eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydakt zabawki gry plansze edu książki pomoce dyd. do prac. biol. chem. fiz. mat. pol. zw. dalej pomoc w ram zad inwest Bud zespołu oświat na os Drabinianka z podz na cz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydakt zabawki gry plansze edu książki pomoce dyd. do prac. biol. chem. fiz. mat. pol. zw. dalej pomoc w ram zad inwest Bud zespołu oświat na os Drabinianka z podz na cz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178754636

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydakt zabawki gry plansze edu książki pomoce dyd. do prac. biol. chem. fiz. mat. pol. zw. dalej pomoc w ram zad inwest Bud zespołu oświat na os Drabinianka z podz na cz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893da108-d830-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych ramach zadania inwestycyjnego "Budowa zespołu oświatowego na osiedlu Drabinianka" z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.46.112.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 335873,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289841,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 1 jest sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni Biologicznej, Przyrodniczej, Chemicznej, Fizycznej wg. opisu i zakresu określonego w szczegółowym OPZ dla części 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem oraz montażem, gdy dostarczany towar będzie w częściach, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - dla części 1
stanowiąca/ce załącznik/i do specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (wspólne dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 39836,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 2 jest sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni Historycznej, Geograficznej, Matematycznej, Anglistycznej, Polonistycznej wg. opisu i zakresu określonego w szczegółowym OPZ dla części 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem oraz montażem, gdy dostarczany towar będzie w częściach, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - dla części 2
stanowiąca/ce załącznik/i do specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (wspólne dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 24349,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 3 jest sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni Edukacji Wczesnoszkolnej, Świetlicy, Przedszkola wg. opisu i zakresu określonego w szczegółowym OPZ dla części 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem oraz montażem, gdy dostarczany towar będzie w częściach, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - dla części 3
stanowiąca/ce załącznik/i do specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (wspólne dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 157552,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części 4 jest sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni Wychowania Fizycznego wg. opisu i zakresu określonego w szczegółowym OPZ dla części 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem oraz montażem, gdy dostarczany towar będzie w częściach, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - dla części 4
stanowiąca/ce załącznik/i do specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami (wspólne dla wszystkich części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 68102,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 23 06 22 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzyst. oferty w zakresie poszczególnych cz zam. Czynność ta została dokonana w terminie związania ofertą, który zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu i dokumentami zamówienia upływał w dniu 30 06 22 r. Po wyborze najkorzyst. oferty, w ramach formalności niezbędnych do zawarcia umów na poszczególne części zamówienia, w tym także w zakresie cz 1, Zamawiający zwrócił się do Wykonawców, z którymi zawierane miały być umowy m.in. o wskazanie wysokości kwot netto wynikających z oferty (przy stawce VAT, określonej przez Zamawiającego w Rozdz. XV SWZ jako podstawowej, tj. 23%). Wobec pozyskania informacji o różnych stawkach VAT, Zamawiający zwrócił się do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w post (art. 223 ust. 1 Pzp) o złożenie wyjaśnień dot treści złożonych ofert, w szczególności o wskazanie przy jakich stawkach podatku VAT została skalkulowana cena oferty na realizację danej cz zamówienia. Wybrany w postępowaniu na realizację cz 1 Wykonawca Nowa Szkoła Sp. z o.o. dopełnił tego obowiązku, a z przesłanej odpowiedzi wynikało, że Wykonawca ten we wszystkich poz w złożonej ofercie zastosował podst stawkę podatku VAT 23%. Z kolei, pozostali Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na część 1 oświadczyli, iż zastosowali w swoich ofertach różne stawki VAT 23% i 8%. I tak, Wykonawca Educarium Sp. z o.o. w dwóch pozycjach (tj. co do szkiełek nakrywkowych i szkiełek mikroskopowych) przyjął stawkę VAT 8%, a w pozostałych 23%. Również Wykonawca Edu-Partner Agnieszka Skierka przyjął 8% stawkę VAT w poz. 5 i 23 (tj. szkiełka mikroskopowe i szkiełka podstawowe), a w pozostałych 23%. Powyższe ustalenie, które Zamawiającym pozyskał ostatecznie w dniu 26 lipca 2022 r. doprowadziło do wniosku, iż tylko oferta Wykonawcy Nowa Szkoła Sp. z o.o., którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jest zgodna z warunkami zamówienia w zakresie określającym stawkę podatku VAT na 23% na wszystkie pomoce dydaktyczne. W pozostałych ofertach obliczenie ceny nastąpiło przy innych niż wskazał Zamawiający stawkach VAT, co doprowadziło do złożenia ofert niezgodnych z warunkami zamówienia, ponadto obarczonych błędami w obliczeniu ceny. Z uwagi na upływ terminu związania ofertą, który został określony na dzień 30 06 22 roku, Zamawiający nie dokonał jednakże odrzucenia ofert Wykonawców Educarium Sp. z o.o. i Edu-Partner Agnieszka Skierka. Oferty te przestały wiązać w post.
Następnie, w dniu 25 sierpnia br. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia Nowa Szkoła Sp. z o.o. powiadomił Zamawiającego, iż zmuszony jest odstąpić od czynności zawarcia umowy realizację cz 1 zamówienia.
Wobec wyżej opisanych okoliczności, Zamawiający nie mógł skorzystać z art. 263 Pzp, tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą, ponieważ z jednej strony z dniem 30 06 22 r. oferty przestały wiązać, a z drugiej strony pozostałe oferty były niezgodne z warunkami zamówienia i obarczone błędami w obliczeniu ceny. Zamawiający nie posiadał także legitymacji do zastosowania art. 252 ust. 2 Pzp z uwagi, że w post, w świetle w/w okoliczności (brak ofert niepodlegających odrzuceniu) nie można po upływie terminu związania oferty wezwać wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty – gdyż taki wykonawca w postępowaniu na realizację cz 1 zamówienia nie występuje.
Przedstawiona powyżej okoliczność związana z brakiem możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty wpisuje się w wadę postępowania niemożliwą do usunięcia i uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zam pub. Zawarcie umowy z wykonawcą, którego oferta podlega odrzuceniu stanowiłoby rażące i niedopuszczalne naruszenie prawa.
W świetle powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie cz 1 z mocy przepisów wskazanych w uzasadnieniu prawnym

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56313,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) w Rozdziale XV – Obliczanie ceny – wskazał, że cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym podatek VAT w wysokości 23%.
Z kolei, zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ jedną z formalności jakie winien dopełnić Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy było przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej informacji niezbędnych do wpisania w umowie tj. m.in. wysokości naliczonego podatku VAT oraz wysokości kwoty netto wynikającej z oferty.
Wybrany w postępowaniu Wykonawca dopełnił tego obowiązku. Z przesłanej odpowiedzi wynikało, że Wykonawca za kilkanaście produktów wskazanych w ofercie do obliczenia ceny zastosował stawki podatku VAT odpowiednio 5% lub 23%, a nie wyłącznie 23% jak wskazał Zamawiający w SWZ.
Wobec pozyskania informacji o różnych stawkach VAT, Zamawiający zwrócił się do wszystkich Wykonawców na zasadzie treści art. 223 ust. 1 Pzp o złożenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W odpowiedzi obaj Wykonawcy oświadczyli, iż zastosowali w swoich ofertach różne stawki VAT tj. 23% i 5%, przy czym poszczególne pozycje zostały wycenione w zakresie VAT w różny sposób. I tak, Wykonawca Educarium Sp. z o.o. w 29 poz przyjął stawkę VAT 5%, a w pozostałych 23%. Z kolei Wykonawca Edu-Partner Agnieszka Skierka przyjęła 5% stawkę VAT w 46 poz, a w pozostałych 23%.
To ustalenie doprowadziło do wniosku, iż oferty Wykonawców są nieporównywalne.
Narzucenie przez Zamawiającego w SWZ jednej stawki podatku VAT w wysokości 23% i niedopuszczenie możliwości zastosowania obniżonej stawki podatku VAT przy zaproponowaniu przez Wykonawcę produktów, które mogą być objęte obniżoną stawką podatku VAT przy obliczaniu ceny oferty było błędem Zamawiającego, który na tym etapie post jest nieusuwalny. Po upływie terminu składania ofert nie można już bowiem dokonać zmiany treści SWZ i doprowadzić opisu obliczenia ceny do zgodności z właściwymi przepisami podatkowymi. W konsekwencji, brak jest możliwości przeprowadzenia post w sposób zapewniający równe traktowanie wykonawców, jak i uczciwą konkurencję, o których mowa w art. 16 Pzp. Podatek VAT jest składnikiem ceny stanowiącym element cenotwórczy, co już na etapie składania ofert przez Wykonawców nakłada na nich obowiązek obliczenia ceny oferty z uwzględnieniem właściwej stawki podatku, co stwierdził SN w Uchwale z dnia 20.10.2011 r. (sygn. akt III CZP 52/11). Powyższe wytyczne kolidują z błędnymi zapisami zawartymi w SWZ w zakresie narzucenia jednej stawki podatku VAT 23%. Zaistniała sytuacja niezawiniona przez Wykonawców, w której brak jest możliwości zmiany wadliwych zapisów treści SWZ i jednocześnie niemożliwe jest zawarcie umowy z Wykonawcą, którego oferta de facto jest niezgodna z treścią SWZ, co Zamawiający stwierdził na podst dokumentu złożonego po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy.
W wyniku niewłaściwych zapisów SWZ Wykonawcy zostali wprowadzeni w błąd, który miał znaczenie i wpływ na obliczenie ceny oferty. Zamawiający wskazując w SWZ konkretną stawkę podatku VAT wpływa na kształtowanie wysokość obliczonej w ofercie ceny, a działanie Zamawiającego nie może być sprzeczne z przepisami prawa. W tym stanie rzeczy wyciąganie negatywnych konsekwencji wobec Wykonawców nie mieści się w dyspozycji ww. przepisu Pzp o równym traktowaniu wykonawców i uczciwej konkurencji.
Powyższa wada postępowania w postaci naruszenia przepisów ustawy jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie post, a jej charakter uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zam pub.
Ze względu na powyższe i powzięcie informacji o dokonaniu wyboru oferty Wykonawcy niezgodnej z treścią SWZ po dokonaniu tej czynności, SWZ obarczonego nieusuwalną wadą Zamawiającego, Zamawiający cofa czynność wyboru najkorzystniejszej oferty – w zakresie części 2 - z dnia 23 06 2022 r. oraz unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31333,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33474,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 01 czerwca 2022 r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty – w części 3.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56199,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56199,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56199,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131004652

7.3.3) Ulica: Stanisława Trembeckiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56199,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 2 dni roboczych, z tym że bieg terminu realizacji rozpocznie się nie wcześniej niż 25 lipca 2022 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.