eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy w Pękosławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy w Pękosławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e2bc4d8-f61b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy w Pękosławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2bc4d8-f61b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107480/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy w Pękosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356840,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277735,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy w Pękosławiu”.
2. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową pn.:
1) Projekt budowlany pn. „Nadbudowa i przebudowa dachu na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pękosławiu” na którą Gmina Wodzisław posiada pozwolenie na budowę – nr 488/2022 z dnia 15.12.2022r.;
2) Projekt techniczny pn. „Nadbudowa i przebudowa dachu na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pękosławiu”;
3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych dla instalacji odgromowej;
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) opisem przedmiotu zamówienia,
2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
3) decyzją nr 488/2022 z dnia 15.12.2022r. o udzieleniu pozwolenia na budowę,
4) pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,
5) zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
6) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz Przedmiarach robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji i specyfikacji technicznej.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie placu budowy,
2) wykonanie wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót, m.in. przygotowanie zaplecza technicznego budowy, drogi technologicznej, ogrodzenie placu budowy, wykonanie przyłączy a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń i zgłoszeń dla wykonania tych obiektów tymczasowych oraz poniesienie kosztów i opłat z tego tytułu,
3) wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy, utrzymania placu budowy a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowanie terenu;
4) oznakowanie budowy,
5) roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku,
b) rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku,
c) rozebranie konstrukcji więźb dachowych, deskowanie dachu z desek w odstępach,
d) demontaż syreny (do ponownego montażu),
e) rozebranie komina od stropu,
6) utylizacja materiałów z rozbiórki, nienadających się do użytku,
7) wykonanie konstrukcji pod syrenę,
8) montaż syreny wraz z jej podłączeniem,
9) wykonanie pomostu z desek struganych o gr. min. 32 mm – dojście do wyłazu dachowego o wym. 10x0,9m (± 5%),
10) wykonanie drabiny do wyłazu dachowego – długość ok. 3 m,
11) ułożenie membrany dachowej (gramatura 200, paroprzepuszczalność ca. 3000, wodoszczelność – W1,
12) montaż wyłazu dachowego o wym. 54x83 cm (± 5%),
13) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, ogrodzenia, elementy budynku.
14) zagospodarowanie terenu inwestycji,
15) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej (w tym dokumentacja powykonawcza),
16) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu poprzedniego terenu inwestycji,
17) uzyskanie prawomocnego zaświadczenia ze Starostwa o przyjęciu obiektu budowlanego do użytkowania.
6. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzenia działalności obejmującego roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 8 Projektowanych postanowień umowy (zał. Nr 1 do SWZ).
8. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachy Galiński Zbigniew Galiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292048049

7.3.3) Ulica: Słupia 207b

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 28-350

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.