eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › " Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie działek nr. ewid. 16/31, 16/21, 16/10 jednostka ewidencyjna 140504_1 Grodzisk Mazowiecki"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
” Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie działek nr. ewid. 16/31, 16/21, 16/10 jednostka ewidencyjna 140504_1 Grodzisk Mazowiecki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 300-85- 23.

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

” Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem i oświetleniem na terenie działek nr. ewid. 16/31, 16/21, 16/10 jednostka ewidencyjna 140504_1 Grodzisk Mazowiecki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ed1397-4788-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007051/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Dalekiej 11a na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego ( m. in. termomodernizacja budynku, remont na I piętrze), wykonanie parkingu i przebudowa wejść

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 272.1.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa parkingu na terenie działek nr ewid. 16/31, 16/21 i części działki nr ewid. 16/10 wraz ze zbiornikami retencyjnymi na wody opadowe i oświetleniem w obręb ewid. 0055 jednostka ewidencyjna . 1400504_1 w Grodzisku Mazowieckim – etap I. W zakres inwestycji wchodzi w etapie I:
• demontaż istniejącego utwardzenia ( płyty żelbetowe typu MON wraz z krawężnikami),
• demontaż podbudowy pod płytami i krawężnikami,
• wykarczowanie korzeni 8 drzew z strefy prac,
• wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wraz m zbiornikami retencyjnymi na wody opadowe ( ich nadmiar) z wykonaniem wcinki do istniejącej kanalizacji deszczowej średnicy 400 mm na terenie posesji,
• wykonanie nowego oświetlenia ze słupami aluminiowymi,
• wykonanie nowej nawierzchni parkingu i dróg dojazdowych z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej i z tłucznia oraz betonowej wraz z obramowaniem krawężnikami zgodnie z dokumentacją,
• załadunek i wywóz płyt MON na odległość 1,0 km,
• zakup i montaż nowego zadaszonego śmietnika i zamykanego na trzy pojemniki na śmieci typu „ Bóbr” na terenie parkingu,
• zakupu i montaż nowej zadaszonej i zamykanej wiaty na minimum 20 rowerów na terenie parkingu.


Do Wykonawcy także należeć będzie wywóz ziemi i gruzu oraz materiałów z rozbiórki na odległość 9 kilometrów wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ofertowe dla robót związanych z budową kanału deszczowego ze zbiornikami retencyjnymi na nadmiar wody deszczowej na terenie parkingu (Załącznik Nr 8 do SWZ), budowę i przebudowę parkingu wraz z oświetleniem terenu (Załącznik Nr 8a do SWZ) i Tabelę Kosztową załącznik nr 8b do SWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią oraz obsługę geodezyjna inwestycji. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9b do SWZ).
Szczegółowy zakres prac związanych z budową przyłącza kanalizacji deszczowej o średnicy 400 mm znajdującego się na terenie posesji obejmuje Projekt Budowlany Budowy przyłącza kanalizacji deszczowej opracowany przez Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy Roman Kolarz ul. Grodeckiego 38, kod 05-822 Milanówek będący załącznikiem nr 9 do SWZ i Projekt Budowalny Budowa i Przebudowa parkingu na terenie działek nr ewid. 16/31, 16/21 i części działek nr ewid. 16/10 wraz ze zbiornikami retencyjnymi na wody opadowe i oświetleniem stanowiącej załącznik Nr 9a do Specyfikacji Warunków Zamówienia ( SWZ).

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to
uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Należy przewidzieć udostępnienie
minimum 60 stanowisk parkingowych dla pracowników i klientów w trakcie trwania
prac i dostęp do śmietnika dla firm odbierających odpady.


Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1668318,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2136620,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1668318,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290015715

7.3.3) Ulica: Królewska 21

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1668618,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.