eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane i nasadzeń zieleni związane z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowana na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i nasadzeń zieleni związane z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowana na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dddf624e-f2ff-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane i nasadzeń zieleni związane z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowana na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddf624e-f2ff-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Roboty budowlane związane z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Jagiellońskim 37”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.36.23.BW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 692343,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego zlokalizowane na os. Jagiellońskim 37, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.36.23.BW
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Jagiellońskim 37 działka nr 83/2 oraz 83/9 obręb 8, jedn. ewid. Nowa Huta, Dzielnica XVI Bieńczyce, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie na podstawie dokumentacji projektowej.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 roboty przygotowawcze oraz roboty budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
1.3.2 demontaż wybranych urządzeń zabawowych i komunalnych,
1.3.3 doposażenie ogródka w nowe urządzenia zabawowe, sportowe, rekreacyjne oraz komunalne, takie jak: zestawy zabawowe, bujaki, bujak równoważnia – podesty, bujak surfer, huśtawki, trampolina, linarium obrotowe, domek, tablica edukacyjna, deska surfingowa, urządzenia siłowni zewnętrznej (orbitrek, stepper, biegacz, twister i koło tai-chi), stolik do szachów, ławko-huśtawki oraz siedziska, biblioteczka miejska, ławki z oparciem, kosze na odpadki oraz stojaki rowerowe i tablica z regulaminem,
1.3.4 budowę ścieżki pieszej,
1.3.5 budowę strefy relaksu z nawierzchnią żwirową, małą architekturą i nasadzeniami zieleni w formie traw i bylin zgodnie z projektem technicznym,
1.3.6 wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej o pow. ok. 145,90m2,
1.3.7 wykonanie nawierzchni z gumowych mat przerostowych o pow. ok. 27,00m2,
1.3.8 wykonanie nawierzchni z geokrat o pow. ok. 53,00m2,
1.3.9 wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: ok. 48,40m2 z obrzeżem betonowym o długości: 63,00m,
1.3.10 wykonanie nawierzchni żwirowej: ok. 74,20m2 z obrzeżem geobord o długości: 91,00m.
1.4. Po zakończonych pracach teren należy uporządkować, opracować i dostarczyć kompleksową dokumentację powykonawczą wraz z powykonawczą inwentaryzacją całego terenu, a w szczególności zakresu wykonanych prac w wersji umożliwiającej import do aplikacji GreenSpaces.
1.5 Przyjęty zakres prac należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej w skrócie STWiORB), stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.7 Prace należy realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz wydanym zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym; teren inwestycji działka nr 83/9, obr. 8 Nowa Huta, os. Jagiellońskie 37 w Krakowie, z dnia 28-11-2022 r., znak sprawy: AU-01-7.6743.2602.2022.ANO.
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843212,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843212,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 843212,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA STAR - KOP KRZYSZTOF URBAŃCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 843212,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.