eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja prac konserwacyjno-malarskich oraz posadzkarskich w salach konferencyjnych oraz pomieszczeniach biurowych Ministerstwa Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja prac konserwacyjno-malarskich oraz posadzkarskich w salach konferencyjnych oraz pomieszczeniach biurowych Ministerstwa Zdrowia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja prac konserwacyjno-malarskich oraz posadzkarskich w salach konferencyjnych oraz pomieszczeniach biurowych Ministerstwa Zdrowia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f61691-fc55-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048035/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi konserwacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADR.250.254.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273973,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Prace konserwacyjno-malarskie powinny obejmować w szczególności:
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach z zeskrobaniem starej farby pod malowanie;
- gipsowanie ubytków oraz zbędnych otworów po kołkach, gwoździach itp.;
- zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie;
- dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą akrylową (kolor do ustalenia z Zamawiającym);
- dwukrotne malowanie parapetów, drzwi drewnianych oraz grzejników farbą emaliową (kolor do ustalenia z Zamawiającym);
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach;
- montaż listew przyściennych do wykładzin dywanowych dla wszystkich posadzek;
- dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o. o śr. do 50 mm (kolor do ustalenia z Zamawiającym);
- demontaż na czas remontu i montaż po zakończeniu prac wszystkich przedmiotów zawieszonych na ścianach (numery pomieszczeń, tablice, tabliczki informacyjne o osobach pracujących w pomieszczeniach, tablice ppoż., bhp, inne);
- wynoszenie i wnoszenie mebli oraz wyposażenia biurowego znajdującego się w pomieszczeniach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 165330,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Prace posadzkarskie powinny obejmować w szczególności:
a) Cyklinowanie parkietów i listew przyściennych
- wypełnienie szpar szpachlami do posadzek drewnianych;
- ewentualna wymiana uszkodzonych klepek;
- montaż lub uzupełnienie/wymiana listew przyściennych;
- montaż lub uzupełnienie/wymiana progów;
- pokrycie parkietu olejem do parkietów lub lakierami;
- lakiery o wysokiej odporności na ścieranie i zarysowania, antypoślizgowy (wersja połysk).
b) Układanie płytek granitowych (materiał dostarcza Zamawiający)
- skuwanie starych płytek lub zdjęcie posadzki (ewentualnie w zależności od powierzchni);
- wyczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, wylewka/poziomowanie (w zależności od powierzchni);
- ułożenie nowych płytek;
- fugowanie/wypełnienie spoin.
c) Układanie płytek gresowych (materiał dostarcza Zamawiający)
- skuwanie starych płytek lub zdjęcie posadzki (ewentualnie w zależności od powierzchni);
- wyczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, wylewka/poziomowanie (w zależności od powierzchni);
- ułożenie nowych płytek;
- fugowanie/wypełnienie spoin.
d) Układanie wykładziny dywanowej w rolce (materiał dostarcza Zamawiający)
- wyczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, wylewka/poziomowanie (w zależności od powierzchni);
- ułożenie nowej wykładziny;
- uzupełnienie listew przypodłogowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.5.) Wartość części: 171657,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDALENA KRYWONIUK MKpoint

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311538023

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PARKIET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213337453

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.