Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305170/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00317236/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
- 2022/BZP 00095106/01 - Wynik z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej dla pracowników szpitala oraz fartuchów i koszul szpitalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325051
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00305170/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
b) oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
c) karty produktu potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (dot. wszystkich 5 części);
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład (dot. wszystkich 5 części);
e) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają normę CEN/TS 14237 zgodnie z Tabelą 1 wymienionej normy, tj. CEN/TS 14237 lub normę równoważną (dot. Zadania 1)
f) instrukcja używania i prania (dot. Zadania nr 2, 3 oraz w Zadaniu 5 – koszul szpitalnych)
g) tabela rozmiarów stosowana przez Wykonawcę (dot. Zadania 4 i 5)
Po zmianie:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
b) oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
c) karty produktu potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (dot. wszystkich 5 części);
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład (dot. wszystkich 5 części);
e) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają normę CEN/TS 14237 lub normę równoważną (dot. Zadania 1, 3, 4 oraz w Zadaniu 5 - fartuchów szpitalnych)
f) instrukcja używania i prania (dot. Zadania nr 2, 3 oraz w Zadaniu 5 – koszul szpitalnych)
g) tabela rozmiarów stosowana przez Wykonawcę (dot. Zadania 4 i 5)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
b) oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
c) karty produktu potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (dot. wszystkich 5 części);
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład (dot. wszystkich 5 części);
e) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają normę CEN/TS 14237 zgodnie z Tabelą 1 wymienionej normy, tj. CEN/TS 14237 lub normę równoważną (dot. Zadania 1)
f) instrukcja używania i prania (dot. Zadania nr 2, 3 oraz w Zadaniu 5 – koszul szpitalnych)
g) tabela rozmiarów stosowana przez Wykonawcę (dot. Zadania 4 i 5)
Po zmianie:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
b) oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (dot. wszystkich 5 części);
c) karty produktu potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (dot. wszystkich 5 części);
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład (dot. wszystkich 5 części);
e) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają normę CEN/TS 14237 lub normę równoważną (dot. Zadania 1, 3, 4 oraz w Zadaniu 5 - fartuchów szpitalnych)
f) instrukcja używania i prania (dot. Zadania nr 2, 3 oraz w Zadaniu 5 – koszul szpitalnych)
g) tabela rozmiarów stosowana przez Wykonawcę (dot. Zadania 4 i 5)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa odzieży i obuwia
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa kołder i kompletów pościeli do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.