Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278241/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej nr 31 nr inw. 220/182 w leśnictwie Zalasowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi leśnej nr 31 nr inw. 220/182 w leśnictwie Zalasowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b585bd9a-14de-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00446884/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont drogi leśnej nr 31 w leśnictwie Zalasowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej.
Lokalizacja remontowanej drogi leśnej nr 31 nr inw. 220/182 w leśnictwie Zalasowa o długości 1248 mb położonej miejscowości Tuchów dz. ewid. 2301/1 gmina miasto Tuchów.
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni tłuczniowej jezdni oraz poboczy na drodze leśnej nr 31 w leśnictwie Zalasowa. W ramach zadania planuje się także remont nawierzchni tłuczniowej zjazdów, remont ścianek czołowych kaszycowych na wlotach i wylotach przepustów pod zjazdami, remont zniszczonego umocnienia wylotu przepustu pod koroną drogi w km 0+056, a także remont uszkodzonych wodospustów drewnianych polegający na wymianie na wodospusty stalowe o takich samych parametrach. Remonty obejmują roboty zlokalizowane wzdłuż całego odcinka drogi o długości 1248 mb.
Prace remontowe w ramach zadania obejmują:
– remont nawierzchni jezdni polegający na odtworzeniu nawierzchni zgodnie ze stanem pierwotnym poprzez uzupełnienie kruszywem łamanym (kliniec) 4/20 mm z zamknięciem górnej warstwy grysem bazaltowym 2/8 mm, w warstwie grubości 5cm,
– remont nawierzchni poboczy polegający na ścięciu zawyżonej części poboczy oraz uzupełnieniu nawierzchni kruszywem łamanym (kliniec) 4/20 mm, w warstwie grubości 5cm na szerokości 2 x 0,75m,
– remont nawierzchni zjazdów polegający na odtworzeniu nawierzchni zgodnie ze stanem pierwotnym poprzez uzupełnienie kruszywem łamanym (kliniec) 4/31,5mm, w warstwie grubości 7cm,
– remont uszkodzonych ścianek czołowych kaszycowych na wlotach i wylotach przepustów pod zjazdami,
– remont uszkodzonych wodospustów drewnianych polegający na wymianie na wodospusty stalowe o takich samych parametrach z ceowników zimnogiętych 160x60x5 mm o długościach 7m i 8m, posadowionych na podkładach z ceowników zimnogiętych 80x40x5 mm,
– remont zniszczonego umocnienia wylotu przepustu pod koroną drogi w km 0+056 (bystrze z narzutu kamiennego gr. min. 50cm zaklinowane kamieniami o mniejszej frakcji).
Roboty remontowe mają za zadanie przywrócenie stanu pierwotnego.
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty pomiarowe dla potrzeb robót oraz wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i powinny być wliczone w cenę umowną.
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych z jakiegokolwiek źródła materiały będą pozyskiwane. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na teren budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.
4) Sprzęt dopasowany do zakresu robót powinien spełniać wymogi BHP.
5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego
6) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.
Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:
1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień
i zobowiązań wzajemnych,
3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
Warunki rękojmi i gwarancji:
1) Na wykonany cały Przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego.
2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego
3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych w tym; kierowców, operatorów sprzętu w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
termin realizacji 60 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu napodstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Solina
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.