eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3816005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61d54442-358d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002255/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244766/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska.
Terminy wykonania prac:
I etap - wykonanie zakresu sieci wodociągowej do 30-06-2022
II etap - wykonanie zakresu sieci kanalizacyjnej do 29-07-2022. Do tego terminu należy również posiadać przygotowaną całą dokumentację odbiorową.
Prace będą się odbywały na podstawie jednego pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres do wykonanie znajduje się na dwóch mapach o nazwie "Faktyczny zakres do wykonania". W legendzie zostało określone kolorami szczegółowo jaki zakres jest do wykonania. Sieci zakreślone kolorem żółtym nie są przedmiotem tego postępowania przetargowego. Sieci zakreślone kolorem zielonym są do wykonania w ramach przedmiotowego postępowania. Sieci które nie są zakreślone żadnym kolorem są do wykonania w ramach przedmiotowego postępowania.

Należy przed rozpoczęciem robót wodociągowych wystąpić do SANEPIDu o ocenę higieniczną dotyczącą materiałów i wyrobów użytych do dystrybucji wody, oraz po wykonaniu wodociągu przedstawić stosowne badania wody, czyli pozytywne wyniki o których mowa w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Przed rozpoczęciem robót należy również uzgodnić ostateczną lokalizację każdego przyłącza i udokumentować je. Również po wykonaniu robót Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania od właścicieli posesji oświadczeń, iż prace zostały wykonane zgodnie z ustaleniami, prawidłowo, a teren został w należyty sposób odtworzony i uporządkowany i że właściciele nieruchomości nie wnoszą żadnych roszczeń.
Do wyceny oraz podczas wykonywania robót trzeba uwzględnić opinie oraz uzgodnienia określonych organów które są częścią dokumentacji projektowej.

Po wykonaniu robót montażowych przy zasypywaniu wykopów istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca.

Należy wkalkulować w cenę oferty nadzory specjalistyczne, jeśli wykonawca widzi taka potrzebę.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.

Kosztem i obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego przepompowni ścieków z opracowaniem sprawozdania z rozruchu oraz instrukcji eksploatacji oraz konserwacji.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać pomiar próby szczelności przewodów tłocznych rejestratorem elektronicznym.
Do dokumentów odbiorowych należy dostarczyć również dokumenty (w tym w wersji
elektronicznej) potwierdzające dokonanie przeglądu kanałów grawitacyjnych kamerą CTV.

Wykonawca ma obowiązek odpowiedniego oznakowania, tak by zachować maksymalne bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego.

Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej. Drogi należy odtworzyć do stanu sprzed robót instalacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756999,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1154970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756999,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 24

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756999,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.