Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79dc89f1-13c3-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczenia sanitarnego US Pleszew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39777,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przystosowanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Skarbowego w Pleszewie (ul. Bogusza 6, 63-300 Pleszew).
Zakres prac do wykonania to w szczególności:
- demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z wykuciem metalowych ościeżnic z muru,
- skucie glazury ze ścian,
- demontaż gniazdek, włączników, lampy oświetleniowej,
- zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
- demontaż instalacji kanalizacyjnej,
- demontaż muszli ustępowych, umywalek, baterii i zaworów,
- wyniesienie z budynku do miejsca składowania (kontenera na gruz i odpady budowlane) materiałów rozbiórkowych,
- skucie starych ceramicznych posadzek,
- przygotowanie podłoża, wykonanie naprawy i wzmocnienia podłoża,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- szpachlowanie ścian i sufitów,
- wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- wykonania wylewek samopoziomujących grubości min 5 mm,
- wykonania izolacji przeciwwodnej powłokowej z preparatów płynnych na podłożu samopoziomującym z ponownym gruntowaniem go w celu zmniejszenia nasiąkliwości podkładu samopoziomującego,
- ułożenia płytek na klej metodą kombinowaną,
- dostawę i montaż umywalki, muszli ustępowych,
- dostawę i montaż baterii umywalkowych,
- wyposażenie toalety w taboret dla osób niepełnosprawnych,
- dostawę i montaż kanałowych wentylatorów łazienkowych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej,
- wymiana oświetlenia sufitowego WC parter,
- wymiana gniazd i włączników elektrycznych.
2. Na opis przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące dokumenty:
1.1 STWiOR
Zał. nr 1 i 2 do STWiOR Rysunek techniczny,
1.2.1 Przedmiar robót budowlanych - od str. 1 do 18,
1.2.2 Przedmiar robót budowlanych - od str. 19 do 34,
1.3 Dokumentacja fotograficzna,
1.4 Rzut parteru w US Pleszew,
1.5 Rzut sanitariatu w US Pleszew,
1.6 Opis systemu przywoławczego,
1.7 Opis taboretu dla niepełnosprawnych,
1.8 Projekt toalety dla niepełnosprawnych.
Wszystkie dokumenty stanowiące Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca. W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 - dalej „Pzp”). W wyniku analizy poprawności złożonej oferty Zamawiający stwierdził, że odszyfrowana oferta (formularz ofertowy) nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.