eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Remont ul. ¦wierkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice



Og³oszenie z dnia 2023-07-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. ¦wierkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. ¦wierkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0de189e7-2b95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00327218

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Remont ulicy ¦wierkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

przetargi.pzpkozienice.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi.pzpkozienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej:
1) za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych pod adresem: przetargi.pzpkozienice.pl., (sk³adanie ofert, wyja¶nienia tre¶ci SWZ(pytania i odpowiedzi), zmiana tre¶ci SWZ zmiana terminu sk³adania i otwarcia ofert )
2) drog± elektroniczn± pod adresem: przetargi@kozienice.pl (korespondencja inna ni¿ wymieniona w pkt. 2)Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne zwi±zane z korzystaniem z Platformy zamówieñ publicznych:
1) Sta³y dostêp do sieci internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac OSx10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer,
4) W³±czona obs³uga JavaScript,
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf,
6) Pod³±czony wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez u¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. Podpis chmurowy),
7) Dopuszczalne formaty danych tj. plików do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx,.rar,.7zip,.jpg,.jpeg,.png,.txt,.tiff,.xsades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych
8) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie zamówieñ publicznych i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF
9) Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert
10) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zamówieñ publicznych stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mm rrrr hh:mm:ss) generowany wg platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy i Pe³nomocnik.
2) W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@kozienice.pl. i marcin.grabarczyk@bibliotekimazowsza.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji.
4) Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dane na podstawie zawartych umów.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów szczególnych dotycz±cych archiwizacji. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan prawo:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana,
b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
c) ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z ROD przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.7011.63.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont ul. ¦wierkowej i Starowiejskiej i w m. Kozienice. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania ze ¶rodków finansowych bud¿etu Województwa Mazowieckiego w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2023 - remonty.

Zakres remontu obydwu odcinków dróg ul. Starowiejskiej i ¦wierkowej obejmuje wymianê nawierzchni jezdni, krawê¿ników oraz wykonania robót towarzysz±cych

1.1. W ramach zadania przewiduje siê:
1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze,
2) Roboty rozbiórkowe istniej±cych bloczków o gr. 15 cm,
3) Rozbiórka krawê¿ników i nawierzchni z kostki przy krawê¿nikach,
4) Regulacja infrastruktury /studnie, wpusty, zasuwy, zawory/,
5) Wymiana wpustów deszczowych,
6) Wymiana krawê¿ników i odtworzenie nawierzchni,
7) Profilowanie pod³o¿a,
8) Wykonanie warstwy z mieszanki zwi±zanej cementem ,
9) Wymiana nawierzchni na kostkê brukow± o gr. 8 cm,
10) Przebudowa linii o¶wietlenia ulicznego ul. Zdziczów i ul ¦wierkowa /kolizji/,
11) Przebudowa skrzy¿owania ulicznego ul. Zdziczów i ul. ¦wierkowej,
12) Monta¿ tablicy informacyjnej o wym. 80 x 120 cm na stela¿u z k±townika,
13) Odtworzenie terenów zielonych,
14) Roboty porz±dkowe.
15) zapewnienie w okresie gwarancji okresowej kontroli wykonanych robót.

1.2. Dane techniczno-materia³owe:
1) szeroko¶æ jezdni ul. Starowiejska – 6,0 m; 3.5 m,
2) szeroko¶æ jezdni ul. ¦wierkowa – 5,5 m,
3) prêdko¶æ projektowana – 40 km/h,
4) no¶no¶æ nawierzchni – 115 kN/o¶,
5) kategoria ruchu – KR 2,
6) klasa techniczna drogi – L ,
7) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki,

2. Zakres robót okre¶lony w ust. 1 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagañ. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuj± dokumentacje projektowe i Szczegó³owe specyfikacje techniczne, stanowi±ce za³±cznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia okre¶la za³. nr 9 do SWZ Projekt umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45247110-4 - Budowa kana³ów

32520000-4 - Sprzêt i kable telekomunikacyjne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 8. Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. Zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 bêd± polegaæ na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie
z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie remontu/przebudowy/rozbudowy/wymiany m. in.:
- nawierzchni, w tym krawê¿ników,
- robót ogólnobudowlanych naprawczych i odtworzeniowych,
- robót zwi±zanych z uporz±dkowaniem terenów przydro¿nych,
- w zakresie budowy, przebudowy, wymiany infrastruktury wraz ze wszystkimi ich elementami,
- w zakresie robót rozbiórkowych i zabezpieczaj±cych,
Zamówienie zostanie udzielone na zasadach i warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego do wysoko¶ci 20% warto¶ci zamówienia podstawowego. Realizacja robót polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych realizowana bêdzie w taki sam sposób i na warunkach jak zamówienie podstawowe okre¶lone w dokumentach postêpowania, w tym SST, dokumentacjach projektowych i wzorze umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie kryteriów i na zasadach okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e:

a) ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia z³o¿enia oferty, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan±, przedmiotem której by³a budowa lub remont lub rozbudowa lub przebudowa drogi/ulicy o nawierzchni utwardzonej o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ .

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia tj.

- kierownikiem budowy:
 posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ wydane na podstawie obecnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wed³ug przepisów kraju ich uzyskania, uprawniaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót objêtych niniejszym zamówieniem,
 posiadaj±cym co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci, liczone od momentu uzyskania uprawnieñ budowlanych,

Uwaga:
1) Za drogê lub ulicê Zamawiaj±cy uzna drogê lub ulicê w rozumieniu ustawy z dnia 21.03.1985r
o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 645).
2) Osoba, o których mowa powy¿ej powinna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) wraz z obowi±zuj±cymi aktami wykonawczymi oraz byæ zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym in¿ynierów budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r poz. 1117) lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
3) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci, nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w pañstwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo budowlane oraz zastrze¿eniem przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie do innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ.

b) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju w tym ilo¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ.

b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ). O¶wiadczenia sk³adaj± odrêbnie:
a) Wykonawca
b) Je¿eli dotyczy - Ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 6 SWZ, potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) Je¿eli dotyczy - Podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ;

2) (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 SWZ (za³±cznik nr 4 do SWZ),

3) (je¿eli dotyczy) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa:
a) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
b) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcja i spó³ki cywilne).

4) (je¿eli dotyczy) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (za³±cznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarna odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien byæ wystawiony na wszystkich wspó³partnerów ³±cznie, a nie na pe³nomocnika lub jednego ze wspó³partnerów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mog± ulec zmianie - zakres zmian okre¶lono w za³±czniku do SWZ wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przetargi.pzpkozienice.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e do negocjacji ofert zaprosi 3 wykonawców którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu i które zawieraj± najni¿sze ceny spo¶ród cen wszystkich ofert z³o¿onych w niniejszym postêpowaniu. Je¿eli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na og³oszenie z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, jest mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy kontynuuje postêpowanie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.