eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłosław › Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Miłosław łącznie z zorganizowaniem opieki nad uczniami w autobusach w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Miłosław łącznie z zorganizowaniem opieki nad uczniami w autobusach w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 438 20 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miloslaw.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Miłosław łącznie z zorganizowaniem opieki nad uczniami w autobusach w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c812f2cf-1164-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018296/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Miłosław łącznie z zorganizowaniem opieki nad uczniami w autobusach w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK.271.ZP.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie, w terminie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r., na rzecz Zamawiającego usług transportu publicznego – specjalnego „DOWOZY SZKOLNE”, a mianowicie dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Miłosław łącznie z zorganizowaniem opieki nad uczniami w autobusach w roku szkolnym 2022/2023. Dowożenie odbywać się będzie autobusami/busem wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących obecnie przepisów o przewozach pasażerskich oraz prawidłowo oznakowanymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 9.1 - 9.4 do SWZ – wszystkie trasy należy traktować jako całość i w ofercie należy określić jedną cenę dla 1 km bez podziału na trasy. Wykaz tras służy jedynie określeniu ilości pojazdów niezbędnych do realizacji zadania oraz wielkości autobusów/busa ze względu na ilość przewożonych dzieci.
Pod pojęciem dowożenia uczniów rozumie się dowożenie i odwożenie dzieci i młodzieży z poszczególnych miejscowości do szkół i przedszkoli. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły/przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości, w których mieszkają.
Szczegółowy plan przewozów będzie dostosowany do planów lekcji w poszczególnych szkołach i przedszkolach oraz uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w rozkładzie jazdy (w zakresie godzin oraz długości tras) i zobowiązuje się do uzgodnienia wprowadzanych zmian co najmniej 3 dni przed terminem zamierzonej zmiany.
Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu/busa.
Autobusy/bus muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla dzieci i opiekuna.
Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
Wykonawca ubezpiecza autobusy/bus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób. Ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 180 ze zm.), prawidłowo oznakowanymi.
Wykonawca zabezpiecza na każdej trasie pojazd zastępczy w razie wystąpienia awarii.
Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowej brutto i liczby rzeczywiście przejechanych kilometrów. Zamawiający finansuje jedynie przejazd od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu (zał. nr 9.1 – 9.4 do SWZ). Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów/busa do i z bazy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751049,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751049,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751049,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634470166

7.3.3) Ulica: WROCŁAWSKA 14

7.3.4) Miejscowość: WRZEŚNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751049,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.