Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 34 44
1.5.8.) Numer faksu: 84 638 35 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8735e20-2b50-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123447/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa w ramach projektu "Program rozwoju kierunku pielęgniarstwo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu" - 5 tutorów
1.3.6 Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa w ramach projektu "Program rozwoju kierunku pielęgniarstwo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu" - 18 tutorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. "Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AI. 0920.06.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 615631,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Przychodnia Okulistyczna "Sokoli Wzrok", Stanisław Misztal, ul. Nowy Rynek 20; 22-400 Zamość), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Stanisław Misztal, Przychodnia Okulistyczna "Sokoli Wzrok" ul. Nowy Rynek 20; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.1 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (KO-MED CENTRA KLINICZNE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
KO-MED CENTRA KLINICZNE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.2 opis przedmiotu zamówienia
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie; ul. Marka Sobieskiego 4; 22-300 Krasnystaw), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie; ul. Marka Sobieskiego 4; 22-300 Krasnystaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
zał. nr 1.3 Opis przedmiotu zamówienia;
zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie, ul. Piłsudskiego 11; 22-500 Hrubieszów), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie; ul. Piłsudskiego 11; 22-500 Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.4 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (HOSPICJUM SANTA GALLA Łabuńki Pierwsze 1; 22-437 Łabunie), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
HOSPICJUM SANTA GALLA Łabuńki Pierwsze 1; 22-437 Łabunie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.5 Opis przedmiotu zamówienia;
zał. nr 2 Projekt umowy (projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Korzeniowska Anna, Krynice 83, 22-610 Krynice), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Korzeniowska Anna, Krynice 83, 22-610 Krynice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.6 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Medycyny Rodzinnej, ul. Dwernickiego 92; 22-500 Hrubieszów), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Medycyny Rodzinnej ul. Dwernickiego 92; 22-500 Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.7 Opis przedmiotu zamówienia
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej IM. Św. Jana z Dukli; ul. Jaczewskiego 7; 20-090 Lublin), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. Św. Jana z Dukli; ul. Jaczewskiego 7; 20-090 Lublin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.8 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.9 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.10 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.11 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.12 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Arion Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.13 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Zamojski Szpital Niepubliczny sp. z o.o., ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Zamojski Szpital Niepubliczny sp. z o.o., ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.14 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.15 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. 1.16 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36231,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym ("Lekarze Błotniak, Celińska - Brzuchacz, Gawlikowska, Hemerling, Piłat - spółka partnerska"ul. Sobieskiego 4; 22-300 Krasnystaw), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.
"Lekarze Błotniak, Celińska - Brzuchacz, Gawlikowska, Hemerling, Piłat - spółka partnerska" Ul. Sobieskiego 4 22-300 Krasnystaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-zał. nr 1.17 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Laskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58122514402
7.3.3) Ulica: Łubinowa 1C
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011314815
7.3.3) Ulica: Łukasińskiego 13B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Hawryluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65013010086
7.3.3) Ulica: Sitaniec 216N
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65100110309
7.3.3) Ulica: Krynice 169
7.3.4) Miejscowość: Krynice
7.3.5) Kod pocztowy: 22-610
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danuta Skubis-Ciosmak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64041215007
7.3.3) Ulica: Nowakowskiego 93g
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszarda Granda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58032513768
7.3.3) Ulica: Zamojska 84a/41
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lidia Podgórska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63042406681
7.3.3) Ulica: ul. Różana 13
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspierająco-szkoleniowego oraz dwóch wyjazdowych grup wsparcia dla uczestników projektu pn. ,,PODZIEL SIĘ DOMEM" do Krakowa.
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.