Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa archiwum zakładowego mieszczącego się przy ul. Drogowców 6 w Jaworznie, oraz 6 podległych Rejonach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 258 62 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa archiwum zakładowego mieszczącego się przy ul. Drogowców 6 w Jaworznie, oraz 6 podległych Rejonach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bdcede-d04f-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Obsługa archiwum zakładowego mieszczącego się przy ul. Drogowców 6 w Jaworznie, oraz w 6-ciu podległych Rejonach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 329113,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa archiwum zakładowego mieszczącego się przy ulicy Drogowców 6 w Jaworznie oraz 6 podległych Rejonach: Częstochowa, Zabrze, Lubliniec, Pszczyna, Wysoki Brzeg, Zawiercie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) bieżącą obsługę archiwum zakładowego (budynek nr 1 i budynek nr 2), mieszczącego się przy ul. Drogowców 6 w Jaworznie.
Zasób archiwum zakładowego (dokumentacja archiwalna kat. „A”, niearchiwalna kat. „B” w tym dokumentacja techniczna) – 2652 mb.
Średni przyrost akt w roku – 200 mb.
2) sukcesywną archiwizację dokumentacji znajdującej się w Rejonach: Częstochowa, Zabrze, Lubliniec, Pszczyna, Wysoki Brzeg oraz Zawiercie.
Szacunkowa ilość akt do archiwizacji – 500 mb.
3) sukcesywną archiwizację materiałów archiwalnych kat. „A" znajdujących się w archiwum zakładowym.
Szacunkowa ilość akt kat. „A" – 50 mb.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II-III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507498,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507498,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Produkcyjny „POK-KOM” Celina Buchwałdek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271931984
7.3.3) Ulica: Kopernika 4/8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie następujących części zamówienia: 3.2. Sukcesywna archiwizacja dokumentacji znajdującej się w Rejonach Częstochowa, Zabrze, Lublińcu, Pszczynie, Wysokim Brzegu oraz Zawierciu, 3.3 Sukcesywna archiwizacja materiałów archiwalnych kat. „A" znajdujących się w archiwum zakładowym.
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia następującym podwykonawcom: ArchiwArt Dominika Buchwałdek NIP 646-291-42-23.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "POK-KOM" CELINA BUCHWAŁDEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "POK-KOM" CELINA BUCHWAŁDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507498,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres realizacji zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 7 PPU (SWZ Tom II, tj. suma wartości z poszczególnych faktur nie może przekroczyć kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1. Gdy wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie kwotę, o której mowa w § 3 ust. 1, Umowa ulega rozwiązaniu z datą zapłaty ostatniej faktury wystawionej przez Wykonawcę).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.