eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap - Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 74 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6aa5e4a-0d93-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009899/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko - II etap - Termomodernizacja budynku Niepublicznej SP w Żelaźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „ Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko – II etap” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279623/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18307,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:. Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Żelaźnie
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane oraz projekcie budowlanym i budowlano – wykonawczym,
2) kontrola techniczna i technologiczna w trakcie realizacji inwestycji na każdym jej etapie , na terenie budowy jak również wytwórniach,
3) kontrola przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy,
4) weryfikowanie „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę robót,
5) bieżące dokonywania obmiaru wykonanych robót,
6) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
7) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
8) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót wad,
9) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności
i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,
10) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót,
11) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót,
12) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz
rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
13) rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
14) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wydania przez Zamawiającego wykonawcy
robót polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,
15) w przypadku, gdy w trakcie trwania realizacji projektu zostaną wytworzone odpady
uczestnictwo i kontrola w przygotowaniu protokołu o ich zagospodarowaniu zgodnie
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
16) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
17) Wnioskowanie do Zamawiającego o:
a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę,
c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie,
d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań wykonawcy robót,
e) zlecenie wykonania robót dodatkowych,
18) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inspektor
Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do:
a) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego,
b) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych; zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22509,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45387,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22509,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „Inwest-Projekt” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8860023430

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 15a

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-306

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22509,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.