eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Budowa drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych przy przystanku osobowym w Widełce



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych przy przystanku osobowym w Widełce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych przy przystanku osobowym w Widełce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50534c0e-38a8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych przy przystanku w Widełce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252054/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.66.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243120,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: „Budowa drogi dojazdowej oraz miejsc postojowych przy przystanku osobowym w
Widełce”
Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid.: 1830/4, 1830/5 (działka PKP, teren kolejowy zamknięty),
1980, 1978/3, 1978/4, 1979, 1827/250, 1827/252 – obręb: Widełka, jednostka ewidencyjna:
180602_5 Kolbuszowa (W), gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.
Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na budowie drogi dojazdowej oraz dwóch
miejsc postojowych przy przystanku osobowym w Widełce.
Zakres robót (zadanie 1):
1. przekładka oraz zabezpieczenie istniejącego kabla niskiego napięcia będącego w kolizji z
projektowaną drogą,
2. zabezpieczenie infrastruktury PKP (w terenie kolejowym) – ława z pianobetonu o wymiarach
0,6 x 26 m i grubości 15 cm,
3. budowa drogi dojazdowej o długości ok. 192,5 m (km od 0+107,5 do 0+300) i szerokości 3,5
m oraz budowa mijanki o długości 25 m i szerokości 1,5 m:
a) wykonanie koryta pod konstrukcję drogi i mijanki, głębokość koryta 30 cm,
b) obramowanie jezdni jednostronne (strona lewa) krawężnikiem betonowym 15x30 cm,
c) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem "na miejscu", z uprzednim
doziarnieniem, grubość warstwy 15 cm,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. warstwy 20 cm,
e) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR1-2 (WT-2 2014), grub.
warstwy 5 cm,
f) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S dla KR1-2 (WT-2
2014), grub. warstwy 4 cm,
g) ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o szerokości 20 cm – po lewej stronie
drogi,
h) utwardzenie pobocza kruszywem łamanym o szerokości 75 cm – po prawej stronie drogi,
4. budowa dwóch miejsc postojowych o wymiarach 3,6 x 5,0 m (dla osób niepełnosprawnych):
a) usunięcie warstwy humusu o grub. 20 cm,
b) wykonanie koryta pod konstrukcję miejsc postojowych, głębokość koryta 20 cm,
c) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem "na miejscu", z uprzednim
doziarnieniem, grubość warstwy 15 cm,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. warstwy 20 cm,
e) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, grub. warstwy 4 cm,
f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (bezfazowej) o grub. 8 cm,
5. odwodnienie drogi z odprowadzeniem wód opadowych do cieku wodnego na działce
1827/252:
a) ułożenie ścieku z korytek betonowych skarpowych o długości 3,0 m,
b) wykonanie odcinka rowu otwartego umocnionego płytami ażurowymi o długości 6,5 m,
c) ułożenie przepustu rurowego Ø 40 cm (PCV, PP lub PEHD) pod korpusem drogi o długości
17,0 m oraz wykonanie 2 szt. ścianek czołowych betonowych prefabrykowanych,
d) ułożenie ścieku z korytek betonowych (typu gara) o długości 26 m,
e) umocnienie odcinka rowu płytami ażurowymi o długości 6,0 m na działce 1827/252,
6. plantowanie i humusowanie terenu wzdłuż drogi,
7. oznakowanie drogi i miejsc postojowych,
8. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Roboty w terenie kolejowym należy wykonywać zgodnie z:
1. Warunki techniczne PKP S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie: pismo znak IZDK5-505-
302/20 z dnia 02.12.2020 r.
2. Uzgodnienie projektu z PKP S.A. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie: pismo znak
IZ07DK.2161.76.2021.E.1 z dnia 06.04.2021 r.
3. Uzgodnienie projektu z PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie:
pismo znak KNKr4.6141.470.2020.PG/11 z 05.05.2021 r.
Zadanie 2: „Budowa 10 miejsc parkingowych wraz z chodnikiem przy przystanku osobowym w
Widełce”.
Lokalizacja inwestycji: działka nr ewid.: 1827/250 – obręb: Widełka, jednostka ewidencyjna:
180602_5 Kolbuszowa (W) – gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.
Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu 10 miejsc parkingowych (w
tym jedno dla osoby niepełnosprawnej) wraz z towarzyszącym chodnikiem.
Zakres robót (zadanie 2):
1. przygotowanie terenu pod budowę – usunięcie warstwy humusu o grub. 20 cm,
2. roboty ziemne związane z wykonaniem nasypu ziemnego,
3. budowa 10 miejsc parkingowych:
a) obramowanie miejsc parkingowych krawężnikiem betonowym 15x30 cm,
b) wykonanie warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego z wytwórni o wytrzymałości Rm 2,5
MPa, grub. warstwy 15 cm,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. warstwy 20 cm,
d) wykonanie podsypki cementowo-piaskowa, grub. warstwy 4 cm,
e) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych o wymiarach 60x40 cm (np. Meba lub Jomb) o grub.
10 cm (nawierzchnię na miejscu dla osoby niepełnosprawnej wykonać z kostki betonowej
bezfazowej),
4. budowa chodnika (wzdłuż miejsc parkingowych):
a) obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8x30 cm,
b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grub. warstwy 10 cm,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grub. warstwy 15 cm,
d) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, grub. warstwy 4 cm,
e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (kolorowej) o grub. 8 cm,
5. wykonanie utwardzonego pobocza za krawężnikiem o szerokości 0,5 m,
6. plantowanie i humusowanie skarpy nasypu,
7. oznakowanie miejsc parkingowych,
8. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Zadanie 1 oraz zadanie 2 realizowane będą w ramach projektu pn.: „Budowa Podmiejskiej Kolei
Aglomeracyjnej – PKA: Budowa i modernizacja linii kolejowych oraz infrastruktury
przystankowej”.
Szczegółowy zakres robót precyzują dokumentacje techniczne. Przedmiary mają charakter
pomocniczy.
UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i
urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający
zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie
„produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez
Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez
zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na
celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując
oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie
produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą
być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia
o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego
ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad
oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą
powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać
Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z
dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do
udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są
równoważne w stosunku
do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące
przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w
stosunku do zaproponowanych w projekcie.
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem Przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299038,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299038,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Mielcu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171839280

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość zamówienia z wyłączeniem robót bitumicznych. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcy - 73% - Podwykonawca nie jest znany na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299038,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.