eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79dc89f1-13c3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczenia sanitarnego US Pleszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39777,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie (ul. Bogusza 6, 63-300 Pleszew).
Zakres prac do wykonania to w szczególności:
- demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z wykuciem metalowych ościeżnic z muru,
- skucie glazury ze ścian,
- demontaż gniazdek, włączników, lampy oświetleniowej,
- zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
- demontaż instalacji kanalizacyjnej,
- demontaż muszli ustępowych, umywalek, baterii i zaworów,
- wyniesienie z budynku do miejsca składowania (kontenera na gruz i odpady budowlane) materiałów rozbiórkowych,
- skucie starych ceramicznych posadzek,
- przygotowanie podłoża, wykonanie naprawy i wzmocnienia podłoża,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- szpachlowanie ścian i sufitów,
- wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- wykonania wylewek samopoziomujących grubości min 5 mm,
- wykonania izolacji przeciwwodnej powłokowej z preparatów płynnych na podłożu samopoziomującym z ponownym gruntowaniem go w celu zmniejszenia nasiąkliwości podkładu samopoziomującego,
- ułożenia płytek na klej metodą kombinowaną,
- dostawę i montaż umywalki, muszli ustępowych,
- dostawę i montaż baterii umywalkowych,
- wyposażenie toalety w taboret dla osób niepełnosprawnych,
- dostawę i montaż kanałowych wentylatorów łazienkowych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej,
- wymiana oświetlenia sufitowego WC parter,
- wymiana gniazd i włączników elektrycznych.
2. Na opis przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące dokumenty:
1.1 STWiOR
Zał. nr 1 i 2 do STWiOR Rysunek techniczny,
1.2.1 Przedmiar robót budowlanych - od str. 1 do 18,
1.2.2 Przedmiar robót budowlanych - od str. 19 do 34,
1.3 Dokumentacja fotograficzna,
1.4 Rzut parteru w US Pleszew,
1.5 Rzut sanitariatu w US Pleszew,
1.6 Opis systemu przywoławczego,
1.7 Opis taboretu dla niepełnosprawnych,
1.8 Projekt toalety dla niepełnosprawnych.
Wszystkie dokumenty stanowiące Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca. W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 - dalej „Pzp”). W wyniku analizy poprawności złożonej oferty Zamawiający stwierdził, że odszyfrowana oferta (formularz ofertowy) nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.