eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Trzcianka w 2021 roku - przetarg II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Trzcianka w 2021 roku – przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672163240

1.5.8.) Numer faksu: 672163302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzcianka@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-trzcianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Trzcianka w 2021 roku – przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4014ae71-1d02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Trzcianka w 2021 roku – przetarg II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191279/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187575 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja odcinków dróg leśnych, które uległy deformacji poprzez profilowanie oraz uzupełnienie nawierzchni (kolein i wybojów) kruszywem drogowym wraz z utwardzeniem:
1.1. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu kruszywa na krótkich (nieprzejezdnych) odcinkach dróg po uprzednim usunięciu istniejących zastoisk wody i błota, wraz z miejscowym uwałowaniem i wyprofilowaniem naprawianego odcinka drogi. Dowiezione kruszywo zostanie rozplantowane w dniu dostawy z uwagi na brak możliwości jego składowania. Dostarczone kruszywo nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych Uzupełnianie nawierzchni dróg należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami STWiOR. Stosowane materiały oraz sprzęt nie mogą powodować niekorzystnego wpływu na środowisko oraz negatywnie wpływać na właściwości gruntu podłoża.
Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały i urządzenia.
1.2. Całkowity zakres prac do wykonania to:
1.2.1. Uzupełnienie ubytków nawierzchni dróg pospółką drogową frakcji 0- 63 mm w łącznej ilości 500 ton oraz przywróceniu naprawianej nawierzchni prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogową wraz ze stabilizacją wałem wibracyjnym bądź statycznym;
1.2.2. Uzupełnienie ubytków nawierzchni dróg kruszywem betonowym frakcji 0- 63 mm w łącznej ilości 3700 ton, a następnie przywróceniu naprawianej nawierzchni prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogową wraz ze stabilizacją wałem wibracyjnym bądź statycznym;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632127891

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 7A

7.3.4) Miejscowość: Kuźnica Czarnkowska

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.