eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawa mobilnej myjki uniwersalnej spalinowej, ciepłowodnej z funkcją parownicy i zbiornikiem wody



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnej myjki uniwersalnej spalinowej, ciepłowodnej z funkcją parownicy i zbiornikiem wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bio Star Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogusława IV, 15

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573-35-36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@biostar.stargard.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biostar.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/biostar

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mobilnej myjki uniwersalnej spalinowej, ciepłowodnej z funkcją parownicy i zbiornikiem wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6966270-1977-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej myjki uniwersalnej spalinowej, ciepłowodnej z funkcją parownicy i zbiornikiem wody.
4.1 Szczegółowe parametry wymagane dla samochodu dostawczego z zasilaniem gazowym:
1. Charakterystyka techniczna myjki uniwersalnej – ogólne informacje:
1) Myjka ciśnieniowa ma być zintegrowana ze zbiornikiem wody o pojemności minimum 700 l maksymalna objętość zbiornika na wodę 1000 l.
2) Myjka zasilana silnikiem spalinowym o mocy minimum 20 kW.
3) Zbiornik paliwa minimum 20 l.
4) Poziom hałasu myjki podczas pracy – poniżej 95 dB.
5) Temperatura podgrzewania dla części ciepłowodnej od 100 do 130 0C (czyszczenie parą wodną).
6) Ciśnienie myjki – zimna woda – minimum 200 barów.
7) Wymiary podstawy myjki w przedziale 3220 - 3000 mm/1800 mm.
8) Myjka wraz ze wszystkimi elementami (silnik, zbiornik, sterownik, podgrzewacz wody) zabudowana za wspólnej rami z możliwością jej załadunku za pomocą wózka widłowego lub urządzenia dźwigowego (uchwyty do pasów).
9) Akcesoria w komplecie z myjką:
a) pistolet wysokociśnieniowy,
b) lanca cylindryczna,
c) bęben automatyczny na wąż wysokociśnieniowy,
d) bęben automatyczny na wąż niskociśnieniowy, wysokotemperaturowy,
e) lanca ze szczotkami z włosia wykonanego z metalu,
f) lanca do czyszczenia powierzchni o średnicy główki roboczej min 250 mm,
g) wózek do czyszczenia powierzchni za pomocą pary (gorąca woda) o szerokości pracy min
450 mm,
h) wąż do gorącej wody z osłoną termiczną i zabezpieczeniem przed przetarciami min 10 m,
i) wąż do zimnej wody (wysokociśnieniowy) minimum 10 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208977,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APRIVA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792445890

7.3.3) Ulica: ul. Mrągowska 3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-161

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.