eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "II i III etap rewitalizacji zabytkowego budynku dworca PKP w Szczecinku"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "II i III etap rewitalizacji zabytkowego budynku dworca PKP w Szczecinku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5806164c-f33a-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "II i III etap rewitalizacji zabytkowego budynku dworca PKP w Szczecinku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5806164c-f33a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. „Rewitalizacja zabytkowego budynku dworca PKP w Szczecinku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego m.in. w zakresie obowiązków zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) nad wykonaniem i oddaniem robót budowlanych oraz usunięciem ich wad, stwierdzonych w trakcie ich wykonywania oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne i gwarancji jakości dla inwestycji pn. „II i III etap rewitalizacji zabytkowego budynku dworca PKP w Szczecinku” (zakres A przedsięwzięcia i zakres B przedsięwzięcia) w zakresie określonym w:
a) Projekcie budowlanym – branża budowlana, sanitarna, elektroenergetyczna;
b) Projekcie wykonawczym – branża budowlana, sanitarna, elektroenergetyczna;
c) Informacjach uzupełniających do projektu wykonawczego;
d) Inwentaryzacji budowlanej;
e) STWiORB – branża budowlana, sanitarna, elektroenergetyczna;
f) Przedmiarach robót – branża budowlana, sanitarna, elektroenergetyczna;
g) Decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 147/2019 (znak sprawy AP-1.7840.1.125-4.2019.MB) z dnia 08.10.2019 r. wydanej przez Wojewodę Zachodniopomorskiego.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, o którym mowa w ust. 1 określają projekty budowlane wraz z wykonawczymi i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Zakres A przedsięwzięcia dotyczy następującego zakresu robót:
a) przebudowa części parteru budynku związanej z funkcją dworca kolejowego: hol główny wraz z poczekalnią, kasy biletowe, zaplecze socjalne oraz sanitariaty,
b) wykonanie instalacji elektroenergetycznych, instalacji sanitarnych oraz wentylacji,
c) przystosowanie budynku dworca do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Zakres B przedsięwzięcia dotyczy następującego zakresu robót:
a) prace architektoniczno - konstrukcyjne, elektryczne i sanitarne,
b) roboty związane z modernizacją budynku w celu wyeliminowania barier
architektonicznych zgodnie z wymaganiami Technicznej Specyfikacji Interoperacyjności,
c) renowacja elewacji całego budynku,
d) roboty związane z ociepleniem budynku,
e) wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
e) renowacja i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

5. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, musi zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych.
Inspektor nadzoru inwestorskiego musi spełniać wymogi art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) – dalej u.o.z., tj. nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Zgodnie z przepisem art. 37g u.o.z., udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa, albo w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 u.o.z., oraz badaniach archeologicznych lub zatrudnienie przy tych pracach lub badaniach w muzeum będącym instytucją kultury potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych pracach, badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy tych pracach wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274198,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274198,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Development Design Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393008390

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274198,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.