Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215901/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i nasadzeń zieleni związane z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowana na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dddf624e-f2ff-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane i nasadzeń zieleni związane z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowana na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddf624e-f2ff-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Roboty budowlane związane z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Jagiellońskim 37”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.36.23.BW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 692343,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowane na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.36.23.BW
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Jagiellońskim 37 działka nr 83/2 oraz 83/9 obręb 8, jedn. ewid. Nowa Huta, Dzielnica XVI Bieńczyce, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie na podstawie dokumentacji projektowej.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 roboty przygotowawcze oraz roboty budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
1.3.2 demontaż wybranych urządzeń zabawowych i komunalnych,
1.3.3 doposażenie ogródka w nowe urządzenia zabawowe, sportowe, rekreacyjne oraz komunalne, takie jak: zestawy zabawowe, bujaki, bujak równoważnia – podesty, bujak surfer, huśtawki, trampolina, linarium obrotowe, domek, tablica edukacyjna, deska surfingowa, urządzenia siłowni zewnętrznej (orbitrek, stepper, biegacz, twister i koło tai-chi), stolik do szachów, ławko-huśtawki oraz siedziska, biblioteczka miejska, ławki z oparciem, kosze na odpadki oraz stojaki rowerowe i tablica z regulaminem,
1.3.4 budowę ścieżki pieszej,
1.3.5 budowę strefy relaksu z nawierzchnią żwirową, małą architekturą i nasadzeniami zieleni w formie traw i bylin zgodnie z projektem technicznym,
1.3.6 wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej o pow. ok. 145,90m2,
1.3.7 wykonanie nawierzchni z gumowych mat przerostowych o pow. ok. 27,00m2,
1.3.8 wykonanie nawierzchni z geokrat o pow. ok. 53,00m2,
1.3.9 wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: ok. 48,40m2 z obrzeżem betonowym o długości: 63,00m,
1.3.10 wykonanie nawierzchni żwirowej: ok. 74,20m2 z obrzeżem geobord o długości: 91,00m.
1.4. Po zakończonych pracach teren należy uporządkować, opracować i dostarczyć kompleksową dokumentację powykonawczą wraz z powykonawczą inwentaryzacją całego terenu, a w szczególności zakresu wykonanych prac w wersji umożliwiającej import do aplikacji GreenSpaces.
1.5 Przyjęty zakres prac należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej w skrócie STWiORB), stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.7 Prace należy realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz wydanym zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym; teren inwestycji działka nr 83/9, obr. 8 Nowa Huta, os. Jagiellońskie 37 w Krakowie, z dnia 28-11-2022 r., znak sprawy: AU-01-7.6743.2602.2022.ANO.
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39113600-3 - Ławki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843212,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843212,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 843212,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA STAR - KOP KRZYSZTOF URBAŃCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 843212,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.