eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Dostawa i montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych na wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych na wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych na wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73cb9518-1fb4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych na wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.III.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych na wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż następujących fabrycznie nowych elementów małej architektury:
a) altana wejściowa o powierzchni ok. 16m2 – 1 szt.,
b) stacja naprawy rowerów – 1 szt.,
c) ławka parkowa – 14 szt.,
d) kosz na śmieci pojedynczy – 3 szt.,
e) kosz na śmieci (zestaw do segregacji) – 3 szt.,
f) tablica edukacyjna – 3 szt.,
g) tablica informacyjna – 3 szt.,
h) stół drewniany z ławami (wiata gospodarcza) – 2 szt.,
i) stół do tenisa stołowego – 1 szt.,
j) stół do szachów i chińczyka – 1 szt.
2. Dostawę i montaż następujących fabrycznie nowych elementów placu zabaw:
a) zestaw integracyjny duży – 1 kpl.,
b) linarium – 1 kpl.,
c) zjazd linowy – 1 kpl.,
d) zestaw dla malucha – 1 kpl.,
e) huśtawka 3-elementowa – 1 kpl.,
f) huśtawka integracyjna – 1 kpl.
3. Dostawę i montaż następujących fabrycznie nowych elementów strefy fitness:
a) koła tai-chi – 1 kpl.,
b) prasa nożna – 1 kpl.,
c) twister – 1 kpl.,
d) wahadło – 1 kpl.,
e) podciąg – 1 kpl.,
f) prostownik pleców – 1 kpl.,
g) pajacyk podwójny – 1 kpl.,
h) wioślarz podwójny – 1 kpl.,
i) narciarz podwójny – 1 kpl.,
j) rower podwójny – 1 kpl.
4. Wykonanie nawierzchni piaskowej placu zabaw i strefy fitness (powierzchnia ok. 550m2).
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej gumowej wylewanej wokół zestawu integracyjnego i zestawu dla malucha (ok. 100m2). Nawierzchnia musi zapewnić bezpieczeństwo dla wysokości upadku zainstalowanych urządzeń. Wymagania dotyczące nawierzchni gumowej określone zostały w załączniku nr 16 do SWZ.
6. Urządzenia należy dostarczyć wraz z fundamentowaniem przewidzianym przez producenta jako gotowe, fabrycznie nowe i zamontować zgodnie z wytycznymi producenta z zachowaniem stref bezpieczeństwa.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy obiektu „Miejskie Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej” w Barlinku (załącznik nr 10 do SWZ)
2) Projekt zagospodarowania terenu. „Budowa 2 wiat o powierzchni do 35 m2, obiektów małej architektury, działki nr 243/36, 729/13; 20158 obręb 2 Barlinek” – załącznik nr 1 do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 29.01.2021 r., znak BOŚ.6743.1.38.2021.ASz (załącznik nr 11 do SWZ).
3) Lokalizacja obiektów placu zabaw i strefy fitness; działka nr 243/36 obręb 2 Barlinek (załącznik nr 12 do SWZ).
4) Wymagania dotyczące urządzeń siłowni plenerowej (załącznik nr 14 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 3.3 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) Przedmiot umowy nie obejmuje wykonania stojaków rowerowych, wiaty 8,00x4,20m (wiata gospodarcza) i utwardzenia z desek kompozytowych. Powyższe elementy, opisane w Projekcie zagospodarowania terenu „Budowa 2 wiat o powierzchni do 35 m2, obiektów małej architektury, działki nr 243/36, 729/13; 20158 obręb 2 Barlinek” (załącznik nr 11 do SWZ) zostały wykonane wcześniej.
2) Tablice informacyjne i edukacyjne należy dostarczyć w jednakowym wykonaniu. Wymagania co do tablic zostały określone w załączniku nr 13 do SWZ. Wskazane w załączniku nr 13 wymiary mają charakter orientacyjny – Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa. Zamawiający wymaga zachowania podobnego charakteru wystroju tablic jak w przypadku tablic zastosowanych przy realizacji zadania „Zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Gorzowskiej”, gdzie użyto słupów z tablicą ogłoszeń T2. Zamawiający nie wymaga zastosowania powyższego typu, a jedynie zachowanie spójnego z nim wystroju.
3) Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy treści jakie należy zamieścić na tablicach informacyjnych i edukacyjnych.
4) Dla ławek parkowych i koszy na śmieci pojedynczych Zamawiający wymaga zachowania podobnego charakteru wystroju jak w przypadku elementów małej architektury zastosowanych przy realizacji zadania „Wzmocnienie terenów inwestycyjnych „Starego Tartaku” w Barlinku pod rozwój działalności turystycznej”, gdzie użyto koszy betonowych Rubin 40 i ławek żeliwnych typu „Pomorska”. Zamawiający nie wymaga zastosowania powyższych typów, a jedynie zachowania spójnego z nimi wystroju.
5) Zestaw do segregacji winien składać się z czterech pojemników o pojemności min. 35l każdy, wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości min. 1mm i malowanej proszkowo. Każdy z pojemników zaopatrzony musi być w daszek z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,5mm malowanej proszkowo. Całość montowana na słupie. Kosze wyposażone w kluczyk do opróżniania kosza poprzez otwarcie zamka i obrót. Przykładowe typy zestawów do segregacji to Z-01, FOCUS FULL 4x35. Zamawiający nie wymaga zastosowanie któregoś z powyższych typów, a jedynie wskazuje jakiej funkcjonalności oczekuje od zainstalowanych koszy.
6) Wymagania dotyczące stołu z ławką, które mają być zamontowane pod wiatą gospodarczą określone zostały w załączniku nr 15 do SWZ.
7) Zamawiający rezygnuje z montażu 2 szt. ławek drewnianych z oparciem pod wiatą rekreacyjną. Zamiast nich należy zamontować dwie ławki parkowe określone w pkt 4). W związku z powyższym Wykonawca ma dostarczyć i zamontować 14 szt. ławek parkowych – 12 szt. zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu (załącznik nr 11 do SWZ) i 2 szt. pod wiatą rekreacyjną.
8) Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących urządzeń siłowni plenerowej opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 10 do SWZ): biegacz, jeździec, orbitek i steper. Zamiast nich należy zainstalować następujące urządzenia: pajacyk podwójny na pylonie, wioślarz podwójny na plonie, narciarz podwójny na pylonie oraz rowerek podwójny na pylonie. Szczegółowy opis wymagań dla powyższych urządzeń znajduje się w załączniku nr 14 do SWZ.
9) Dla wszystkich urządzeń siłowni zewnętrznej należy zachować jednolitą kolorystykę. Kolorystykę urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym.
Wymaga się aby wykonywane roboty związane z dostawą i montażem obiektów małej architektury i wyposażenia nie powodowały utrudnień w dostępie do sąsiadującego terenu budowy pływającego pomostu cumowniczego. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół placu budowy.
Materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00299761 z dnia 11 lipca 2023 r. w terminie składania ofert, to jest do dnia 26 lipca 2023 r. do godz. 10:30, nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Powyższe wyczerpuje przesłanki art. 255 pkt 1) PZP, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.