eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Odzież, obuwie - ochronne i robocze oraz akcesoria robocze - część. 12 - Dostawa odzieży służbowej - wizytowej, szytej na miarę dla pracowników Kopalni Soli "Wieliczka".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Odzież, obuwie - ochronne i robocze oraz akcesoria robocze - część. 12 - Dostawa odzieży służbowej - wizytowej, szytej na miarę dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odzież, obuwie - ochronne i robocze oraz akcesoria robocze - część. 12 - Dostawa odzieży służbowej - wizytowej, szytej na miarę dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8bf8f5-e006-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/63

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147692,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, odzież roboczą zwaną dalej „przedmiotem zamówienia”.
Szczegółowy opis i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Zestawienie rodzajów odzieży przypadających poszczególnym pracownikom zawiera załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Wzór logo Kopalni Soli „Wieliczka”, wraz z opisem jego stosowania na odzieży, stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Każda pozycja asortymentu musi posiadać wszytą informację o producencie, rozmiarze, składzie tkaniny i sposobie konserwacji.
Zobowiązania Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami niniejszej umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca dokona obmiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej ((nie dotyczy apaszek, krawatów oraz spodni dla personelu sprzątającego), według której zostanie zrealizowanych przedmiot zamówienia. Pomiary będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. Termin wykonania pomiarów ustala się na pierwszą środę po zawarciu umowy. Pomiary będą wykonywane co najmniej w godzinach od 8.00 do 18.00.
W terminie 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), licząc od daty zawarcia umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów odzieży damskiej i męskiej (nie dotyczy apaszek i krawatów), wraz określeniem odpowiednich dla danego rodzaju odzieży wymiarów każdego rozmiaru. Zamawiający w ciągu 3 dni od dokonania pomiarów wskazanych powyżej, przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie spodni dla personelu sprzątającego, ubrań dla osób nieobecnych oraz ubrań rezerwowych, nieprzypisanych do konkretnego pracownika.
Warunki dostawy
Wykonawca w terminie 40 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dokonania obmiarów, o których mowa w pkt 4.2., dostarczy uszyte w ramach przedmiotu zamówienia garnitury, kostiumy i kamizelki do siedziby Zamawiającego, w celu umożliwienia pracownikom wykonania przymiarki. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek – z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
W przypadku braku możliwości dokonania przymiarek ubrań przez wszystkich pracowników we wskazanym w pkt. 5.1., terminie, Wykonawca nie ma obowiązku ponownego dostarczania ubrań do przymiarek.
Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek w elementach przedmiotu zamówienia, wynikających z dokonanych przymiarek.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia jednorazowo, po dokonaniu przymiarek oraz wprowadzeniu poprawek, w terminie 3 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie
lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed terminem dostarczenia.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach foliowych lub w kartonach tekturowych. Każdy dostarczony element przedmiotu zamówienia musi posiadać na indywidualnym opakowaniu oznaczenie zawartości oraz oznaczenie liczby porządkowej z załącznika nr 3 do SWZ.
Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenia go do przymiarek, na swój koszt i we własnym zakresie
Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18222200-3 - Komplety odzieżowe

18232000-4 - Spódnice

18234000-8 - Spodnie

18332000-5 - Koszule

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165375,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165375,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165375,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW MEN GROUP Sp. z o.o. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793184468

7.3.3) Ulica: Przewóz 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-716

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165375,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.