eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Zadanie 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4244W na odcinku Krypy - Karczewiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4244W na odcinku Krypy – Karczewiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4244W na odcinku Krypy – Karczewiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aca5c2f-1d65-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003740/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – roboty drogowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.14.2021.EU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62200,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4244W na odcinku Krypy – Karczewiec
Zakres robót nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski obejmuje m.in.:
 wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m na długości całego przedmiotowego odcinka tj. 1 830 mb,
 budowę chodnika po stronie lewej na długości 1 788 mb. z kostki betonowej
 wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego
 uporządkowanie systemu odwodnienia poprzez przebudowę istniejących rowów i przepustów, a także poprzez wykonanie po prawej stronie odcinka ścieku przykrawężnikowego na długości 970 mb,
 budowę na przedmiotowym odcinku 3 zatok autobusowych po stronie prawej i 3 po stronie lewej z kostki betonowej czerwonej,
 wykonanie w terenie zabudowanym zjazdów indywidualnych z kostki betonowej ciemnoszarej, zjazdów publicznych z kostki betonowej ciemnoszarej oraz poza terenem zabudowanym zjazdu indywidualnego z kruszywa łamanego,
 wykonanie oznakowania poziomego,
 wymianę i uzupełnienie oznakowania pionowego,
 montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - punktowe elementy odblaskowe (PEO),
 ulokowanie przy przejściach dla pieszych słupów oświetleniowych z lampą hybrydową D-6,
 budowę kanału technologicznego na całej długości odcinka tj. 1 830 mb,

2. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia t.j. dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski dostępna jest pod linkiem https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3bb72f54-65ae-42e7-9612-afd62b6e7027

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36171,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25375,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARFIK Firma Projektowo-Usługowa Dariusz Zbieć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141163721

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 33/55

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25375,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.