Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00304202/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00308046/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7940d6d5-5389-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001960/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętów oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych i Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Podziałanie 10.01.02 Edukacja ogólna w ramach ZIT; Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297403/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.36.2021.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz wyposażenia IT dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wiązowna w ramach projektów „Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Gliniance i Malcanowie”, nr RPMA.10.01.01-14-d721/19 oraz pt. Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Wiązownie i Zakręcie nr RPMA.10.01.01-14-d701/19 oraz dla Urzędu Gminy Wiązowna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, kompletne i muszą posiadać wszelkie wymagane instrukcje, gwarancje i licencje.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment proponowanego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.
5. Jeżeli w specyfikacji nie wskazano inaczej, wszystkie dostarczone licencje oprogramowania będą obowiązywały przez czas nieokreślony (licencje wieczyste) i będą uprawniać do użytkowania oprogramowania w ramach działalności gospodarczej, dydaktycznej i naukowej Zamawiającego.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 248.673,77 zł brutto.W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNA
- 5/ZP/2024 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji)do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
- Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na placu w Woli Duckiej realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce nr 294 w Woli Duckiej.
więcej: przetargi WIĄZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.