eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie zasilania i sterowania urządzeń



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie zasilania i sterowania urządzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie zasilania i sterowania urządzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de79010a-2bf0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.144 Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach POiŚ - RZGW w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, typ 2.1.2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.171.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: Nadzór nad zadaniem „Budowa przepławki dla ryb na prawym brzegu rzeki Wisły omijającej stopień i próg podpiętrzający w km 4+940 biegu rzeki Wisły w obrębie miejscowości Oświęcim, gmina Oświęcim, powiat oświęcimski, miejscowości Gromiec, gmina Libiąż, pow. chrzanowski, woj. Małopolskie”

Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi na zadaniu „Budowa przepławki dla ryb na prawym brzegu rzeki Wisły omijającej stopień i próg podpiętrzający w km 4+940 biegu rzeki Wisły w obrębie miejscowości, Oświęcim, gmina Oświęcim, powiat oświęcimski, miejscowości Gromiec, gmina Libiąż, pow. chrzanowski, woj. małopolskie” . Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi należy prowadzić zgodnie założeniami inwestycyjnymi określonymi w zatwierdzonych projektach budowlanych, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, uzyskanymi opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami branżowymi. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno-prawne podstawy działania Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego określają art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności cz. 4 SWZ.

Do obowiązków Wykonawcy, jako pełniącego nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należy w szczególności:
a) obowiązki ogólne:
1) reprezentowanie Zamawiającego, jako inwestora, na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) udział w przekazaniu terenu budów oraz ich zdaniu po zakończeniu robót,
3) kontrolowanie zgodności wykonanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji robót harmonogramem robót,
4) pełnienie nadzoru nad robotami dodatkowymi i zamiennymi;
b) obowiązki w zakresie kontroli jakości:
1) kontrolowanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
2) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakości oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz,
3) egzekwowanie od wykonawców robót budowlanych dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzanie badań niezależnych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawców,
4) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsca składowania po zakończeniu robót,
5) akceptacja sprzętu (rodzaj, liczba i wydajność jednostek) oraz środków transportowych, po sprawdzeniu (w razie potrzeby) dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do użytku,
6) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez wykonawców robót i na tej podstawie – dopuszczenie do użytku,
7) sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
8) zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawców robót budowlanych;
c) obowiązki w odniesieniu do dokumentacji projektowej:
1) sprawdzanie dokumentacji projektowej, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie w nich zmian i uzupełnień,
2) zgłaszanie stwierdzonych wad, błędów lub braków dokumentacji projektowej i technicznej oraz proponowanie zgodnych ze sztuką budowlaną rozwiązań zmiennych,
3) rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
4) opiniowanie (wraz z weryfikacją kosztorysów i wycen sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych) wniosków wykonawcy robót w sprawie zmian sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnienie tych zmian z projektantem sprawującym nadzór autorski nad realizowaną dokumentacją projektową,
5) szacowanie wartości i opiniowanie techniczne robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych,
6) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
7) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
8) wnioskowanie i uzasadnianie konieczności zaniechania robót, gdy ich wykonanie nie jest niezbędne;
d) obowiązki w zakresie odbioru robót:
1) sprawdzanie poprawności kalkulacji szczegółowych i kosztorysów powykonawczych sporządzonych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót oraz cen,
2) informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (w tym robót ulegających zanikowi i podlegających zakryciu, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez wykonawców robót,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych robót, instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
5) przyjęcie zgłoszenia wykonawców robót o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej oraz skontrolowaniu i zaakceptowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego, opracowanie pisemnej oceny jakości robót (wraz z uzasadnieniem),
6) potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń,
7) udział w przygotowaniu obiektów oraz dokumentów do odbioru końcowego, udział w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego (skład komisji i termin odbioru wyznacza Zamawiający),
8) udział w organizowaniu odbiorów końcowych i sporządzenie protokołów odbioru, list wad i innych dokumentów związanych z realizacją umowy,
9) w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą/ami robót budowlanych sporządzenie lub sprawdzenie obmiaru robót, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy oraz dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy;
e) obowiązki w zakresie współpracy i kontaktów zewnętrznych:
1) współpraca z nadzorem autorskim oraz przyrodniczym, a także inspektorem - koordynatorem w okresie realizacji robót oraz utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego,
2) zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
3) doradztwo w przypadku zaistnienia ewentualnych roszczeń i sporów z wykonawcami robót budowlanych, składanie wyjaśnień i udział w procesie rozwiązywania sporów,
4) występowanie przed organami administracji publicznej w sprawach związanych z realizacją robót – w granicach udzielonego pełnomocnictwa,
5) reprezentacja Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi – w granicach polecenia Zamawiającego,
6) doradztwo w przypadku zaistnienia ewentualnych skarg i roszczeń osób trzecich, składanie wyjaśnień i udział w procesie rozwiązywania sporów,
7) współpraca w przypadku konieczności koordynacji prac z wymogami realizacji innych projektów lub inwestycji;
f) pozostałe obowiązki:
1) kontrola wykonania robót zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz uczestnictwo w procesie wyjaśniania przyczyn i okoliczności wypadków,
2) kontrola zabezpieczenia terenu budów,
3) przygotowanie na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
4) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych, organizacyjnych czy prawnych powstałych w toku wykonywania robót,
5) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez wykonawców robót harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
6) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budów i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
7) sporządzanie wyjaśnień dot. dokumentacji technicznej oraz poczynionych względem niej zmian w przypadku pytań lub zarzutów instytucji kontrolujących realizację projektu lub podmiotów przez nią upoważnionych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 46666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: 2. Nadzór nad zadaniem „Budowa przepławki dla ryb na prawym brzegu Wisły omijającej jaz w km 21+220 biegu rzeki Wisły na węźle wodnym Smolice, w obrębie miejscowości Podolsze, gmina Zator, powiat oświęcimski, miejscowości Jankowice, gmina Babice, powiat chrzanowski, województwo małopolskie”

Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi na zadaniu „Budowa przepławki dla ryb na prawym brzegu Wisły omijającej jaz w
km 21+220 biegu rzeki Wisły na węźle wodnym Smolice, w obrębie miejscowości Podolsze, gmina Zator, powiat oświęcimski i miejscowości Jankowice, gmina Babice, powiat chrzanowski, województwo małopolskie” . Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi należy prowadzić
zgodnie założeniami inwestycyjnymi określonymi w zatwierdzonych projektach budowlanych, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, uzyskanymi opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami branżowymi. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalnoprawne podstawy działania Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego określają art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został
zawarty w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności cz. 4 SWZ.

Do obowiązków Wykonawcy, jako pełniącego nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należy w szczególności:
a) obowiązki ogólne:
1) reprezentowanie Zamawiającego, jako inwestora, na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) udział w przekazaniu terenu budów oraz ich zdaniu po zakończeniu robót,
3) kontrolowanie zgodności wykonanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji robót harmonogramem robót,
4) pełnienie nadzoru nad robotami dodatkowymi i zamiennymi;
b) obowiązki w zakresie kontroli jakości:
1) kontrolowanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
2) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakości oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz,
3) egzekwowanie od wykonawców robót budowlanych dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzanie badań niezależnych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawców,
4) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsca składowania po zakończeniu robót,
5) akceptacja sprzętu (rodzaj, liczba i wydajność jednostek) oraz środków transportowych, po sprawdzeniu (w razie potrzeby) dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do użytku,
6) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez wykonawców robót i na tej podstawie – dopuszczenie do użytku,
7) sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
8) zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawców robót budowlanych;
c) obowiązki w odniesieniu do dokumentacji projektowej:
1) sprawdzanie dokumentacji projektowej, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie w nich zmian i uzupełnień,
2) zgłaszanie stwierdzonych wad, błędów lub braków dokumentacji projektowej i technicznej oraz proponowanie zgodnych ze sztuką budowlaną rozwiązań zmiennych,
3) rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
4) opiniowanie (wraz z weryfikacją kosztorysów i wycen sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych) wniosków wykonawcy robót w sprawie zmian sposobu wykonania robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego uzgodnienie tych zmian z projektantem sprawującym nadzór autorski nad realizowaną dokumentacją projektową,
5) szacowanie wartości i opiniowanie techniczne robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych,
6) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
7) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
8) wnioskowanie i uzasadnianie konieczności zaniechania robót, gdy ich wykonanie nie jest niezbędne;
d) obowiązki w zakresie odbioru robót:
1) sprawdzanie poprawności kalkulacji szczegółowych i kosztorysów powykonawczych sporządzonych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót oraz cen,
2) informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (w tym robót ulegających zanikowi i podlegających zakryciu, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez wykonawców robót,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych robót, instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
5) przyjęcie zgłoszenia wykonawców robót o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej oraz skontrolowaniu i zaakceptowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego, opracowanie pisemnej oceny jakości robót (wraz z uzasadnieniem),
6) potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń,
7) udział w przygotowaniu obiektów oraz dokumentów do odbioru końcowego, udział w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego (skład komisji i termin odbioru wyznacza Zamawiający),
8) udział w organizowaniu odbiorów końcowych i sporządzenie protokołów odbioru, list wad i innych dokumentów związanych z realizacją umowy,
9) w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą/ami robót budowlanych sporządzenie lub sprawdzenie obmiaru robót, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy oraz dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy;
e) obowiązki w zakresie współpracy i kontaktów zewnętrznych:
1) współpraca z nadzorem autorskim oraz przyrodniczym, a także inspektorem - koordynatorem w okresie realizacji robót oraz utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego,
2) zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
3) doradztwo w przypadku zaistnienia ewentualnych roszczeń i sporów z wykonawcami robót budowlanych, składanie wyjaśnień i udział w procesie rozwiązywania sporów,
4) występowanie przed organami administracji publicznej w sprawach związanych z realizacją robót – w granicach udzielonego pełnomocnictwa,
5) reprezentacja Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi – w granicach polecenia Zamawiającego,
6) doradztwo w przypadku zaistnienia ewentualnych skarg i roszczeń osób trzecich, składanie wyjaśnień i udział w procesie rozwiązywania sporów,
7) współpraca w przypadku konieczności koordynacji prac z wymogami realizacji innych projektów lub inwestycji;
f) pozostałe obowiązki:
1) kontrola wykonania robót zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz uczestnictwo w procesie wyjaśniania przyczyn i okoliczności wypadków,
2) kontrola zabezpieczenia terenu budów,
3) przygotowanie na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
4) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych, organizacyjnych czy prawnych powstałych w toku wykonywania robót,
5) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez wykonawców robót harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
6) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budów i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
7) sporządzanie wyjaśnień dot. dokumentacji technicznej oraz poczynionych względem niej zmian w przypadku pytań lub zarzutów instytucji kontrolujących realizację projektu lub podmiotów przez nią upoważnionych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Organizacja Zarządzanie Nadzór Budowlany Roman Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511001291

7.3.3) Ulica: Brodzka 1B

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 pzp przed otwarciem ofert Zamawiający podał na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaka zamierza przeznaczyć kwotę na realizację zamówienia, tj. 40 000,00 zł brutto. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Obie prezentowały jednakową cenę, tj. 49 200,00 zł oraz zostały jednakowo sklasyfikowane w ramach pozacenowego kryterium ceny ofert. W związku z powyższym Zamawiający, działając na podstawie art. 248 ust. 3 pzp, wezwał Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. W wyniku tej procedury cena jednej z ofert przyjęła wartość niższą, niż ujawniony budżet Zamawiającego, co zdeterminowało możliwość kontynuację procedury przetargowej. W toku badania oferty Wykonawca nie wykazał jednak spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym jego oferta została odrzucona. Ponieważ druga oferta, w związku z odrzuceniem oferty dodatkowej, prezentuje warunki cenowe przewyższające kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zadeklarowanej kwoty do poziomu złożonej oferty, zaktualizowała się przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3) pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.