eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Budowa budynku szatniowego z zadaszoną trybuną oraz z zagospodarowaniem terenu w Mroczeniu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku szatniowego z zadaszoną trybuną oraz
z zagospodarowaniem terenu w Mroczeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 10 000

1.5.8.) Numer faksu: 62 74 10 005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku szatniowego z zadaszoną trybuną oraz
z zagospodarowaniem terenu w Mroczeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a65acdd-027b-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004312/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa budynku szatniowego z zadaszoną trybuną oraz z zagospodarowaniem terenu w Mroczeniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.ZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4590769,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku szatniowego z zadaszoną trybuną oraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 705/17 wraz z działkami nr 705/10, 705/6, 705/4, ob. Mroczeń.
3. Przeznaczenie obiektu wraz z zestawieniem powierzchni
Projektowany budynek jest obiektem użyteczności publicznej, z 1 kondygnacją nadziemną, znajdującą się częściowo poniżej poziomu terenu. (ok. 1 m). Obiekt będzie pełni funkcję widowni oraz zaplecza treningów i meczów piłkarskich. W budynku zaprojektowano dostępne z głównego holu dwie szatnie z zapleczem sanitarnym, szatnię sędziów z osobną łazienką i gabinet odnowy. Od zewnątrz dostępne są: toalety dla kibiców (damska, męska i dla niepełnosporawnych), sala VIP z toaletą, magazynek sprzętu sportowego, kotłownia oraz pomieszczenia gospodarcze.
Na płycie zamykającej od góry pomieszczenia kubaturowe, znajduje się otwarta (częściowo zadaszona – jeden sektor) trybuna z miejscami dla ok. 400 – 413 osób (w zależności od wyboru systemu zadaszenia). Zaprojektowana konstrukcja nośna żelbetowa przewiduje w późniejszym terminie dostawienie kolejnych systemowych modułów zadaszenia. Na trybunę powadzą schody zewnętrze, oddzielne dla kibiców drużyny gospodarzy oraz dla kibiców drużyny gości.
Przy w/w schodach projektuje się donice na zieleń ozdobną – donice wykonane z projektowanych murów oporowych.
Strefa trybun jest podzielona na sektory:
- sektor kibiców przyjezdnych (lewa strona) – ok. 196 – 49 (bufor, wolne krzesełka) = 147 os.
- strefa buforowa - wolna od kibiców – 49 wolnych krzesełek
- sektor VIP-ów (środkowa część) – 21 os.
- sektor kibiców miejscowych – ok. 196 os.

Dane charakterystyczne:
Pow. zabudowy: 410,94m2
Kubatura budynku: ok. 1900 m³
Długość budynku: 45,36 m
Szerokość budynku: 9,16 m
Wysokość budynku: 10,37 m
Liczba kondygnacji: 1 (nadziemna)
Powierzchnia użytkowa: 293,36 m2

Za istniejącą trybuną piłkarską znajduje sie ziemny tor do jazdy na rowerze ,,pumptrack” do likwidacji.

- Istniejące obiekty kubaturowe
Teren opracowania stanowi działka nr 705/17, na której znajduje się boisko z odkrytą trybuną (obiekt do rozbiórki), dwa garaże stalowe ( obiekt do rozbiórki) , ziemny ,,pumptruck” (obiekt do rozbiórki), jednokondygnacyjny murowany budynek mieszkalny oraz dwa jednokondygnacyjne murowane budynki gospodarcze (śmietnik). Istniejące budynki murowane nie podlegają przebudowie, rozbudowie ani rozbiórce. Teren działki jest ogrodzony istniejącym betonowym ogrodzeniem ( obiekt do rozbiórki) oraz ogrodzeniem w formie siatki systemowej – ogrodzenie do modernizacji. Na działkach nr 705/10, 705/6, 705/4 znajduje się zabudowa usługowa (do 2 kondygnacji).

Uwaga!
Zamawiający informuje iż niżej wymienione roboty nie wchodzą w zakres zamówienia.

Opis prac rozbiórkowych w obrębie projektowanego budynku – (prace rozbiórkowe zamawiający wykona we własnym zakresie)
• rozbiórka kostki brukowej ok. 520 m2
• rozbiórka istniejącej trybuny murowano / ziemnej, 7-rzędowej
• demontaż siedzisk ze „starej” trybuny;
• demontaż opłotowania pomiędzy „starą” trybuną, a płytą boiska ok. 110 m;
• demontaż barierek stalowych ze „starej” trybuny;
• demontaż dwóch garaży stalowych;
• demontaż opłotowania oddzielającego „pumptruck” od części dla kibiców gości.
• demontaż prefabrykowanego ogrodzenia betonowego długości ok. 255 mb
• demnontaż istniejących piłkochwytów

Na teren inwestycji (część działki nr 705/17) otoczony będzie nowoprojektowanym ogrodzeniem, w którym projektujemy:
 bramę przesuwną systemową, typową o szer. ok. 3,5 m - wysokość dostosowana do wysokości nowego ogrodzenia,
 dwie bramy systemowe dwuskrzydłowe szerokości ok. 2m - wysokość dostosowana do wysokości nowego ogrodzenia,
 trzy furtki o szerokości 1m, h= 1,5 / 1,8 m - wysokość dostosowana do wysokości nowego ogrodzenia.

4. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej.
2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.


Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ

Uwaga !
Kosztorys nakładczy z przedmiarem robót należy traktować jako element pomocniczy służący celowi sporządzenia oferty na wykonanie zadania. Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca winien zweryfikować kosztorys nakładczy z Projektem Technicznym i ewentualnie uzupełnić kosztorys o pozycje, które zgodnie z wiedzą techniczną i doświadczeniem oferenta winny dodatkowo w nim wystąpić.

5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pozwolenie na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6468298,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7414615,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6468298,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy „REM KĘPNO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619 18 37 627

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-645

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6468298,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.