eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długosiodło › Budowa bieżni okólnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa kortu tenisowego w miejscowości Długosiodło



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa bieżni okólnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa kortu tenisowego w miejscowości Długosiodło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długosiodło

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: T. Kościuszki 2

1.4.2.) Miejscowość: Długosiodło

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650

1.4.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: t.orlowski@dlugosiodlo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dlugosiodlo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324401

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00300507

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4

Po zmianie:
9

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Dokumenty wymagane w ramach części I zamówienia:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretan. na bieżni okólnej:

1) Aktualne certyfikaty ISO w zakresie
a) Zarzadzania jakością (ISO 9001:2015)
b) Zarządzania środowiskiem (ISO 14001:2015)
c) Zarządzania energią (ISO 50001:2018)
wystawione dla dostawcy oferowanej nawierzchni w zakresie obiektów sportowych: projektowania, doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu systemów nawierzchni poliuretan.
2) Raport z badań oferowanej nawierzchni na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH w kategorii 1
3) Raport z badań na zgodność z aktualną normą DIN 18035-6:2014-12 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni;
4) Aktualny Atest Higieniczny lub dokument równoważny;

5) Kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację World Athletics/IAAF potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate);
6) Certyfikat World Athletics/IAAF (Product Certificate) dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię;
7) Certyfikat World Athletics/IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego w Europie z oferowanego systemu nawierzchniowego;
8) Raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014;
9) Kartę techniczną potwierdzoną przez producenta oraz potwierdzającą jej technologię wykonania;
10) Autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydaną wykonawcy i dotyczącą przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji;

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretan. na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretan.,
g) wyniki badań WWA z określeniem klasy 1.

Dokumenty wymagane w ramach części II zamówienia:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretan. na korcie tenisowym:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretan.,
g) wyniki badań WWA potwierdzające zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH,
h) aktualny kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA (dawniej IAAF) potwierdzający wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate).


Forma składania dokumentów została określona w SWZ.

Po zmianie:
Dokumenty wymagane w ramach części I zamówienia:
Wraz z ofertą należy złożyć dok. dot. naw. poliuretan. na bieżni okólnej:

1) Aktualne certyfikaty ISO w zakresie
a) Zarzadzania jakością (ISO 9001:2015)
b) Zarządzania środowiskiem (ISO 14001:2015)
c) Zarządzania energią (ISO 50001:2018)
wystawione dla dostawcy oferowanej naw. w zakresie obiektów sportowych: projektowania, doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu systemów nawierzchni poliuretan.
2) Raport z badań oferowanej naw. na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH w kategorii 1
3) Raport z badań na zgodność z aktualną normą DIN 18035-6:2014-12 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni;
4) Aktualny Atest Higieniczny lub dokument równoważny;

5) Kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację World Athletics/IAAF potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate);
6) Certyfikat World Athletics/IAAF (Product Certificate) dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię;
7) Certyfikat World Athletics/IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego w Europie z oferowanego systemu nawierzchniowego;
8) Raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014;
9) Kartę techniczną potwierdzoną przez producenta oraz potwierdzającą jej technologię wykonania;
10) Autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydaną wykonawcy i dotyczącą przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji;

Wraz z ofertą należy złożyć dok. dot. nawierzchni poliuretan. na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretan.,
g) wyniki badań WWA potwierdzające zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH,
h) aktualny kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA (dawniej IAAF) potwierdzający wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate).


Dokumenty wymagane w ramach części II zamówienia:
Wraz z ofertą należy złożyć dok.dot. nawierzchni poliuretan. na korcie tenisowym: takie same dokumenty jak dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretan. na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola bieżni.

Forma składania dokumentów została określona w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Dokumenty wymagane w ramach części I zamówienia:
Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na bieżni okólnej:
NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ EKOLOGICZNYCH I PROZDROWOTNYCH :
1) Aktualne certyfikaty ISO w zakresie:
a) Zarządzania jakością (ISO 9001:2015)
b) Zarządzania środowiskiem (ISO 14001:2015)
c) Zarządzania energią (ISO 50001:2018)
wystawione dla dostawcy oferowanej nawierzchni poliuretanowej w zakresie obiektów sportowych: projektowania, doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu systemów nawierzchni poliuretanowej
2) Raport z badań oferowanej nawierzchni poliuretanowej na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH w kategorii 1
3) Raport z badań na zgodność z aktualną normą DIN 18035-6:2014-12 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretanowej;
4) Aktualny Atest Higieniczny lub dokument równoważny;
NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I JAKOŚCIOWYCH:
5) Kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację World Athletics/IAAF potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate);
6) Certyfikat World Athletics/IAAF (Product Certificate) dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię;
7) Certyfikat World Athletics/IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego w Europie z oferowanego systemu nawierzchniowego;
8) Raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014;
9) Karta techniczna potwierdzona przez producenta oraz potwierdzająca jej technologię wykonania;
10) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji;

Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretanowej,
g) wyniki badań WWA z określeniem klasy 1.

Dokumenty wymagane w ramach części II zamówienia:
Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na korcie tenisowym:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretanowej,
g) wyniki badań WWA potwierdzające zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH,
h) aktualny kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA (dawniej IAAF) potwierdzający wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate).

Po zmianie:
Dokumenty wymagane w ramach części I zamówienia:
Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na bieżni okólnej:
NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ EKOLOGICZNYCH I PROZDROWOTNYCH :
1) Aktualne certyfikaty ISO w zakresie:
a) Zarządzania jakością (ISO 9001:2015)
b) Zarządzania środowiskiem (ISO 14001:2015)
c) Zarządzania energią (ISO 50001:2018)
wystawione dla dostawcy oferowanej nawierzchni poliuretanowej w zakresie obiektów sportowych: projektowania, doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu systemów nawierzchni poliuretanowej
2) Raport z badań oferowanej nawierzchni poliuretanowej na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH w kategorii 1
3) Raport z badań na zgodność z aktualną normą DIN 18035-6:2014-12 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretanowej;
4) Aktualny Atest Higieniczny lub dokument równoważny;
NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I JAKOŚCIOWYCH:
5) Kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację World Athletics/IAAF potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate);
6) Certyfikat World Athletics/IAAF (Product Certificate) dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię;
7) Certyfikat World Athletics/IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego w Europie z oferowanego systemu nawierzchniowego;
8) Raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014;
9) Karta techniczna potwierdzona przez producenta oraz potwierdzająca jej technologię wykonania;
10) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji;

Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola:
a) certyfikat potwierdzający, że parametry techniczne i użytkowe nawierzchni odpowiadają standardom IAAF,
b) karta techniczna zawierającą parametry oferowanej nawierzchni, potwierdzona
przez producenta,
c) aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
d) raport z badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność z normą PN-EN 14 877:
2014-02 (obowiązujące parametry nawierzchni PU),
e) autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy (oferenta) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji, udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
f) raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, zgodnie z normą DIN 18035-6:2014 lub nowszą potwierdzającą bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni poliuretanowej,
g) wyniki badań WWA potwierdzające zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH,
h) aktualny kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA (dawniej IAAF) potwierdzający wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu produktu (Product Certificate).

Dokumenty wymagane w ramach części II zamówienia:
Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące nawierzchni poliuretanowej na korcie tenisowym: takie same dokumenty jak dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretan. na zagospodarowaniu prawego i lewego zakola bieżni.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy w stosunku do oferty w przypadkach:
1) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
2) Zmiany w określeniu Stron Umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia,
3) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z Siły Wyższej w rozumieniu § 22 Umowy,
b) w razie zaistnienia szczególnie niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba że opóźnienia z tego powodu nie wystąpiłyby, gdyby roboty były realizowane przez Wykonawcę̨ w terminach określonych Umową. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/ inspektora nadzoru.
c) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
d) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń),
e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
f) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zamówienia,
g) w przypadku możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych Przedmiotem Umowy przez Wykonawcę, Strony przewidują skrócenie terminu realizacji określonego w § 3 Umowy,
h) w przypadku opóźnień w wydaniu przez właściwe organy decyzji, pozwoleń, zezwoleń, warunków i innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy, powstałych na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi opóźnienia,
j) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
k) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
4) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
b) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców.
6) Okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 wpływających na należyte i terminowe wykonanie umowy.
2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio dla części zamówienia zał. nr 3a, 3b do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-31 10:00

Po zmianie:
2023-08-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-31 10:30

Po zmianie:
2023-08-07 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-29

Po zmianie:
2023-09-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.