Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00226388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobkowych i przedszkolnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896153939
1.5.8.) Numer faksu: 896161443
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3d864b3-e4da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobkowych i przedszkolnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3d864b3-e4da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031501/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie 2 oddziałów żłobka i 3 oddziałów przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FR.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobkowych i przedszkolnych”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 452, obręb 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto.
1) przedmiotowa działka o powierzchni 4903 m2 nie jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego gminy Dobre Miasto.
2) Działka nr geod. 452 obr. 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto przylega bezpośrednio do drogi gminnej Nr 160507N (ul. Grudziądzka) dz. nr geod. 434 obr. 1 miasta Dobre Miasto, parkingu gminnego ogólnodostępnego dz. nr geod. 453/1 obr. 1 miasta Dobre Miasto oraz nieruchomości prywatnych (wspólnoty) i będących w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej.
3) Przedszkole komunikacyjnie należy połączyć do przyległej drogi gminnej Nr 160507N (istniejącym wjazdem) dz. nr geod. 434 obr. 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto.
4) Obszar przewidziany pod zabudowę obecnie jest niezabudowany – porośnięty krzewami i drzewami oraz zanieczyszczony odpadami budowlanymi
3. Na budowę gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobka i przedszkola wraz z przyłączami i infrastrukturą towarzyszącą została wydana decyzja nr 21/22 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 29 listopada 2022 r., znak: IN.6733.25.2022.KK.
4. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w zakresie określonym w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
2) budowa parterowego budynku przedszkola i żłobka składającego się z trzech oddziałów przedszkolnych dla 25 dzieci każdy i dwóch oddziałów żłobkowych po 15 dzieci każdy (w skład obiekty wejdą m.in. pomieszczenia: sale przedszkolne i żłobkowe z łazienkami i pom. pomocniczymi, kuchnia (wraz z niezbędnym wyposażeniem) przystosowana do wydawania posiłków przywożonych przez wyspecjalizowaną firmę cateringową i połączona szafą przelotową ze zmywalnią naczyń (wyposażoną w niezbędnym zakresie), pralnia z magazynem, sala gimnastyczna z drzwiami składanymi (przedzielającymi pomieszczenie na dwie równe części), pokoje dla dyrektorów placówki, pokój nauczycielski, pom. dydaktyczne, wózkownia, pralnia, pom. dla konserwatora, pomieszczenia magazynowe i na środki czystości, szatnia dla personelu, toalety;
3) wyposażenie niektórych pomieszczeń;
4) wykonanie mapy do celów projektowych;
5) zagospodarowanie terenu w następującym zakresie: ogrodzenie działki - demontaż starego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką oraz odwiezienie we wskazane przez zamawiającego miejsce (w odległości do 5 km od budowy). Nowe ogrodzenie należy wykonać jako systemowe z paneli typu 3D wys 1,5 m oraz cokołu prefabrykowanego żelbetowego wys 25 cm. Panele wykonane z drutu o średnicy min. 5,0 mm o oczkach 50x200 mm ocynkowane i malowane proszkowo. Słupki stalowe min.40x60x3 mm ocynkowane i malowane proszkowo. Do ogrodzenia dostosować furtkę i bramę przesuwną z napędem elektrycznym uruchamianej na pilot, wykonanie drogi dojazdowej, pożarowej wraz z miejscami postojowymi, wykonanie ciągów pieszych, wykonanie placów zabaw o wylewanej nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową, zgodnie ze strefami bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń zabawowych (podzielonym na dwie części każda z przeznaczeniem adekwatnym dla żłobka i przedszkola wyposażonych np. w bujawki, zestawy zabawowe ze zjeżdżalnią oraz piaskownice z przykryciem, wydzielenie miejsca składowania odpadów komunalnych z zachowaniem przepisowych odległości (wraz z wykonaniem wiaty śmietnikowej i dojazdu);
6) wykonanie opinii geotechnicznej gruntu w celu określenia warunków gruntowo-wodnych i sposobu posadowienia budynku;
7) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz ze złożeniem wniosków o dokonanie niezbędnej wycinki i pielęgnacji istniejących drzew i krzewów;
8) uzyskanie warunków technicznych od wszystkich gestorów mediów objętych projektowaniem;
9) sporządzenie projektu budowlanego składającego się z projektu architektoniczno- budowlanego, na podstawie którego (po akceptacji Zamawiającego) Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę;
10) sporządzenie projektów technicznych dla poszczególnych branż;
11) uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii i uzgodnień właściwych organów w zakresie wymaganym do prawidłowego opracowania dokumentacji, a w szczególności: Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie i Państwowej Inspekcji Sanitarnej w Olsztynie;
12) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
13) sporządzenie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót oddzielnie dla każdej branży oraz (oddzielnie place zabaw, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja);
14) wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych, w wyniku których ma powstać obiekt, służący do spełniania funkcji, wynikających z niniejszego PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych;
15) wykonanie pomiarów powykonawczych;
16) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
5. Należy przewidzieć obiekt bez barier architektonicznych i umożliwić dostęp osobom o szczególnych potrzebach, w szczególności korzystających z wózków inwalidzkich.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane.
7. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji i urządzeń, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.
8. Elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
9. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostaną znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
10. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane zostały wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych.
12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
13. Wykonawca, który zaproponuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą „Opisu oferowanych rozwiązań równoważnych” oraz stosownych dokumentów. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
14. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie będzie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
15. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie będzie dofinansowane również ze środków Programu MALUCH + 2022-2029 i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7103645,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10475615,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7103645,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „SZARAFIN” Tomasz Szarafin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921026706
7.3.3) Ulica: Spacerowa
7.3.4) Miejscowość: Skórcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7103645,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.