eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont wraz z wyposażeniem w budynku gospodarczo-magazynowym w Zaściankach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z wyposażeniem w budynku gospodarczo-magazynowym w Zaściankach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 74 39 387

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpalanis@bialystok.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://puw.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://puw.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wraz z wyposażeniem w budynku gospodarczo-magazynowym w Zaściankach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14eb9fc4-00ff-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033489/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont wraz z wyposażeniem skrzydła C budynku gospodarczo-magazynowego PUW w Zaściankach przy ul. Szosa Baranowicka 35 (BOU)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 882558,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu w skrzydle C budynku oraz w 2 pomieszczeniach w magazynach, tj. wykonanie m.in. nowych posadzek z gresu, wstawienie nowych drzwi do pomieszczeń wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych, szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów po robotach budowlanych, generalny remont łazienek na parterze i I piętrze budynku z wymianą instalacji wod.-kan., udrożnienie istniejących i wykonanie nowych pionów wentylacyjnych i kanalizacyjnych, przeniesienie części grzejników, wykonanie w piwnicy izolacji przeciwwilgociowej za pomocą iniekcji ciśnieniowej, na I piętrze wyodrębnienie oddzielnego zespołu pomieszczeń do celów mieszkalnych z sypialnią, salonem, aneksem kuchennym i łazienką, generalny remont 2 pomieszczeń w magazynach przeznaczonych na ich obsługę biurową, przeniesienie części opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem nowych w wybranych pomieszczeniach, wykonanie instalacji teletechnicznej, wymiana instalacji alarmowej w remontowanej części budynku, montaż instalacji domofonowej do części pomieszczeń, wykonanie instalacji TV naziemnej w pomieszczeniu mieszkalnym, nowe umeblowanie części pomieszczeń.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia podzielone zostało na dwa etapy: etap I - do 16 grudnia 2022 r., etap II - do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, zwane dalej „dokumentacją” stanowiące załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiary stanowią materiał pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1178999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2108749,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1178999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052219488

7.3.3) Ulica: Sobolewska 4A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-560

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1178999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.