eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie termomodernizacji w Miejskich Przedszkolach w Częstochowie - 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji w Miejskich Przedszkolach w Częstochowie – 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3707617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.czestochowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji w Miejskich Przedszkolach w Częstochowie – 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b209702-eae3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018964/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja MP nr 25 ul. Wittinga 1

1.1.63 Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 13 ul. Gwiezdna 2 w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1316713,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 13 ul. Gwiezdna 2 w Częstochowie
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
Zakres robót budowlanych:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe
• wykonanie izolacji ścian fundamentowych
• wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku
• wykonanie wyprawy elewacyjnej
• wykonanie docieplenia stropodachu
• wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej
• wykonanie remontu kominów
• wykonanie nowych obróbek kominów
• zamurowanie otworów w miejscu zsypu węglowego
• inspekcja i czyszczenie kanalizacji deszczowej
• montaż nowych rynien i rur spustowych
• montaż gajgerów zbiorczych
• montaż nowej instalacji odgromowej
• montaż lamp, kamer, tablic informacyjnych
• wykonanie nowych studzienek doświetlających okna piwnicy
• wykonanie nowych schodów wejściowych oraz bocznych
• ułożenie nowej opaski z kostki brukowej
• ułożenie nowego utwardzenia terenu z płyt betonowych
• montaż parapetów
• wymiana stolarki okiennej
• montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ oraz opinią ornitologiczną
• wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją, w tym: demontaż istniejącej instalacji odgromowej, opraw oświetlenia zewnętrznego, kamer CCTV (zewnętrznych) wraz z przewodami i ułożenie w rurach elektroinstalacyjnych istniejących przewodów prowadzonych po elewacji, demontaż i ponowny montaż sygnalizatora akustyczno - optycznego systemu wykrywania gazu, montaż nowych opraw oświetlenia zewnętrznego, montaż tras kablowych wewnątrz budynku, nowa instalacja monitoringu zewnętrznego, montaż nowej instalacji odgromowej, wymiana uziomu otokowego budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1015607,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 25 ul. Wittiga 1 w Częstochowie
Zakres robót budowlanych:
Budynek przedszkola
• docieplenie ścian zewnętrznych przedszkola styropianem
• docieplenie szpalet okiennych i drzwiowych styropianem
• docieplenie i izolacja ścian fundamentowych styropianem typu Aqua we wskazanych na rysunkach miejscach
• docieplenie połaci dachowej budynku przedszkola płytami „styropapy”
• położenie warstwy papy nawierzchniowej
• docieplenie kominów
• demontaż i wymiana obróbek blacharskich
• demontaż i wymiana istniejącego orynnowania i rur spustowych
• demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
• wymiana parapetów
• remont daszka na elewacji północno-zachodniej
• remont drewnianych podbitek okapowych
• budowa nowych opasek dookoła budynku oraz podestów z kostki betonowej
• wymiana kratek wentylacyjnych (3 szt. )
• demontaż budek lęgowych
• demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu i lamp zewnętrznych
• demontaż i ponowny montaż fragmentu balustrady przy wejściu głównym
• wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczenia konserwatora, wymiana skrzydła wraz z ościeżnicą
• czyszczenie i malowanie drzwi nietypowych
• wymiana skrzynki gazowej na elewacji budynku
Budynek gospodarczy:
• remont ściany północnej
• docieplenie i izolacja ścian fundamentowych
• naprawa ściany frontowej i ścian bocznych
• budowa nowych opasek wokół budynku z kostki betonowej
• demontaż i wymiana istniejących obróbek blacharskich attyki
• montaż nowych budynek lęgowych wg opinii ornitologicznej na ścianie północnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 301105,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 956757,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126760,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 956757,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARGO INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492253041

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 956757,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340280,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340280,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. "MAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492237622

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340280,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.