eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie etapu II robót budowlanych związanych z przebudową i remontem konserwatorskim ostrogów w grupie warownej Fortu Nr 2 "Kościuszko" w Krakowie dla części 3 "Bielany" ul. Księcia Józefa 65



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie etapu II robót budowlanych związanych z przebudową i remontem konserwatorskim ostrogów w grupie warownej Fortu Nr 2 „Kościuszko” w Krakowie dla części 3 „Bielany” ul. Księcia Józefa 65

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie etapu II robót budowlanych związanych z przebudową i remontem konserwatorskim ostrogów w grupie warownej Fortu Nr 2 „Kościuszko” w Krakowie dla części 3 „Bielany” ul. Księcia Józefa 65

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-050fd376-63e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa i remont konserwatorski ostrogu (warowni) 3a w grupie warownej Fortu nr 2 "Kościuszko" w Krakowie, ostrogu (warowni) 3b i ostrogu bramy "Bielany" etap I, w podziale na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Roboty budowlane w ramach zamówienia podobnego obejmują wykonanie robót konserwatorskich, rekonstrukcji tarcz i obudów antyrykoszetowych, wykonanie nawierzchni zewnętrznych, wewnętrznych instalacji wodnych i elektrycznych. Roboty podobne będą polegały na powtórzeniu robót branży budowlanej tj. remont konserwatorski ścian wewnętrznych i wątków ceglanych, remont konserwatorski ślusarki i stolarki, remont instalacji elektrycznej i wodnej, wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie nawierzchni oraz robót ziemnych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 128/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154011,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie etapu II robót budowlanych związanych z przebudową i remontem konserwatorskim ostrogów (warowni) w grupie warownej Fortu Nr 2 „Kościuszko” w Krakowie dla części 3 „Bielany” ul. Księcia Józefa 65 w Krakowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189379,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189379,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189379,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana J. Kasperczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770003279

7.3.4) Miejscowość: Smardzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-077

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189379,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Spełnienia wymaganych przesłanek ustawowych
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 2021/BZP 00136417/01 z dnia 04.08.2021 r.
2) nadto w ogłoszeniu o zamówieniu dokładnie został określony zakres zamówień podobnych (prace konserwatorskie i roboty budowlane ) do wartości 30% wartości zamówienia podstawowego, oraz zostały określone zasady na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne („po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą, ceny nie mogą przekroczyć średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD na dany kwartał”).
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem umowy podstawowej,
5) Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – umowa podstawowa została zawarta dnia 16.09.2021 r.
6) Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia podobne nie mogą przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego dla cz. 3 tj. 154.023,19 zł netto.

Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP (art.67.ust. 1 pkt. 6 ustawy z 2004 roku). Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzą do jednoznacznego wniosku, że wykonanie robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest możliwie i zasadne, a przy tym należy je powierzyć dotychczasowemu Wykonawcy umowy.
Dodać należy, iż zastosowanie w niniejszym przypadku trybu zamówienia z wolnej ręki w żadnej mierze nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych, w szczególności zasady uczciwej konkurencji i pełnego dostępu do zamówienia, gdyż z opisanych wyżej przyczyn oraz przedstawionych okoliczności jednoznacznie wynika, iż istnieje uzasadniona możliwość udzielenia zamówienia powtarzającego wskazanemu Wykonawcy.
Na koniec dodać należy, że Wykonawca zamówienia podstawowego ma zorganizowany zespół pracowników, który niedawno zakończył prace w ramach umowy podstawowej, dysponuje wykwalifikowaną kadrą kierowniczą, która zna przedmiot zamówienia oraz daje możliwości i gwarancję wykonania przedmiotu zamówienia prawidłowo i w możliwie szybkim terminie. Wykonanie robót przez kolejnego wykonawcę spowoduje ingerencję w roboty poprzednio już wykonane przez wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe (konieczna stałaby się wówczas inwentaryzacja robót). Z uwagi na technologiczne powiązanie robót, sytuacja taka mogłaby również wywoływać wątpliwości co do zakresu odpowiedzialności poszczególnych wykonawców.
Zlecenie zamówienia podobnego Wykonawcy zamówienia podstawowego umożliwi w szybkim tempie kontynuowanie robót budowlanych w zakresie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.