eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Górny › Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lubiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341254699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeasip.lubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zeasip.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6e4435f-574b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302881/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEASiP.363.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384259,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie dzieci i uczniów do szkół
w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki na terenie Gminy Lubicz w roku 2022 oraz na przewozach okazjonalnych wynikających w szczególności z uczestnictwa uczniów i dzieci w konkursach przedmiotowych, artystycznych oraz tematycznych, uroczystościach gminnych oraz w zawodach sportowych na terenie gminy Lubicz, powiatu toruńskiego i województwa kujawsko – pomorskiego oraz innych województw.
Dowóz do szkół będzie realizowany na trzech trasach:
1) do SP w Złotorii- dla około 258 uczniów, średnio dziennie 194 km,
1) do SP w Lubiczu Górnym i SP w Lubiczu Dolnym - dla około 231 uczniów, średnio dziennie 209 km,
2) do SP w Grębocinie z uwzględnieniem dowozu do SP w Młyńcu Pierwszym dla około 127 uczniów ogółem, średnio dziennie 170 km.
2) Przewidywany średni dzienny przebieg - około 573 km.
3) Szacowana roczna ilość kilometrów dla przewozów okazjonalnych w szczególności na konkursy, uroczystości i zawody sportowe - maksymalnie 15 000 km rocznie.
4) Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na 3 trasach wymienionych powyżej, na zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne w dniach uczęszczania dzieci do szkół zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, a także w zależności od potrzeb przewozy okazjonalne - dowóz uczniów na zawody sportowe, konkursy - zlecone przez Zamawiającego, które mogą się odbywać w godzinach przewozów uczniów do szkół, w godzinach popołudniowych oraz w soboty i w niedziele.

Trasa nr 1:
początek: około godz. 6:40 Złotoria, Nowa Wieś, Nowa Wieś zabudowanie, Smolnik, Obory, Kopanino, Złotoria sklep, szkoła;
około godz. 7:30 szkoła, Silno zatoczka, Grabowiec, szkoła;
około godz. 7:45 szkoła, Silno zatoczka, Grabowiec kościół, Grabowiec, szkoła;
Przerwa w ciągu dnia około 4 godzin dziennie, odwozy na tych samych trasach od 12:30 ostatni odjazd ze szkoły około godz. 15:30, powrót do Złotorii około godz. 16:00.

Trasa nr 2:
początek około godz. 6:30: Jedwabno, Lubicz Dolny przy Krzyżu, Lubicz Dolny szkoła, Lubicz Górny szkoła;
około godz. 7:05 Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Józefowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi przy sklepie, Młyniec Pierwszy - szkoła, Krobia Dolina Drwęcy, Lubicz Górny szkoła;
około godz. 7:30 szkoła Lubicz Górny, Mierzynek Strusie, Mierzynek, Krobia Novar, Krobia Osiedlowa, Krobia przy sklepie, Lubicz Górny szkoła;
8:05 -Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Józefowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi przy sklepie, Krobia Dolina Drwęcy, Lubicz Górny szkoła;
8:30 – kurs taki sam jak o 7:30;
około godz. 9:05 Lubicz Górny szkoła, Mierzynek OSP, Mierzynek Strusie, Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi, Młyniec Drugi przy sklepie, Krobia Dolina Drwęcy, Krobia Bartorex, Krobia Novar, Krobia Osiedlowa, Krobia przy sklepie, Lubicz Górny szkoła; ten sam kurs od godz. 9:05 do 9:40;
około godz. 10:00 Lubicz Górny szkoła, Jedwabno, Lubicz Dolny przy Krzyżu, Lubicz Dolny szkoła, Lubicz Górny szkoła.
Przerwa w ciągu dnia około 1,5 godziny dziennie, odwozy na tych samych trasach od 12:10,ostatni odjazd ze szkoły 16:10 do Jedwabna.

Trasa nr 3:
początek około 6:30 Rogówko, Gronowo, Brzeźno, Brzezinko, Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Rogówko, Rogowo, Grębocin szkoła;
około 7:15 Rogowo, Rogówko, Grębocin szkoła;
około 9:30 Brzezinko, Brzeźno, Gronówko, Gronowo;

Dowozy jak wyżej do szkoły do około 10:30 - przerwa w ciągu dnia około 2 godziny, odwozy na tych samych trasach od 12:15, ostatni odjazd ze szkoły 16:15 przez Rogowo, Rogówko, Młyniec, Gronowo do około godz.17:00

Uwaga - kolejność tras i godziny podano na przykładzie dowozu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021 oraz w roku szkolnym 2021/2022 (od września do listopada).
W roku 2022 możliwe są zmiany wynikające z planu zajęć oraz zmiany ilości uczniów w poszczególnych miejscowościach.

5. Do realizacji ww. przewozów Wykonawca winien dysponować co najmniej
5 pojazdami: 3 autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących dla 60 uczniów lub więcej w każdym, 1 autobusem dodatkowym o minimalnej liczbie 34 miejsca oraz innym pojazdem, np. busem, o minimalnej liczbie 12 miejsc, odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekunów wyznaczonych, zatrudnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
7. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora
w stosunku do kierowców i opiekunów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi
w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci
i młodzieży szkolnej.
9. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej
od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy minimum na 100 000,00 zł (sto tysięcy zł).
10. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany
w postaci umowy z Podwykonawcą.
11. W przypadku przewozów okazjonalnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany w postaci umowy z Podwykonawcą.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie liczby przewożonych uczniów, ilości kilometrów, kolejności tras, przystanków oraz godzin odwożenia i dowożenia z uwagi na zmiany planów zajęć uczniów oraz ilości uczniów w poszczególnych miejscowościach.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących czynności kierowcy oraz opieki związanej z usługami w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
15. Zamawiający zastrzega, aby osoby zatrudnione na stanowisku kierowcy oraz opiekuna były osobami pełnoletnimi, niekaranymi za przestępstwa umyślne a także nie figurującymi w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).
16. Podstawą obliczenia wartości zamówienia będzie cena jednostkowa biletu miesięcznego pomnożona przez ilość miesięcy świadczenia usługi i liczby przewożonych uczniów
oraz cena za 1 km na przewozach okazjonalnych pomnożona przez ilość przejechanych km (maksymalnie 15 000 km rocznie).
17. Przewidziana liczba uczniów, dla których zostaną zakupione przez Zamawiającego bilety miesięczne wynosi 616, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zamówienia w granicach 20%.
18. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
19. Cena biletu miesięcznego w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie,
z zastrzeżeniem zapisów istotnych postanowień umowy.
20. Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
21. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów
w krajowym transporcie drogowym na ww. trasach (liniach komunikacyjnych).
22. Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych
i wakacji letnich.
23. Zamawiający będzie składał u Wykonawcy comiesięczne imienne zamówienia na bilety miesięczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422175,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAR-TRAVEL USŁUGI PRZEWOZOWE OSÓB A&J TARKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-26-47-890

7.3.3) Ulica: ROGOWO 24

7.3.4) Miejscowość: LUBICZ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.