eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zapewnienie usługi Morskiego Sternika Motorowodnego i Sternika Motorowodnego - powtórne



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi Morskiego Sternika Motorowodnego i Sternika Motorowodnego - powtórne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usługi Morskiego Sternika Motorowodnego i Sternika Motorowodnego - powtórne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f32dad-1edc-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 usługi specjalistyczne ( inne niż wymienione w niniejszym załączniku)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/164/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119375,6 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
Opis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE

Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków

4.5.5.) Wartość części: 31414 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
Opis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE

Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków

4.5.5.) Wartość części: 31414 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
Opis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE

Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków

4.5.5.) Wartość części: 28273 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
Opis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE

Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków

4.5.5.) Wartość części: 28273 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.