz krajowego z budżetu państwa.
15. Miejsce wykonywania dostawy: Polska, woj. lubelskie, Miasto Zamość, Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Zamościu, ul. W. Łukasińskiego 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653300-0 - Aparatura i sprzęt do wywoływania filmów

38653200-9 - Powiększalniki fotograficzne

38653100-8 - Lampy błyskowe

4.5.5.) Wartość części: 10417,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164986,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180318,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164986,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164986,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23908,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23908,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23908,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23908,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.