eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gawłuszowice › "Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej i modernizację oświetlenia ulicznego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej i modernizację oświetlenia ulicznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a

1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177744282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/index.php?id=195

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej i modernizację oświetlenia ulicznego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b8d9cb-fc50-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086497/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach uzyteczności publicznej i modernizacje oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241047/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.7.2022.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla następujących zadań:
1) Zadanie 1: Montaż instalacji fotowoltaicznych na 10 budynkach użyteczności publicznej.
2) Zadanie 2: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Gawłuszowice.
W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej (koncepcja, projekt budowlany, projekty wykonawcze i techniczne, STWiORB, przedmiary, kosztorysy) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu, a następnie kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz SWZ. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i BHP oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania instalacji fotowoltaicznych oraz oświetlenia zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem, a także przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń.
Zakres rzeczowy inwestycji w poszczególnych zadaniach:
1) Zadanie 1: Montaż instalacji fotowoltaicznych na 10 budynkach użyteczności publicznej:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż i wykonanie robót budowlanych polegających na:
-dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 385 kWp na budynkach użyteczności publicznej w m. Gawłuszowice dz. nr 533, 603/1, 538/1, Wola Zdakowska dz. nr 189/7, 371, Brzyście dz. nr 455, Kliszów dz. nr 298, Krzemienica dz. nr 395/6, Młodochów dz. nr 368, Ostrówek dz. nr 65/11 wraz z dokumentacją projektową oraz skutecznego zgłoszenia mikroinstalacji do PGE Dystrybucja S.A.,
-dostawa, montaż i uruchomienie magazynów energii elektrycznej o łącznej pojemności 135 kWh w wyżej wymienionych lokalizacjach,
-wykonać należy niezbędne do realizacji zadania roboty budowlane.
2) Zadanie 2: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Gawłuszowice:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
-wymianie 371 sztuk opraw oświetleniowych w tym 102 sztuki na własności PGE Dystrybucja S.A. według warunków wykonania modernizacji oświetlenia drogowego nr RM/PŚ/2022/1/1146/w/3/79 wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Mielec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ: Załącznik nr 8 – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących usług, dostaw i robót budowlanych, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania z punktu widzenia celu któremu ma służyć, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy ukazujący główne etapy zamówienia oraz ich wartości w ujęciu miesięcznym.
Zamawiający wymaga, aby wartość prac projektowych (wykonanie koncepcji, projektów budowlanych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót bez sprzeciwu, projektów Wykonawczych, STWiORB oraz przedmiaru i kosztorysu) nie przekroczyła 4 % wartości robót budowlanych dla zadania nr 1 i 2.
elektroenergetycznej, na działkach prywatnych i gminnych i muszą być uzgodnione z Użytkownikiem terenu. Wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne
i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych
z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty.
14. Dodatkowe uwagi:
1) Zamawiający wymaga, by Wykonawca utrzymywał ciągłość dostaw energii elektrycznej o odpowiedniej jakości do mieszkańców korzystających z sieci elektroenergetycznej w całym okresie trwania umowy. Ewentualne wyłączenia należy uzgodnić użytkownikiem obiektu lub PGE Dystrybucja S.A. oraz własnym kosztem i staraniem uzyskać stosowne zgody na wyłączenie. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za nieuzasadnione braki w dostawie energii elektrycznej powstałych z przyczyn leżących po jego stronie. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych czasów wyłączeń i nałożeniu kar przez uprawnione organy, Wykonawca zobowiązany jest pokryć finansową karę.
2) Wykonawca w swojej ofercie zawrze koszty związane z ewentualnym przygotowaniem, wykonaniem i demontażem agregatu prądotwórczego – na czas remontu stacji transformatorowych – jeżeli przewiduje zastosowanie takiego rozwiązania. Tymczasowe rozwiązanie może być w formie zapewniającym dostawy energii elektrycznej dla mieszkańców w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem.
3) Ponadto w związku z koniecznością utrzymania obiektów w ciągłej pracy należy przewidzieć konieczność prowadzenia prób częściowych w trakcie realizacji inwestycji. Przerwy technologiczne spowodowane np. wyłączeniem istniejących stacji transformatorowych, zamykaniem poszczególnych odcinków czynnych obwodów elektroenergetycznych należy wcześniej zgłosić i uzgodnić z Zamawiającym wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia.
4) Przed dokonaniem zgłoszenia gotowości do ostatecznego odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób i pomiarów. Uzyskane parametry mają zostać potwierdzone w protokołach przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje.
5) Wykonawca udzielając gwarancji i rękojmi zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych i serwisowych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ich ewentualne koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku. chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych lub serwisowych.
6) Zamawiający posiada prawo dysponowania nieruchomościami na cele związane z planowanymi inwestycjami w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej, natomiast w zakresie modernizacji oświetlenia ulicznego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgody właścicieli nieruchomości na wejście w teren oraz operatora systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31155000-7 - Falowniki

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31712331-9 - Fotoogniwa

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71355200-3 - Wykonywanie badań

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4674000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Elektrycznych-Wiesław Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8660001010

7.3.3) Ulica: ul. Zrębińska 61

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.