Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi Morskiego Sternika Motorowodnego i Sternika Motorowodnego - powtórne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usługi Morskiego Sternika Motorowodnego i Sternika Motorowodnego - powtórne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f32dad-1edc-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 usługi specjalistyczne ( inne niż wymienione w niniejszym załączniku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/164/2022/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119375,6 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 31414 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 31414 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 28273 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statkówOpis: W ramach zapewnienia usług osoba będzie oddelegowana na jednostki pływające do obsługi jednostek pomiarowych w ramach realizowanych badania morskich
Sternik odpowiada za obsługę techniczną jednostki, bezpieczną nawigację jednostki, realizowanie zadań zgodnie w wymaganiami ZSZ oraz dokumentacji ISO. W obowiązkach sternika będzie również tankowanie, sprzątanie i przegląd jednostki. Wymagana jest podstawowa znajomość z obsługi i pracy silników morskich.
W ramach realizacji usługi na jednostkach Instytut Morskiego osoby te będą zobligowane do stosowania się do zadań i wytycznych zgodnie z Instrukcjami jednostek pływających oraz dokumentacją QHSE
Praca w zależności od potrzeb projektowych:
Czas za musztrowania pracy to 14/14 dni
Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenie na podstawie rzeczywistego czasu pracy
Zamawiający będzie rozliczał się na podstawie Karty czasu pracy i protokołu zdawczo odbiorczego
Wykonawca w ciągu jednego dnia może przepracować maksymalnie 14 godzin i za tyle zamawiający może mu zapłacić
W czasie postoju w porcie wykonawca będzie miał płacone za 8 h pracy na łódce.
W razie delegacji do projektu zamawiajacy pokrywa koszt wyżywienia i noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63726600-0 - Usługi obsługiwania statków
4.5.5.) Wartość części: 28273 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2 powtórne
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.