Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286961/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Kłokocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejska i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Kłokocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea68789-122d-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018169/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Kłokocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286961/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21283,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Brackiej w Rybniku, dzielnica Kłokocin poprzez zastosowanie nowych urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej, piaszczystej pod urządzeniami zabawowymi.
Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SWZ.
Ogólny zakres robót:
1. Prace rozbiórkowe
demontaż istniejącego wyposażenia placu zabaw tj. obrzeży gumowych oraz ławki
2. Roboty montażowe
1) niwelacja terenu,
2) prace pomiarowe powierzchniowych robót ziemnych,
3) prace ziemne (korytowanie podłoża wraz z wywozem, wykonanie dołów fundamentowych, posadowienie fundamentów prefabrykowanych oraz wylewanych, zasypywanie dołów z zagęszczeniem),
4) wykonanie nawierzchni piaszczystej,
5) montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury ogrodniczej oraz obrzeży gumowych.
3. Wykonanie trawników
założenie trawnika z siewu w rejonie prowadzonych robót po uprzednim oczyszczeniu terenu z gruzu i zanieczyszczeń, nawiezieniu terenu oraz użyciu kompostu w celu przywrócenia terenu do stanu pierwotnego
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze wykorzystania innych materiałów lub urządzeń niż wskazane w projekcie , co najmniej trzy tygodnie przed użyciem materiału, albo w okresie dłuższym, jeżeli będzie to wymagane do badań prowadzonych przez Zamawiającego. Wybrany rodzaj materiału musi być zaakceptowany przez Zamawiającego.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie
plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony
środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu
Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że w ramach zadań zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych.Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono sześć ofert.Dwie oferty mieściły się w kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, ale żadna z tych firm nie podjęła się wykonania zadania.
Ceny pozostałych ofert przekraczały kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu i urządzeń do edukacyjnego placu zabaw w ramach projektu STOP Emisjom w Gminie Pokój
- Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Lubomirskiego w Nowym Wiśniczu
- Budowę placu zabaw na terenie miejscowości Mosiny
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym (Plac Zabaw) wraz z ogrodzeniem i utwardzeniami w ramach zadania pn nazwą Utworzenie nowych miejsc opieki w Żłobku "Motylek" w Gostycynie
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.