Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13394d4a-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13394d4a-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odziezy ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy (koszulki i czapki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-10/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Czapki z daszkiem z nadrukiem1. Opis czapek
• Czapka z daszkiem / czapka bejsbolówka
• Rozmiar: Uniwersalny
• Kolor: Khaki
• Materiał: Bawełna 100 %
• 5 –panelowy krój
• Regulowane zapięcie
• Wywietrzniki
• Ilość: 100 sztuk
2. Nadruk na czapkach
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C
3. Skład nadruku
• Logo Magurskiego PN w kolorze, na przedniej stronie czapki, dostarczone przez Zamawiającego o średnicy ok. 5 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Logo NFOŚiGW w kolorze, o wymiarach ok. 5 x 3 cm, umieszczone na boku czapki po lewej stronie, przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18443320-5 - Czapki
4.5.5.) Wartość części: 3211,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Koszulki sportowe z nadrukiem1. Opis koszulek
Koszulka sportowa damska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• koszulka taliowana
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• rozmiary: S, M, L, XL
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 70 szt. (rozmiary: S – 25 szt., M – 30 szt., L – 10 szt., XL – 5 szt.)
Koszulka sportowa męska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• rozmiary: S, M, L, XL
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 30 szt. (rozmiary: S – 5 szt., M – 15 szt., L – 5 szt., XL – 5 szt.)
2. Nadruk na koszulkach:
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi,
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań.
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C.
W skład nadruku wejdzie:
• logotyp Magurskiego PN dostarczony przez Zamawiającego, umieszczony na lewej piersi – w kolorze, o średnicy ok. 8 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Napis „WOLONTARIUSZ” w kolorze białym o wymiarach ok. 27 x 4 cm.
• logotypy NFOŚiGW, w kolorze o wymiarach 6,5 cm x 4 cm tył koszulki, nad napisem „WOLONTARIUSZ”, przedstawione w załączniku nr 6 do SWZ
• rozmieszczenie poszczególnych nadruków przedstawione zostanie Zamawiającemu do akceptacji wraz z projektem graficznym.
3. Cechowanie:
• Koszulki powinny posiadać:
- wszywka producenta: nazwa firmy,
- wszywka informacyjna wyrobu: skład surowcowy, sposób konserwacji.
4. Opakowanie:
- foliowe, każda koszulka zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18412200-2 - Koszulki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6430,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:00 wpłynęła 1 (jedna) oferta od:
- „IRMAK” P.P.H.U., Ireneusz Kapłan, ul. Roztocze 5c/4a, 20-722 Lublin.
Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:00 wpłynęła 1 (jedna) oferta od:
- „IRMAK” P.P.H.U., Ireneusz Kapłan, ul. Roztocze 5c/4a, 20-722 Lublin.
Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia na potrzeby pracowników administracyjnych Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2024
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.