Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00197872/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00209995/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5960007647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzyna.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5950007539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e906e45-1785-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000450/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Powiecie Międzyrzeckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184208/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5882013,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Skwierzyna w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 4804241,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Przytoczna w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 670451,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987405,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8138036,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5987405,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gorem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832962367
7.3.3) Ulica: Wiślna 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-555
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5987405,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5397100,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6915688,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5397100,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gorem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832962367
7.3.3) Ulica: Wiślna 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-555
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5397100,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 763596,30 zł. Do wyznaczonego terminu składania ofert złożone zostały 2 oferty na kwoty brutto 1673519,55 zł i 1395976,20 zł. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395976,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1673519,55 PLN
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Przebudowa pomieszczeń kuchni i zaplecza
- Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych
- Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Pniewo i Kuligowo
- Dostawa materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.