eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego"- nr postęp: 33/ZP/23.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego”– nr postęp: 33/ZP/23.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego”– nr postęp: 33/ZP/23.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7594e18-ee2f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie nadzorów inwestorskich nad robotami budowlanymi dot. modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 574965,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95189,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego” w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
2.Zamawiający powierzy, w ramach realizacji niniejszego zamówienia, sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych wymagań dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, odbioru robót, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania do czasu uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.
3.Zakres robót budowlanych objętych nadzorem budowlanym obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4, które polegają na wykonaniu m.in. następujących elementów:
1) roboty wyburzeniowe, rozbiórkowe i demontażowe – wyburzanie części ścianek działowych;
2) roboty murarskie – wykonanie nowych ścianek działowych, zamurowanie fragmentów otworów drzwiowych;
3) montaż dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach;
4) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki;
5) wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych;
6) roboty wykończeniowe;
7) przebudowa i dostosowanie instalacji wewnętrznych do nowego układu pomieszczeń zgodnie z projektem technicznym.
4.Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa wykonana przez MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz, ul. Gen. Józefa Hallera 65a/3, 87-100 Toruń, która stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
5.Charakterystyka obiektu:
Przedsięwzięcie polega na przebudowie budynku Urzędu Dzielnicy. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 51 w obrębie 0316 Warszawa przy ul. Młynarskiej 16. Budynek usytuowany jest przy północnej granicy działki. Obsługę komunikacyjną zapewnia ul. Młynarska od strony zachodniej działki. Zakres planowanych robót obejmuje wyłącznie wewnętrzną część budynku. Przebudowa budynku ma poprawić funkcjonalność budynku i być dostosowana do potrzeb Urzędu Stanu Cywilnego.
Na poziomie piwnicy budynku znajdują się pomieszczenia archiwum oraz pomieszczenia o funkcji technicznej: węzeł cieplny oraz komunikacja pozioma i pionowa. Na poziomie parteru, I piętra znajdują się pomieszczenia, w których realizowana będzie funkcja Urzędu Stanu Cywilnego. Na parterze znajduje się strefa ogólnodostępna składająca się z wiatrołapu, komunikacji, biura obsługi interesantów oraz węzła sanitarnego dla interesantów i personelu oraz strefa ograniczonego dostępu składających się z pomieszczeń biurowych. Na I piętrze projektuje się salę ślubów, pomieszczenie biurowe, węzeł sanitarno – higieniczny, szatnie dla interesantów oraz komunikację poziomą i pionową. Na II piętrze przewiduje się wyłącznie wydzielenie klatki schodowej ścianką i drzwiami aby oddzielić Urząd Stanu Cywilnego od pomieszczeń Urzędu Dzielnicy Wola. Forma architektoniczna budynku nie ulegnie zmianie. Aktualnie jest ona dostosowana do krajobrazu i otaczającej zabudowy. Otoczenie budynku nie wchodzi w zakres opracowania.
6 Charakterystyczne dane i parametry techniczne obiektu:
• Powierzchnia zabudowy części budynku objętego przebudową - 425,21 m2,
• Powierzchnia użytkowa 838,75 m2,
• Wysokość 11,48 m,
• Liczba kondygnacji 3 nadziemne, 1 podziemna
• Grupa wysokości niski (N)
7 Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokładnie zapoznał się z ww. dokumentacją projektową.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
9.Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługą nadzoru na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
10.Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 117 082,54 zł.
11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
12.Zgodnie z treścią § 3 ust. 6 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot umowy, o którym mowa w §1 umowy, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), przez cały okres trwania umowy.
9.Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOSNOSTAL INŻ. RAFAŁ SOSNA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833401458

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.